quote:Op zondag 15 maart 2015 18:57 schreef Artoo het volgende:
[..]
Jam! Hier Thaise kokossoep met linzen, Thaise roerbakgroenten, champignons en kip.Heb door het uitslapen geen L gehad en zit er over te twijfelen om die kcal nog aan te vullen aangezien ik straks nog even licht wil sporten in de woonkamer. Hmmm.
Lijstje zoals het er nu uit ziet:
O/L: 35g muesli, 200ml melk, 1 kleine banaan
T: Handje noten, halve komkommer, 1 appel
D: 2 flinke kommen Thaise kokossoep
T: Vanille whey met magere melk, misschien nog iets?

Haal ze anders ff een keer bij de bakker. Kun je ze wel per stuk krijgenquote:Op zondag 15 maart 2015 19:06 schreef Qwea het volgende:
Ik heb onwijze zin in een krentenbol maar die kut ah hier verkoopt ze enkel per 15

Krentenbol met smeerkaasquote:Op zondag 15 maart 2015 19:06 schreef Qwea het volgende:
Ik heb onwijze zin in een krentenbol maar die kut ah hier verkoopt ze enkel per 15

Joah, dat zie ik wel. Maar smeerkaasquote:
 Zout en zoet en klef en awesome
 Zout en zoet en klef en awesome  

Eet smakelijk zo dus ^^quote:Op zondag 15 maart 2015 19:22 schreef Lonaa het volgende:
En nu heb ik godverdomme zin in een krentenbol met smeerkaas

Nee want geen zelfbeheersing. Dus ik moet er echt 1.quote:

koop ik eigenlijk alleen als ik een hele dag de deur uit ben om te sporten, wel makkelijk meenemen.
 koop ik eigenlijk alleen als ik een hele dag de deur uit ben om te sporten, wel makkelijk meenemen. 

Oioioi, m'n quads
 Oioioi, m'n quads  

quote:Op maandag 16 maart 2015 08:02 schreef sanger het volgende:
Mogguh, weegdag hier. Nu is mijn volgende mijlpaal officieel bereikt
Ik ben nu officieel 10 kg kwijt tov startpunt. Nog 5 te gaan tot mijn eerste gestelde doel. Nog 10 tot het voor mij ideale gewicht
 Netjes Sanger!
 Netjes Sanger!

Goed bezig! Hoe lang heb je hier over gedaan?quote:Op maandag 16 maart 2015 08:02 schreef sanger het volgende:
Mogguh, weegdag hier. Nu is mijn volgende mijlpaal officieel bereikt
Ik ben nu officieel 10 kg kwijt tov startpunt. Nog 5 te gaan tot mijn eerste gestelde doel. Nog 10 tot het voor mij ideale gewicht

Hoeveel kcal ben je lager gegaan?quote:Op maandag 16 maart 2015 08:25 schreef gcjoel het volgende:
Hier eerste dag lager in calorieën, ben benieuwd hoe het gaat

200-300 op rustdagen in vergelijking met hiervoor en dat was ook ietsje onder onderhoudquote:Op maandag 16 maart 2015 08:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hoeveel kcal ben je lager gegaan?

O dat valt mee qua veranderingquote:Op maandag 16 maart 2015 08:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
200-300 op rustdagen in vergelijking met hiervoor en dat was ook ietsje onder onderhoud

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |