Ik trek me er ook niet echt veel van aan. Maar ben wel benieuwd naar een reactiequote:Op zondag 15 maart 2015 16:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Huh?
Dit verschilt enorm per persoon en persoonlijk zou ik me niet teveel van dat getalletje gaan aantrekken.

Had je die shake met bevroren banaan nog gemaakt?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mixen met wat geprakte banaan en erop flikkeren.

Alles is in overdaad slecht!quote:Op zondag 15 maart 2015 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhm, jawel. Na transvetten misschien wel het slechtste (in overdaad).

Uhh, nee. Niet als je o.a zwaar traint bv.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Suiker en simpele koolhydraten vermijden is altijd een goed idee, maar niet per definitie om af te vallen.

Ja! Die was geniaal. Serieus.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had je die shake met bevroren banaan nog gemaakt?

ja zie je dat was echt net milkshake!quote:Op zondag 15 maart 2015 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Die was geniaal. Serieus.
Ik wil een bestelling bij XXL doen. 175 euro

Wat een mega pillenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:23 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
En voor de gene die riep "VEEL PILLEN" 7 stuks per dag

Whey, BCAA, PWO, andere kleine pot smaak whey, paar sportdrankjesquote:Op zondag 15 maart 2015 17:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja zie je dat was echt net milkshake!
Wat ga je in hemelsnaam bestellen dan?

http://www.musclejunkie.co.za/products/supplements/Psycho/
 http://www.musclejunkie.co.za/products/supplements/Psycho/

Ja as wel ff slikken (hihi ik zei slikken)quote:

Dure hobby zoquote:Op zondag 15 maart 2015 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Whey, BCAA, PWO, andere kleine pot smaak whey, paar sportdrankjes
Had een goeie PWO gevonden, zit er dimethylamylamine in.http://www.musclejunkie.co.za/products/supplements/Psycho/

Tof, dat klinkt toch als best een pittige klasse, niet? Spannend!quote:Op zondag 15 maart 2015 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik verwacht shape klasse.
Je hebt miss sports, miss bikini, miss shape en miss figure. Coach twijfelt tussen de laatste 2. Figure is echt hard aanpoten en aftrainen. Shape iets minder.
Figure ligt 1 klasse lager dan bodybuilding. Ben echt heel benieuwd welke klasse ze me ingooien
En ik kreeg als tip, omdat ik iets losse huid heb op mijn buik ( zie je alleen bij het vooroverbuigen) om sperti 3x per dag erop te smeren. Maar ff halen straks. En heb een shitload aan pillen gekregen voor bij mijn eten

Die zocht ik dus ook al, alleen nergens meer te krijgen! Daar zit hetzelfde in?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dure hobby zo
Ik heb nog die unstoppable PWO, die nu uit de handel is. Dat spul is echt sterk.
Als je het gebruikt merk je het ook echt wel, alleen de crash is ook flink.
Ik gebruik het dus ook bijna nooit omdat je dan de rest van de dag niks meer waard bent.

Uhu. Nou ja, we weten het straksquote:Op zondag 15 maart 2015 17:34 schreef Artoo het volgende:
[..]
Tof, dat klinkt toch als best een pittige klasse, niet? Spannend!

Heb om 19u meeting. Rond 19:30 poseren en klasse indelenquote:

quote:Op zondag 15 maart 2015 18:00 schreef sanger het volgende:
Zo, dagje klussen weer overleefd.... Bijna klaar, kan niet echt verder nu.
Nu eerst eten! Quiche, Crunchy bracht me op een idee gosteren

Maar dit vult beter.
 Maar dit vult beter.

Succes!quote:Op zondag 15 maart 2015 18:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb om 19u meeting. Rond 19:30 poseren en klasse indelen

Jam! Hier Thaise kokossoep met linzen, Thaise roerbakgroenten, champignons en kip.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:30 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn D was ook gaaf. Mihoen met kip
Geen sausjes, niks nada. Gewoon zo. Lekker
500 kcal, mijn lunch had meerMaar dit vult beter.
 Heb door het uitslapen geen L gehad en zit er over te twijfelen om die kcal nog aan te vullen aangezien ik straks nog even licht wil sporten in de woonkamer. Hmmm.
 Heb door het uitslapen geen L gehad en zit er over te twijfelen om die kcal nog aan te vullen aangezien ik straks nog even licht wil sporten in de woonkamer. Hmmm. 

De rest invriezen?quote:Op zondag 15 maart 2015 19:06 schreef Qwea het volgende:
Ik heb onwijze zin in een krentenbol maar die kut ah hier verkoopt ze enkel per 15

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |