quote:Op maandag 16 maart 2015 09:33 schreef Artoo het volgende:
[..]
Vind het echt fascinerend om dit zo te volgen
Ja, ik vind het heel interessant. Maar cutten lijkt me inderdaad ook niet heel relaxed nee.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:34 schreef Qwea het volgende:
[..]leuk he? Alhoewel ik van cutten niet zo happy word.
Jou cutten is vast nog wel 1.5 keer mijn kcalquote:Op maandag 16 maart 2015 09:34 schreef Qwea het volgende:
[..]leuk he? Alhoewel ik van cutten niet zo happy word.
Alles vreten is relaxt. Cutten niet. Zeker niet met een eetstoornisquote:Op maandag 16 maart 2015 09:35 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het heel interessant. Maar cutten lijkt me inderdaad ook niet heel relaxed nee.
Verwacht zelf richting 1700quote:Op maandag 16 maart 2015 09:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jou cutten is vast nog wel 1.5 keer mijn kcal
In jou geval zal het toch niet meteen extreem laag zijn lijkt me.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alles vreten is relaxt. Cutten niet. Zeker niet met een eetstoornis
Ai caramba! Wordt dat voorzichtig afgebouwd dan? Heb je overigens aangegeven bij je coach dat je eetstoornis-issues hebt? Dan kun je dit strikt blijven monitoren om wellicht problemen te voorkomen?quote:
nope niet gedaan. En afbouwen gaat niet want 8 weeks outquote:Op maandag 16 maart 2015 09:39 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ai caramba! Wordt dat voorzichtig afgebouwd dan? Heb je overigens aangegeven bij je coach dat je eetstoornis-issues hebt? Dan kun je dit strikt blijven monitoren om wellicht problemen te voorkomen?
Ik ken je trainer natuurlijk niet maar het lijkt mij niet logisch als je zo laag gaat ineens.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:39 schreef Qwea het volgende:
Verwacht van wel. Ik hoor het welik geniet nog maar ff van mijn eten
oh ok, je moet nu dus als een malle afvallen! hahaquote:Op maandag 16 maart 2015 09:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
nope niet gedaan. En afbouwen gaat niet want 8 weeks out
Zijquote:Op maandag 16 maart 2015 09:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ken je trainer natuurlijk niet maar het lijkt mij niet logisch als je zo laag gaat ineens.
Nu heb je 3500-4000 ofzo nodig om aan te komen, dan moet je op 2500 ofzo makkelijk kunnen afvallen.
Als je te hard gaat verlies je ook flink spiermassa, dat zou zonde zijn.
Maar goed ik neem aan dat je trainer weet wat ie doet, anders was hij geen trainer
Thnxquote:Op maandag 16 maart 2015 09:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh ok, je moet nu dus als een malle afvallen! haha
Nou sterkteWat een hel haha!
Cookies vind ik niet zo. Oooooh ijs! Ja! Oeh! Misschien 3 krentenbollen kaas en dan een italiaans ijsjequote:Op maandag 16 maart 2015 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Het hangt er denk ik ook vanaf wát je mag eten. Als je nog steeds 100g havermout en alles moet eten dan mag je bijna niets eten voor die 1700 kcal, maar als je veel sla, vis etc eet dan kun je gewoon normaal eten voor die hoeveelheid.
En zijn krentenbollen dan echt dé guilty pleasure die je nog wilt eten? Ik zou voor chocolate chip cookies of tiramisu of ijs gaan of zo
Waarschijnlijk heel weinig carbsquote:Op maandag 16 maart 2015 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Cookies vind ik niet zo. Oooooh ijs! Ja! Oeh! Misschien 3 krentenbollen kaas en dan een italiaans ijsje![]()
![]()
En je moet max aan je eiwitten komen, dus zal vis, kip/kalkoen/whey/havermout/rijst e.d worden denk ik.
Dat heb ik vorige week zaterdag gedaan. Daar was ik zo ziek van! Hele nacht lopen kotsenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heel weinig carbs![]()
Ik zou niet eens kunnen kiezen wat ik nog zou willen eten haha! echt misselijk zou ik mezelf eten die laatste dag denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |