Oh ja ik moet ook ff bijbestellen.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:56 schreef Lonaa het volgende:
Eiwitpoeder is bijna op een geen geld om nieuwe te kopen. Pas eind van de week.
*kras
Die klasses zijn dan volgorde naar bodybuilding niveau toe?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik verwacht shape klasse.
Je hebt miss sports, miss bikini, miss shape en miss figure. Coach twijfelt tussen de laatste 2. Figure is echt hard aanpoten en aftrainen. Shape iets minder.
Figure ligt 1 klasse lager dan bodybuilding. Ben echt heel benieuwd welke klasse ze me ingooien
En ik kreeg als tip, omdat ik iets losse huid heb op mijn buik ( zie je alleen bij het vooroverbuigen) om sperti 3x per dag erop te smeren. Maar ff halen straks. En heb een shitload aan pillen gekregen voor bij mijn eten
dan zou ik voor shape gaan denk, is ook zonde als je net een stapje te hoog kiest waardoor je er niet optimaal bij kunt staan.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik verwacht shape klasse.
Je hebt miss sports, miss bikini, miss shape en miss figure. Coach twijfelt tussen de laatste 2. Figure is echt hard aanpoten en aftrainen. Shape iets minder.
Figure ligt 1 klasse lager dan bodybuilding. Ben echt heel benieuwd welke klasse ze me ingooien
En ik kreeg als tip, omdat ik iets losse huid heb op mijn buik ( zie je alleen bij het vooroverbuigen) om sperti 3x per dag erop te smeren. Maar ff halen straks. En heb een shitload aan pillen gekregen voor bij mijn eten
Meh, ik eet wat minder vlees de laatste tijd, dan heb k m'n poeder eigenlijk wel nodig.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar jij haalt volgens mij je eiwitten wel of niet? Tonijn en zulks
Ik heb niks te kiezenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dan zou ik voor shape gaan denk, is ook zonde als je net een stapje te hoog kiest waardoor je er niet optimaal bij kunt staan.
WTF sperti op je buik? Wat is daar het idee van haha nooit van gehoord.
Wat voor pillen moet je dan nog? Je eet al vet gezond!
ok dat wist ik niet!quote:Op zondag 15 maart 2015 15:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb niks te kiezenjury knalt je in een klasse waar zij je geschikt voor achten
Om de huid strak te trekken.
Multivits!
[ afbeelding ]
O ja, vlees is een grote bronquote:Op zondag 15 maart 2015 15:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Meh, ik eet wat minder vlees de laatste tijd, dan heb k m'n poeder eigenlijk wel nodig.![]()
En ik wil die pancake syrup, maar die blijft maar uitverkocht.
Vond die pancake syrup echt smerig, zoetstof bende.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O ja, vlees is een grote bron
Walden farms he? Die pancake syrup is overrated imo, heb hem weggetiefd van de week. Die caramel vind ik veel lekkerder.
Jam erop is ook lekkerquote:Op zondag 15 maart 2015 15:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vond die pancake syrup echt smerig, zoetstof bende.
Je verpest gewoon je pannekoeken ermee!
Doe ik liever light jam, 1 lepel heeft ook amper calorieën en dat smaakt tenminste normaal
Mixen met wat geprakte banaan en erop flikkeren.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vond die pancake syrup echt smerig, zoetstof bende.
Je verpest gewoon je pannekoeken ermee!
Doe ik liever light jam, 1 lepel heeft ook amper calorieën en dat smaakt tenminste normaal
Huh?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
vandaag eens bijgehouden hoeveel kcal ik heb verloren tijdens het sporten (volgens de cardio apparaten dan). Wat is een redelijk aantal om te verliezen volgens jullie?
Uhm, jawel. Na transvetten misschien wel het slechtste (in overdaad).quote:Op zondag 15 maart 2015 16:48 schreef gcjoel het volgende:
Suiker is niet slecht voor je, dus af en toe pannekoek met stroop is heerlijk!
Ik heb liever poedersuiker![]()
Of banaan en honing!![]()
Mijn lijstje:
O; 30gr havermout, 160ml melk, 1/2 schep whey, 1 lepel pindakaas
L: 2x boterham, 50gr kip, 1 gekookt ei, cracker pindakaas, 150gr Griekse yoghurt, 30gr cruesli
T: wrap, smeerkaas, 50gr kip
D: snijbonen met feta en pijnboompitten, aardappeltjes uit de oven
T: 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli en koekje
Ja alleen in overdaad, waar een pannekoek stroop toch niet echt onder valt lijkt me.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhm, jawel. Na transvetten misschien wel het slechtste (in overdaad).
Hangt er vanaf hoe vaak je het eet.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja alleen in overdaad, waar een pannekoek stroop toch niet echt onder valt lijkt me.
Maar ik heb het idee dat bijna iedereen in dit topic suiker ziet als de duivel en dat is toch echt niet nodig. Er is geen reden om suiker te vermijden behalve dan omdat je dit misschien zelf fijner vind.
Maar waarom zou het dan slecht zijn? Een glucosepiek is niet ineens slecht voor je.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe vaak je het eet.Geeft wel een flinke bloedglucosepiek, in ieder geval.
Suiker en simpele koolhydraten vermijden is altijd een goed idee, maar niet per definitie om af te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |