Kak ik ga mijn brood missen dan man!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heel weinig carbs![]()
Ik zou niet eens kunnen kiezen wat ik nog zou willen eten haha! echt misselijk zou ik mezelf eten die laatste dag denk ik
Dat ziek worden ken ik ja, verschrikkelijk gevoel is dat!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week zaterdag gedaan. Daar was ik zo ziek van! Hele nacht lopen kotsen![]()
On my way to tha gymzin in. Pwo gaat hard. Die jij hebt... Kun je daar een schepje van missen? Die je bijna nooit gebruikt? Evt tegen betaling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ben op 1-11-2014 begonnen met naar de sportschool gaan omdat ik fitter wilde worden.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:25 schreef gcjoel het volgende:
Goed bezig! Hoe lang heb je hier over gedaan?
Goed bezig dus! Zo'n grafiekje maakt het dan extra leukquote:Op maandag 16 maart 2015 10:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Ben op 1-11-2014 begonnen met naar de sportschool gaan omdat ik fitter wilde worden.
Op 24-11-2014 voor het eerst gewogen en dat hou ik ook maar aan als begingewicht. Dat was 95,1 kg (maar waarschijnlijk dus nog wat hoger).
De eerste twee weken viel ik ook af. Maar de twee daar op volgende weken kwam dat er weer bij. Per saldo woog ik op 22-12-2014 94,9 kg. Min of meer terug bij af dus.
Toen ook MFP gedownload en erg gaan letten op wat ik eet, en in welke porties enzo. En T's gaan eten. Sindsdien verlies ik gemiddeld 0,8 per week
Afgelopen week geeft overigens een wat vertekenend beeld. De twee weken hiervoor had ik wat last van beetje verstopping, en dat zie je ook terug in de grammen die ik afviel in die weken. Maar afgelopen week geen last meer van dus lijkt nu ineens heel hard te gaan
Zie ook grafiekje hieronder:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed bezig dus! Zo'n grafiekje maakt het dan extra leuk
Lekker stukkiequote:
Ja tof is dat he!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:45 schreef sanger het volgende:
[..]![]()
Maar ook de reacties van mensen om me heen. Het begint meer en meer op te vallen, zelfs mensen die me regelmatig zien valt het nu op. En aan mijn kleding is het heel duidelijk te merken
Zover ben ik gelukkig nog lang nietquote:Op maandag 16 maart 2015 10:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja tof is dat he!
Pas maar op straks beginnen ze met: Niet nog meer afvallen hoor
Jij woog tot 65?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zover ben ik gelukkig nog lang nietmaar ik hoop ook dat ik op dat moment zelf tevreden met mijn lichaam ben en kan stabiliseren.
Wel weer 2x gehoord dit weekend dat ik afgetraind was/veel afgevallenTerwijl ik iets zwaarder ben dan vorig jaar zomer, maar blijkbaar ook meer spier heujjj.
En ik ging in het krachthonk proberen een prachtig geposeerde spierfoto proberen te maken maar dat was dikke faal
Ja echt warm al!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:04 schreef Maraca het volgende:
Ik denk dat ik morgen een strandwandeling ga makenGaat zulk mooi weer worden
Daarom ga ik morgen ookquote:Op maandag 16 maart 2015 11:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt warm al!
Ik moet helaas gewoon werken
Ja, nu 65 bij 1.74, wil tot ongeveer 60kg denk ik. Misschien scheelt het ook dat ik nooit echt te zwaar geweest ben en ook heel langzaam afval, sommige mensen zal het niet eens opgevallen zijn misschien.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij woog tot 65?
Ik kreeg echt al snel te horen van mensen dat ik niet meer moest afvallen.
Daar werd ik echt bozig van, ik bepaal zelf wel hoe ik er uit wil zien!![]()
Mja het tevreden zijn met mezelf zou leuk zijn, tot nu toe nog nooit behaald en dat is zonde.
Ik ben nu echt niet dik en er zijn genoeg mensen jaloers op mijn figuur maar toch ben ik zelf niet tevreden. Ook niet toen ik nog 8 kilo minder dan nu woog.
Ik denk wel steeds vaker als ik in de spiegel kijk, hmm dit is best ok. En dat is al heel wat!
Boks dat krijg ik nog steeds te horen. Hou lekker je bek ofzo.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij woog tot 65?
Ik kreeg echt al snel te horen van mensen dat ik niet meer moest afvallen.
Daar werd ik echt bozig van, ik bepaal zelf wel hoe ik er uit wil zien!![]()
Mja het tevreden zijn met mezelf zou leuk zijn, tot nu toe nog nooit behaald en dat is zonde.
Ik ben nu echt niet dik en er zijn genoeg mensen jaloers op mijn figuur maar toch ben ik zelf niet tevreden. Ook niet toen ik nog 8 kilo minder dan nu woog.
Ik denk wel steeds vaker als ik in de spiegel kijk, hmm dit is best ok. En dat is al heel wat!
Ik kwam van 85 kilo in het begin, dus niet echt mega zwaar maar wel dikkig,quote:Op maandag 16 maart 2015 11:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, nu 65 bij 1.74, wil tot ongeveer 60kg denk ik. Misschien scheelt het ook dat ik nooit echt te zwaar geweest ben en ook heel langzaam afval, sommige mensen zal het niet eens opgevallen zijn misschien.
Hoe ver was jij nu dan qua gewicht en hoeveel wil je nog?
Oh ja, maar is 65 dan ook niet een beetje de ondergrens als je zo lang bent? Zeker als je flink wat krachttraining doet?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kwam van 85 kilo in het begin, dus niet echt mega zwaar maar wel dikkig,
Naar 65 kilo gegaan en nu weer op 73 kilo, bij 1.80
dus het viel natuurlijk wel op! maar ik was zeker niet te dun ofzo.
Als vrouw valt het gewoon tegen hoeveel spieren je aankomt, dat gaat gewoon echt niet hard. Dus met dat gewicht had ik nog gewoon behoorlijk wat vet alsnog maar je begon eindelijk mooi de vormen te zien in de schouders en benen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ja, maar is 65 dan ook niet een beetje de ondergrens als je zo lang bent? Zeker als je flink wat krachttraining doet?
Wordt je vanzelf makkelijker inquote:Op maandag 16 maart 2015 11:59 schreef Maraca het volgende:
Even een whey shake gemaakt.. volgens mij echt tig keer gecontroleerd of de deksel erop zat voordat ik ging schudden
Ook in het wegwerken ervan? Eerste paar slokken zijn nog wel prima, maar daarna *ril*quote:
Alles went volgens mijquote:Op maandag 16 maart 2015 12:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook in het wegwerken ervan? Eerste paar slokken zijn nog wel prima, maar daarna *ril*
Anyway.. op naar de sportschool
Dat blijft vies!quote:Op maandag 16 maart 2015 12:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook in het wegwerken ervan? Eerste paar slokken zijn nog wel prima, maar daarna *ril*
Anyway.. op naar de sportschool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |