je kan niet in een "gewone" bikini staan?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:49 schreef Qwea het volgende:
Ik zit eens te kijken maar wat zijn die poseerbikini's debiel duur. 150 euro. Dat geld heb ik niet eens. En geef ik er ook echt niet voor uit.
Nou blijkbaar niet. Waarom snap ik niet. Maar no way in hel dat ik dat er voor uit ga geven.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:50 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
je kan niet in een "gewone" bikini staan?
Je gaat de helft minder eten, dus misschien bespaar je het daaropquote:Op maandag 16 maart 2015 13:49 schreef Qwea het volgende:
Ik zit eens te kijken maar wat zijn die poseerbikini's debiel duur. 150 euro. Dat geld heb ik niet eens. En geef ik er ook echt niet voor uit.
Haha inderdaad!quote:Op maandag 16 maart 2015 13:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je gaat de helft minder eten, dus misschien bespaar je het daarop
Nope. Heb even de verpakking vergeleken met de waardes van MFP, die klopten niet. Had ik even eerder moeten bedenkenquote:Op maandag 16 maart 2015 13:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Verschil kan ook zitten in de samenstelling.
Vaak is beleg niet 100% kippenvlees maar zitten er ook andere dingen in
hahahaquote:Op maandag 16 maart 2015 13:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je gaat de helft minder eten, dus misschien bespaar je het daarop
OMG die slips voor mannenquote:Op maandag 16 maart 2015 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet. Waarom snap ik niet. Maar no way in hel dat ik dat er voor uit ga geven.
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef Lonaa het volgende:
Eten op, km's uitegerekend, was toch zo'n 8 km.
Inclusief heel mooi bos, over plassen heenspringen, door de modder banjeren en zelfs met stokken een best wel diepe beek oversteken.
Ja, was tof! De hond vond het ook prachtig. Heeft iig 2 konijnen achtervolgd, groot stuk losgelopen, niet het beekje overgestoken maar er gewoon doorheen gebanjerd.quote:
Oh ja dat helemaal, zulke randdebielen die dat invullen af en toe!quote:Op maandag 16 maart 2015 14:04 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nope. Heb even de verpakking vergeleken met de waardes van MFP, die klopten niet. Had ik even eerder moeten bedenken
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, was tof! De hond vond het ook prachtig. Heeft iig 2 konijnen achtervolgd, groot stuk losgelopen, niet het beekje overgestoken maar er gewoon doorheen gebanjerd.
Nee, die is wel uit.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Daar heb je dus vanmiddag ook geen last meer van
quote:Op maandag 16 maart 2015 12:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat blijft vies!![]()
Ik zou het ergens door doen, dan is het prima
Ja, alleen was ik zo stom om de chocolade variant te nemenquote:Op maandag 16 maart 2015 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
again, boks!
Met yoghurt en framboos in de blender!
Ik mix een scoop (24gr) met 250ml magere melk in zo'n shakebeker met een bolletjequote:
*boks*quote:Op maandag 16 maart 2015 13:42 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dit doe ik eigenlijk nu met verstand op 0 en gaan met die banaan. Zeker als je 2 kilo van een smaak hebt die fucking ranzig blijkt te zijn.![]()
Hoe korter in je mond hoe sneller het voorbij is
Volgende keer ander smaakje proberen, zitten wel goede tussenquote:Op maandag 16 maart 2015 14:16 schreef Maraca het volgende:
Ik mix een scoop (24gr) met 250ml magere melk in zo'n shakebeker met een bolletje
Ik heb nog een anderhalve pot (was 2 halen 1 betalen)quote:Op maandag 16 maart 2015 14:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Volgende keer ander smaakje proberen, zitten wel goede tussen
Tenminste imo, sommige vinden whey met water smaken als zaad terwijl ik het wel lekker vond
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb nog een anderhalve pot (was 2 halen 1 betalen)Heb nog wel een kleinere pot vanille (gekregen van mijn stiefmoeder), maar die maak ik nog even niet open.
Ja, of ik stel me niet zo aan en drink het gewoon opquote:Op maandag 16 maart 2015 14:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mixen met iets met meer smaak misschien? Sommige maken er hier een hele smoothie van met fruit en al
Ja of datquote:Op maandag 16 maart 2015 14:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, of ik stel me niet zo aan en drink het gewoon op
Dat is waarquote:Op maandag 16 maart 2015 14:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja of dat
Maar als je het lekker kunt maken, wrom niet?
Eet smakelijkquote:Op maandag 16 maart 2015 14:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Over lekker gesproken.. lunchtijd
Havermout, kwark, salade, soep? Brood is overigens niet per se een dikmaker maar het zijn wel gauw veel calorieen, zeker met veel beleg.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:51 schreef vencodark het volgende:
gal een broodeter en zoete kauw.
Nu snoep ik niet meer en ik probeer dus ook gezonde tussendoortjes te eten en gezond beleg.
Maar wat vinden jullie een goede vervanger voor brood? Want brood is ook best een dikmaker of iets?
Er zijn althans gezondere alternatieven.
Brood is zeker geen dikmaker, misschien eet je er teveel dan wel.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:51 schreef vencodark het volgende:
Ik wil iets van 5 kilo afvallen maar ik ben nogal een broodeter en zoete kauw.
Nu snoep ik niet meer en ik probeer dus ook gezonde tussendoortjes te eten en gezond beleg.
Maar wat vinden jullie een goede vervanger voor brood? Want brood is ook best een dikmaker of iets?
Een pistoletje is wel gauw 100-250 kcal, daar moet je wel op letten. Maar als ik dit lees is brood niet de oorzaak van het gewicht wat je kwijt wilt.. 4 boterhammen is heel normaal.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef vencodark het volgende:
Ik eet zo'n 4 boterhammen per dag. Soms nog een pistoletje op werk.
Tegenwoordig doe ik er vooral vleeswaren op, met sla en dressing of sandwichspread.
Als ik zoetigheid erop doe, is dat maar 1 boterham. Jam, chocoladepasta, hagelslag of pindakaas.
wat eet je nog meer? Want alleen 4 boterhammen overdag is niet echt veel en moet gewoon kunnen. Een pistoletje daar nog bij is als je dat vaak doet wel minder.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef vencodark het volgende:
Ik eet zo'n 4 boterhammen per dag. Soms nog een pistoletje op werk.
Tegenwoordig doe ik er vooral vleeswaren op, met sla en dressing of sandwichspread.
Als ik zoetigheid erop doe, is dat maar 1 boterham. Jam, chocoladepasta, hagelslag of pindakaas.
Ik heb al vaker voorgenomen om ergens dagelijks mijn eten in te vullen maar vroeg of laat (meestal vroeg) stop ik daar al weer mee.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een pistoletje is wel gauw 200-300 kcal, daar moet je wel op letten. Maar als ik dit lees is brood niet de oorzaak van het gewicht wat je kwijt wilt.. 4 boterhammen is heel normaal.
Ik zou gewoon een paar dagen lang al je eten invoeren op myfitnesspall of fatsecret of iets dergelijks, zodat je het totaalplaatje in beeld krijgt.
o: 60g havermout, 35g whey, water, eetlepel lijnzaad. Sups, bcaa, pwoquote:
Vroeg me laatst nog af als je nog leefdequote:Op maandag 16 maart 2015 16:01 schreef sandertjuh het volgende:
Deel 60 alweer... gaat hard als je 'eventjes's niet kijkt hier
Mja, maar het punt is dus dat er in principe geen 'fout' of 'goed' eten is. Je kan elke dag taart eten als je daarmee binnen je kcal behoefte blijft.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:06 schreef vencodark het volgende:
Ik heb al vaker voorgenomen om ergens dagelijks mijn eten in te vullen maar vroeg of laat (meestal vroeg) stop ik daar al weer mee.
Ik probeer in ieder geval naar het totaalplaatje te kijken. Dus 'alles' wat kan helpen om een beetje te verliezen en dat altijd kwijt te zijn. Vandaar mijn vraag.
Klinkt niet als weinig, maar wel een beetje als saai en smakeloosquote:Op maandag 16 maart 2015 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
o: 60g havermout, 35g whey, water, eetlepel lijnzaad. Sups, bcaa, pwo
T: whey 35g
L: 100gkipfilet, 150h gekookte meergranen rijst, 100g gestoomde groente. Vitamine C.
T: 35g whey
D: 100g koolvis, 150g meergranen rijst, 100g gestoomde groente, vitamine c
T: 200gkwark
Nu ijsje en 2 krentenbollen. Morg mee beginnen
Sterkte! dit zou echt mijn voedingshel zijn! hahaquote:Op maandag 16 maart 2015 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
o: 60g havermout, 35g whey, water, eetlepel lijnzaad. Sups, bcaa, pwo
T: whey 35g
L: 100gkipfilet, 150h gekookte meergranen rijst, 100g gestoomde groente. Vitamine C.
T: 35g whey
D: 100g koolvis, 150g meergranen rijst, 100g gestoomde groente, vitamine c
T: 200gkwark
Nu ijsje en 2 krentenbollen. Morg mee beginnen
Ik werk zo'n 3 keer per week dus zo'n pistoletje bij elke dienst. En ohja, als die na zo'n nachtdienst overblijven, neem ik ze mee en eet ik die de 2 dagen erna nog.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
wat eet je nog meer? Want alleen 4 boterhammen overdag is niet echt veel en moet gewoon kunnen. Een pistoletje daar nog bij is als je dat vaak doet wel minder.
Het gaat echt om totaal in en uit qua caloriegebruik
Nah, een plakje salami (bijvoorbeeld), met een blaadje sla en een beetje dressing óf een dun laagje sandwichspread is toch niet zwaar?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik zou ook even kijken naar het beleg op die vier boterhammen, niet bepaald licht. Dressing enz.
Hopelijk eet je meer dan dit
Lastig in te schatten, ik weet niet precies wat je nodig hebt natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik werk zo'n 3 keer per week dus zo'n pistoletje bij elke dienst. En ohja, als die na zo'n nachtdienst overblijven, neem ik ze mee en eet ik die de 2 dagen erna nog.![]()
Verder at ik altijd cruesli maar daar is nu bijna het laste restje van op.
Ik drink 1 kop thee met suiker, 1 glas yogho en melk per dag, 1 kop koffie met melk en suiker. Rest probeer ik water te drinken.
Verder eet ik regelmatig fruit.
's avonds bijvoorbeeld pasta met groenten en kruiden. Soms vlees of nepvlees erbij of kip. Of aardappels uit de oven of gekookte aardappels met groentes.
Geen hele gekke dingen.
Doe dat op elk stukje brood van je vier en het tikt redelijk door.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, een plakje salami (bijvoorbeeld), met een blaadje sla en een beetje dressing óf een dun laagje sandwichspread is toch niet zwaar?
Ik ben ook niet zo goed met grammen inschatten of ml. Dat zou ik inderdaad moeten wegen.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lastig in te schatten, ik weet niet precies wat je nodig hebt natuurlijk.
Maar let wel op dat je drinken ook al best wat calorieën bevat en die pistoletjes eet je dus toch vaak extra. Je ontbijt dus nog met cruesli naast die 4 boterhammen op een dag?
Ik denk dat je toch zoals anderen ook aangeven het beste een week ofzo moet bijhouden wat je eet. Zo krijg je ook een beter beeld van hoeveel calorieën alles bevat en wat je dus kunt verbeteren.
Weeg dingen dus ook af, hoeveel pak ik van alles? Kan dat niet minder enz.
Mja, 1 plakje per boterham.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Doe dat op elk stukje brood van je vier en het tikt redelijk door.
Alle kleine beetjes bij elkaar tikt hard door.
Ook dat maakt voor afvallen niet uitquote:Op maandag 16 maart 2015 16:17 schreef vencodark het volgende:
Ik eet soms ook een half uur voor het naar bed gaan.
Inschatten kun je zoveel fouten in maken. Ik dacht gisteren dat ik op 15 gr boter zat bij het bakken, was het 4 grquote:Op maandag 16 maart 2015 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo goed met grammen inschatten of ml. Dat zou ik inderdaad moeten wegen.
Soms eet ik die cruesli met yoghurt als ontbijt ipv 2 boterhammen, soms als laat toetje.
Ik eet soms ook een half uur voor het naar bed gaan.![]()
Zal proberen het in te vullen!
Op zich valt dat wel mee, maar salami is al een behoorlijk calorierijk beleg en dan doe je er nog dressing bij ook. Afhankelijk van de dressing kan dat ook oplopen, dat dan op 4 boterhammen kan vrij veel zijn. Maar daarin is dus het afwegen nu handig, inzicht in wat je op je brood doet en verder eet.quote:
Ik leef nog! Drukke weken geweest, inclusief het leeghalen van de gehele woonkamer omdat de vloer geschuurd is afgelopen weekend. Daarbij nog nieuw werk, 6x sporten in de week... pffffquote:Op maandag 16 maart 2015 16:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vroeg me laatst nog af als je nog leefde![]()
Je loopt tien delen achter of niet?
Brood is geen dikmaker, je doelt waarschijnlijk op de fabel dat KH dik maken.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:51 schreef vencodark het volgende:
Ik wil iets van 5 kilo afvallen maar ik ben nogal een broodeter en zoete kauw.
Pistolet zit ontzettend veel onnodige kcal in vergeleken met een snee broodquote:Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef vencodark het volgende:
Gewoon dagelijks kijkenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:01 schreef sandertjuh het volgende:
Deel 60 alweer... gaat hard als je 'eventjes's niet kijkt hier
Zonde van de suiker in de thee en koffiequote:Op maandag 16 maart 2015 16:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik werk zo'n 3 keer per week dus zo'n pistoletje bij elke dienst. En ohja, als die na zo'n nachtdienst overblijven, neem ik ze mee en eet ik die de 2 dagen erna nog.![]()
Verder at ik altijd cruesli maar daar is nu bijna het laste restje van op.
Ik drink 1 kop thee met suiker, 1 glas yogho en melk per dag, 1 kop koffie met melk en suiker. Rest probeer ik water te drinken.
Verder eet ik regelmatig fruit.
's avonds bijvoorbeeld pasta met groenten en kruiden. Soms vlees of nepvlees erbij of kip. Of aardappels uit de oven of gekookte aardappels met groentes.
Geen hele gekke dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |