.
. 

Wat?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:23 schreef Lonaa het volgende:
Hey trut, je moet wel een nieuwe openen als je die ander dicht trapt he?
 Ik ben nog niet zo lang wakker
 Ik ben nog niet zo lang wakker  

Na 301 posts gaat het topic automatisch dicht, dan moet je een nieuwe openen door op 'open nieuw deel' te klikken.quote:

I know, maar ik had niet door dat het al de laatste topicpost was. Sorry hèquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Na 301 posts gaat het topic automatisch dicht, dan moet je een nieuwe openen door op 'open nieuw deel' te klikken.

quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:29 schreef Artoo het volgende:
[..]
I know, maar ik had niet door dat het al de laatste topicpost was. Sorry hè

quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, pas maar op, anders laat ik je straks verdwalen.

quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:53 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nee nee, geen popcorn, da's niet goed voor je

Quiche?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:32 schreef sanger het volgende:
Vind alleen de zoete lekker.... En das niet goed voor me
Zojuist lekker naar de bakker en slager geweest. En nu bedenken wat we vanavond gaan eten... Iemand suggesties? Heb trek in iets uit de oven op zich, maar weinig inspiratie en tijd vanwege klussen. En ik moet voor mezelf koken, dus moet ook nog eens geen te grote portie worden.

Te laat, maar goed plan voor morgenquote:

Klinkt ook lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Te laat, maar goed plan voor morgen
Wordt een stukje tilapia, met wortel en aardappeltjes. Allemaal bij elkaar uit de oven

Heb me ook eindelijk maar ingeschreven voor de halve van Enschede.
 Heb me ook eindelijk maar ingeschreven voor de halve van Enschede.  

Goed bezigquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:20 schreef Artoo het volgende:
Whiej! Vandaag een 19,3 km duurloop gedaan. Lonaa mee op de fiets.Heb me ook eindelijk maar ingeschreven voor de halve van Enschede.

Joa, ik heb al een loop van meer dan 21 km gehad in mijn voorbereiding. Die afstand komt echt wel goedquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed bezig
Die halve scheelt nog maar een beetje

quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:23 schreef Artoo het volgende:
[..]
Joa, ik heb al een loop van meer dan 21 km gehad in mijn voorbereiding. Die afstand komt echt wel goed

quote:Op zondag 15 maart 2015 09:51 schreef Lonaa het volgende:
Hallo
Ondanks drank en chips dit weekend vond de weegschaal hetzelfde als vrijdagochtend

Goed bezigquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:20 schreef Artoo het volgende:
Whiej! Vandaag een 19,3 km duurloop gedaan. Lonaa mee op de fiets.Heb me ook eindelijk maar ingeschreven voor de halve van Enschede.

Dit verdiend een slinger wel.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Dat ik daar gisteren niet aan dacht

Precies.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat was te zien, en dat op de zondag ochtend.

Het waait, dat is naar. Dus ja.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:59 schreef CrunchySelf het volgende:
Tosti
Ik ga zo een stuk of wat eieren met brood eten, dan mijn fietsrondje plannen en fietsen
Lonaa, was het koud buiten?

Naar Amsterdam fietsen ga ik niet meer doen, het is te vies weer..
  Naar Amsterdam fietsen ga ik niet meer doen, het is te vies weer..

Thuis wel eerst nog een broodje met chocopasta gegeten, dus kan alsnog beter, maar weinig gesnoept en geen alcohol. (En de werkomgeving is vergelijkbaar met die van Lonaa, zat te zuupen in de buurt dus.
 Thuis wel eerst nog een broodje met chocopasta gegeten, dus kan alsnog beter, maar weinig gesnoept en geen alcohol. (En de werkomgeving is vergelijkbaar met die van Lonaa, zat te zuupen in de buurt dus.  )
 )

Ja, kut is dat.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren tot vier uur gewerkt en alleen maar water gedronken. Het is een stap voorwaarts.Thuis wel eerst nog een broodje met chocopasta gegeten, dus kan alsnog beter, maar weinig gesnoept en geen alcohol. (En de werkomgeving is vergelijkbaar met die van Lonaa, zat te zuupen in de buurt dus.
)

Tijdens ook nooit, maar daarna...quote:Op zondag 15 maart 2015 13:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, kut is dat.
Als ik aan het werk ben drink ik eigenlijk nooit, veel spa rood vooral.

Daarna...quote:Op zondag 15 maart 2015 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tijdens ook nooit, maar daarna...
Nice van de kettlebell.

Vanaaf klasse indeling. Net poseerles gehad. Ik moest gaan nadenken over landelijke wedstrijden
 Vanaaf klasse indeling. Net poseerles gehad. Ik moest gaan nadenken over landelijke wedstrijden  

Nicequote:Op zondag 15 maart 2015 14:00 schreef Qwea het volgende:

Wat enorm gaaf! Ik ben echt benieuwd hoe je het straks gaat doen!quote:Op zondag 15 maart 2015 14:00 schreef Qwea het volgende:

Whaa, awesome!quote:Op zondag 15 maart 2015 14:00 schreef Qwea het volgende:

Jaaaaquote:
 kreeg vette complimenten
 kreeg vette complimenten  ben benieuwd in welke klasse ik gemikt ga worden!
 ben benieuwd in welke klasse ik gemikt ga worden!  

Squats, t-bar row, fly's, boxjumps, chinnen, dippen iig.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat enorm gaaf! Ik ben echt benieuwd hoe je het straks gaat doen!
Vanmorgen getraind en besloten dat mijn vriend en ik voortaan zelf onze nieuwe schema's gaan maken. Trainers daarvoor blijven betalen vinden we nogal zonde!
Iemand nog leuke tips voor oefeningen die niet mogen missen in het schema?

quote:Op zondag 15 maart 2015 14:32 schreef Artoo het volgende:
Gisteravond wat awesome. Met m'n kerel een chocoladetaartje gebakken, en die opgegeten in een dekenfort met LOTR op.
Vandaag weer op de gezonde tour though. Één cheatavond in de week is een fantastisch idee
 dat is echt tof
 dat is echt tof

Daarvan heb ik het meeste er inderdaad al in, alleen tbar niet.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Squats, t-bar row, fly's, boxjumps, chinnen, dippen iig.
Volgende week nieuw schema (morgen over een week). Dropsets.
Mijn coach gaat in Juli definitief in Amerika wonen
 zo zwaar maar wel heerlijke pomp!
  zo zwaar maar wel heerlijke pomp!  

quote:Op zondag 15 maart 2015 14:56 schreef Lonaa het volgende:
Eiwitpoeder is bijna op een geen geld om nieuwe te kopen. Pas eind van de week.
*kras

Ik verwacht shape klasse.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daarvan heb ik het meeste er inderdaad al in, alleen tbar niet.
Dropsetszo zwaar maar wel heerlijke pomp!
Welke klasse verwacht je?

Oh ja ik moet ook ff bijbestellen.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:56 schreef Lonaa het volgende:
Eiwitpoeder is bijna op een geen geld om nieuwe te kopen. Pas eind van de week.
*kras

Die klasses zijn dan volgorde naar bodybuilding niveau toe?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik verwacht shape klasse.
Je hebt miss sports, miss bikini, miss shape en miss figure. Coach twijfelt tussen de laatste 2. Figure is echt hard aanpoten en aftrainen. Shape iets minder.
Figure ligt 1 klasse lager dan bodybuilding. Ben echt heel benieuwd welke klasse ze me ingooien
En ik kreeg als tip, omdat ik iets losse huid heb op mijn buik ( zie je alleen bij het vooroverbuigen) om sperti 3x per dag erop te smeren. Maar ff halen straks. En heb een shitload aan pillen gekregen voor bij mijn eten

dan zou ik voor shape gaan denk, is ook zonde als je net een stapje te hoog kiest waardoor je er niet optimaal bij kunt staan.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik verwacht shape klasse.
Je hebt miss sports, miss bikini, miss shape en miss figure. Coach twijfelt tussen de laatste 2. Figure is echt hard aanpoten en aftrainen. Shape iets minder.
Figure ligt 1 klasse lager dan bodybuilding. Ben echt heel benieuwd welke klasse ze me ingooien
En ik kreeg als tip, omdat ik iets losse huid heb op mijn buik ( zie je alleen bij het vooroverbuigen) om sperti 3x per dag erop te smeren. Maar ff halen straks. En heb een shitload aan pillen gekregen voor bij mijn eten

Meh, ik eet wat minder vlees de laatste tijd, dan heb k m'n poeder eigenlijk wel nodig.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar jij haalt volgens mij je eiwitten wel of niet? Tonijn en zulks

Ik heb niks te kiezenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dan zou ik voor shape gaan denk, is ook zonde als je net een stapje te hoog kiest waardoor je er niet optimaal bij kunt staan.
WTF sperti op je buik? Wat is daar het idee van haha nooit van gehoord.
Wat voor pillen moet je dan nog? Je eet al vet gezond!
 jury knalt je in een klasse waar zij je geschikt voor achten
 jury knalt je in een klasse waar zij je geschikt voor achten 

ok dat wist ik niet!quote:Op zondag 15 maart 2015 15:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb niks te kiezenjury knalt je in een klasse waar zij je geschikt voor achten
Om de huid strak te trekken.
Multivits!
[ afbeelding ]

O ja, vlees is een grote bronquote:Op zondag 15 maart 2015 15:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Meh, ik eet wat minder vlees de laatste tijd, dan heb k m'n poeder eigenlijk wel nodig.
En ik wil die pancake syrup, maar die blijft maar uitverkocht.

Vond die pancake syrup echt smerig, zoetstof bende.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O ja, vlees is een grote bron
Walden farms he? Die pancake syrup is overrated imo, heb hem weggetiefd van de week. Die caramel vind ik veel lekkerder.

Jam erop is ook lekkerquote:Op zondag 15 maart 2015 15:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vond die pancake syrup echt smerig, zoetstof bende.
Je verpest gewoon je pannekoeken ermee!
Doe ik liever light jam, 1 lepel heeft ook amper calorieën en dat smaakt tenminste normaal

Mixen met wat geprakte banaan en erop flikkeren.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vond die pancake syrup echt smerig, zoetstof bende.
Je verpest gewoon je pannekoeken ermee!
Doe ik liever light jam, 1 lepel heeft ook amper calorieën en dat smaakt tenminste normaal

538 kcal
 538 kcal 

Huh?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
vandaag eens bijgehouden hoeveel kcal ik heb verloren tijdens het sporten (volgens de cardio apparaten dan). Wat is een redelijk aantal om te verliezen volgens jullie?

Uhm, jawel. Na transvetten misschien wel het slechtste (in overdaad).quote:Op zondag 15 maart 2015 16:48 schreef gcjoel het volgende:
Suiker is niet slecht voor je, dus af en toe pannekoek met stroop is heerlijk!
Ik heb liever poedersuiker
Of banaan en honing!
Mijn lijstje:
O; 30gr havermout, 160ml melk, 1/2 schep whey, 1 lepel pindakaas
L: 2x boterham, 50gr kip, 1 gekookt ei, cracker pindakaas, 150gr Griekse yoghurt, 30gr cruesli
T: wrap, smeerkaas, 50gr kip
D: snijbonen met feta en pijnboompitten, aardappeltjes uit de oven
T: 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli en koekje

Ja alleen in overdaad, waar een pannekoek stroop toch niet echt onder valt lijkt me.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhm, jawel. Na transvetten misschien wel het slechtste (in overdaad).

Hangt er vanaf hoe vaak je het eet.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja alleen in overdaad, waar een pannekoek stroop toch niet echt onder valt lijkt me.
Maar ik heb het idee dat bijna iedereen in dit topic suiker ziet als de duivel en dat is toch echt niet nodig. Er is geen reden om suiker te vermijden behalve dan omdat je dit misschien zelf fijner vind.
 Geeft wel een flinke bloedglucosepiek, in ieder geval.
 Geeft wel een flinke bloedglucosepiek, in ieder geval. 

Maar waarom zou het dan slecht zijn? Een glucosepiek is niet ineens slecht voor je.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe vaak je het eet.Geeft wel een flinke bloedglucosepiek, in ieder geval.
Suiker en simpele koolhydraten vermijden is altijd een goed idee, maar niet per definitie om af te vallen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |