SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
Zou je hem doen?quote:
Nee, want een lul moet aan bepaalde eisen voldoen.quote:
Nee, zijn tweet is getoond op tv bij dat programma.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:44 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie Fylax trouwens niet op dat filmpje?in die discotheek?
Begin van een tv-carrièrequote:Op woensdag 11 maart 2015 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, zijn tweet is getoond op tv bij dat programma.
En dat vindt die zo leuk dat die het half FOK! laat weten.
dat is nepquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor de mensen die het gemist hebben. Fylax @ 1:30
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, zijn tweet is getoond op tv bij dat programma.
En dat vindt die zo leuk dat die het half FOK! laat weten.
En hij komt toch vast bi probleemwijken ofzo terecht en daar kijk ik niet naar dusquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hopelijk heeft die het daar zo druk mee dat FOK! op een laag pitje komt te staan.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:50 schreef Elan het volgende:
Fylax is een goeie gozer hoor, Probleemwijken is niet zijn niveau.
Leven met dwang had je je best voor kunnen opgevenquote:
hoezoquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leven met dwang had je je best voor kunnen opgeven
had gekunnen jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leven met dwang had je je best voor kunnen opgeven
Hij heeft ook tics enzoquote:
Ene kant wel.quote:
Dat is waarquote:
Denk als je midden in je kutmoment zit en die kk Jimmy Geduld komt binnen met zijn bloedkop zouden wij ook wel flippen hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene kant wel.
Andere kant: die gasten zijn agressief manmet dingen gooien en slaan als ze opgehaald worden vaak
. Ik gaf redelijk kalmpjes toe dat ik een probleem had
Mwah, ik ben niet verslaafd als hun.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk als je midden in je kutmoment zit en die kk Jimmy Geduld komt binnen met zijn bloedkop zouden wij ook wel flippen hoor
Klopt sowieso is zwaar en veel gokken meer een verkeerde mindset dan echt een psychisch of lichamelijke verslaving.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet verslaafd als hun.
Het is 1x wat te ver doorgelopen maar ik kan makkelijk zonder.
Klopt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt sowieso is zwaar en veel gokken meer een verkeerde mindset dan echt een psychisch of lichamelijke verslaving.
Zomer met WK ook gewoon elke dag spelen op gegeven moment is het normaal, bedragen worden ook steeds hoger
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Je ziet het gewoon als monopoly geldMaar je hebt geen afkickverschijnselen. Je mist het alleen soms.
Zeker met CL enzo
Het is een hij en neequote:Op woensdag 11 maart 2015 23:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Pics van jouw poes.
Kijkt ze nog scheel?
Die heb ik al zovaak gepost hierquote:
übercool beestjequote:Op woensdag 11 maart 2015 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is een hij en nee.
Zie post voor fotos.
GC / [GRTD #5361] Toto69 is homo
Geloof het wel als ik commentator zo hoorquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Nou Krek vooruit, nog een keer dan maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van Crack ziet er zeldzamer uit. Nice poes thoughquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Nou Krek vooruit, nog een keer dan maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2de heeft wel aparte vacht hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Die van Crack ziet er zeldzamer uit. Nice poes though
Gelukkig liggen ze eruitquote:
Hahaquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:45 schreef Elan het volgende:
Er post ook een Amaranta op FOK! dacht dat jij die was
Wacht ken ik jou of die andere? Of allebei zonder het te weten?quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaGebeurd wel vaker. Posten ook wel eens in zelfde topics, soms erg verwarrend voor mensen
quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wacht ken ik jou of die andere? Of allebei zonder het te weten?
vanavond pizza bestellenquote:
bolle ratquote:
Ik meen elk woord.quote:
Msn-gesprekken tochquote:
Haha. Ik heb niet echt iets meegemaakt. Wat heb je gedaan vandaag?quote:
Saaie dafg vandaag ja. Straks maar weer GoT kijkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha. Ik heb niet echt iets meegemaakt. Wat heb je gedaan vandaag?
Waar ben je nu?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Saaie dafg vandaag ja. Straks maar weer GoT kijken
Seizoen 1 nog maarquote:
Ah het einde van seizoen 1quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Seizoen 1 nog maarik ga niet zo snel, maar vind het wel fijn om bijna precies weer klaar te zijn als seizoen 5 begint
Je beleeft het toch anders tweede keer dat je het kijktquote:
Pff wil wel opnieuw kijken maar er zijn toch andere dingen die ik dan wel eerder kijk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je beleeft het toch anders tweede keer dat je het kijktomdat je nu al dingen weet kijk je meer naar andere dingen
Werken, koken, gym, chillingquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha. Ik heb niet echt iets meegemaakt. Wat heb je gedaan vandaag?
Zoals?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff wil wel opnieuw kijken maar er zijn toch andere dingen die ik dan wel eerder kijk.
Wat heb je gekookt? Ik ga morgen weerquote:
Zalmquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je gekookt? Ik ga morgen weer
Alleen zalm? Niks erbij?quote:
Stuk of wat groenten door de wok gehaalt toch, niet echt boeiend verder.quote:
Jezus. Dikke keukenprinses ga je Nog wordenquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stuk of wat groenten door de wok gehaalt toch, niet echt boeiend verder.
Kreeg vandaag compliment van een collega dat mn huid zo mooi was geworden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus. Dikke keukenprinses ga je Nog wordeneerst nog spaghetti over de vloer als je wat ging maken
quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kreeg vandaag compliment van een collega dat mn huid zo mooi was geworden.
wtf g.
He Totoquote:
Vandaag wel brood gegetenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 weken, dus kan ook toeval zijn.
Ja wel aardig. Daar?quote:
Ik koop bepaalde dingen nu in bulk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaag wel brood gegetenmoet paar dagen oppassen bij m'n ma en ze had nog niks anders in huis, had geen zin boodschappen te doen
3 boterhammen, bakje druiven en 2 handjes noten en rozijnen, dus valt mee
Hoeveel eieren mag je dan per week? Ik had gister nasi op met veel eieren erin, dus ik dacht vanmorgen, mja misschien maar niet weer ei etenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik koop bepaalde dingen nu in bulk.
Eieren enzo
Wanneer moet je nou opname Z-H?quote:
Officieel 1.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel eieren mag je dan per week? Ik had gister nasi op met veel eieren erin, dus ik dacht vanmorgen, mja misschien maar niet weer ei eten
Heb je je cholesterol wel laten testen weleens dan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Officieel 1.
Maar dat worden steeds meer vraagtekens bij gezet.
http://www.theverge.com/2(...)-cholesterol-warning
'Cholesterol is not considered a nutrient of concern for overconsumption.'
Ik eet er stuk of 3 per dag, en mijn cholesterol is altijd prima geweest. Ook toen ik vroeger veel eieren at.
Hm. Spannend. Hoelang moet je dan blijven?quote:
Ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je je cholesterol wel laten testen weleens dan?
In elk geval een nacht, ik hoop dat het daarbij blijftquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Spannend. Hoelang moet je dan blijven?
Hm, apart dat er zo op cholesterol wordt gehamerd bij eieren danquote:
Och, er is ook 40 jaar op low fat, high carb gehamerd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, apart dat er zo op cholesterol wordt gehamerd bij eieren dan
Inderdaad, nog genoeg nazorg thuis lijkt me dusquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In elk geval een nacht, ik hoop dat het daarbij blijft
gwn die bong hittenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In elk geval een nacht, ik hoop dat het daarbij blijft
Ik krijg 1x per week thuiszorg, en 1x per week naar het ziekenhuisquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, nog genoeg nazorg thuis lijkt me dus
Heb je dit wel eens gelezen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gwn die bong hitten
[ afbeelding ]
My god zegquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je dit wel eens gelezen?
http://forum.dutchbodybui(...)last-journal-252307/
Als je dat leest, alleen de OP al, dan besef je je pas hoe kut het leven kan zijn.
Sneu.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:28 schreef Toto69 het volgende:
DrNick die onder invloed van LSD op de radio is![]()
Nja weet niet of dat wel slechtste uitkomst was.. Als je het zo leest heb je volgens mij zo'n pijnlijk leven. Fysiek danquote:
Die gozer heeft geen posts meer die niet over LSD gaan of dat ie uit de kast komt.quote:
True. Hij had het al sinds 2007. Leefde op 1 long. Toch nog door trainen. Mad respect daarvoor.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja weet niet of dat wel slechtste uitkomst was.. Als je het zo leest heb je volgens mij zo'n pijnlijk leven. Fysiek dan
Hij is echt zielig gewordenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:28 schreef Toto69 het volgende:
DrNick die onder invloed van LSD op de radio is![]()
Jammer wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die gozer heeft geen posts meer die niet over LSD gaan of dat ie uit de kast komt.
Tja toch zijn veel van die lsd types degene die het graag willen brag 'n boasten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Als ik lsd zou nemen zou ik zo'n zieke visuele trip hebben denk ik, dan wil ik echt niet naar een radio bellen
Is wel bittere armoede eigenlijk he dat portugal, eigenlijk heel zuid europa wel vergeleken met west europa ;squote:
Elke vorm van drugs heeft die types welquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja toch zijn veel van die lsd types degene die het graag willen brag 'n boasten.
Ja veel vervallen, veel oud, maar het heeft vooral in Lissabon nog wel wat authentieks. Vooral de wijk Alfama, daar zit echt al het oude spul. Dat is gewoon tof. Maar het is wel een beetje armoedig ja. Ook qua prijzen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is wel bittere armoede eigenlijk he dat portugal, eigenlijk heel zuid europa wel vergeleken met west europa ;s
Klopt, maar LSD'ers hebben vaak het idee dat ze de wijsheid in pacht hebben gekregen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke vorm van drugs heeft die types wel
Ik bn droknen xd xd
Ik discussieer niet meer op FOK! openbaar over religie. Sorryquote:
Watskeburt danquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik discussieer niet meer op FOK! openbaar over religie. Sorry
Jij moet je muil houden met je bedorven zalmsalade, als iets er nou goor uit zag was dat het welquote:
Nja, je krijgt denk ik ook wel veel inzichtquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, maar LSD'ers hebben vaak het idee dat ze de wijsheid in pacht hebben gekregen.
Al sinds de jaren70
Als er iets geen zin heeft is het dat wel. Ga geen energie meer insteken als het 99 van de 100 keer toch tegen een betonnen muur isquote:
Denk dat het allemaal wel erg meevalt, ze gedragen zich er vaak niet naar in ieder geval.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, je krijgt denk ik ook wel veel inzicht
In de oven, fijngemalen met ham wn kaas is witlof echt chillquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja goed te eten Inso is het hier niet mee eens
Hmm oké.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als er iets geen zin heeft is het dat wel. Ga geen energie meer insteken als het 99 van de 100 keer toch tegen een betonnen muur is
Ik vind witlof normaal niet zo maar dat zag er best lekker uit.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja goed te eten Inso is het hier niet mee eens
Ja en je moeder.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij moet je muil houden met je bedorven zalmsalade, als iets er nou goor uit zag was dat het wel
Klopt kreeg ook een van de hoogste ratings van vorig jaar 10k stemmen een 9.6quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind witlof normaal niet zo maar dat zag er best lekker uit.
Ja, want daar ben je zo goed in.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor discussies kunnen mensen altijd dmen.
Dit zouden we niet meer toen toch?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:09 schreef yvonne het volgende:
Moeders zijn (bijna) heilig. Niet met moeders spotten
Braaf zijn
Nou ja, ik ben atheïstisch maar ik respecteer het dat anderen een bepaald geloof aanhangen of andere denkbeelden hebben. Veel meer valt er van mijn kant niet te zeggenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor discussies kunnen mensen altijd dmen.
srs?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:42 schreef Elan het volgende:
GGMM is mad omdat Ajax verloren heeft van een Oostblokclubje hahaha
Thuis maken we ze af joh.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:42 schreef Elan het volgende:
GGMM is mad omdat Ajax verloren heeft van een Oostblokclubje hahaha
Agnost. Puur omdat je het niet bestaann ook niet kan bewijzenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben atheïstisch maar ik respecteer het dat anderen een bepaald geloof aanhangen of andere denkbeelden hebben. Veel meer valt er van mijn kant niet te zeggen
Sevilla.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thuis maken we ze af joh.
Ben benieuwd tegen wie we loten voor de volgende ronde.
Jij bent agnost bedoel je?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Agnost. Puur omdat je het niet bestaann ook niet kan bewijzen
AS Roma zou leuk zijnquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thuis maken we ze af joh.
Ben benieuwd tegen wie we loten voor de volgende ronde.
Ja sorry , niet zologisch geformuleerdquote:
Fiorentina wint dat wel in Rome denk ikquote:
Ah zo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sorry , niet zologisch geformuleerd
Kunnen de boefjes van ajax met wapens naar Rome gaan.quote:
Ja, Rens is daar een mooi voorbeeld vanquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, Ajacieden hebben wel enige vorm van IQ.
Prikjes uitdelen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kunnen de boefjes van ajax met wapens naar Rome gaan.
Lang niet allemaal.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, Ajacieden hebben wel enige vorm van IQ.
Griekse competitie gaat ook goed.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Italianen zijn net als die Grieken nu bij de Duitsers, kutbedelaars.
Ja, want die reizen ook echt af naar Rome. Okequote:Op donderdag 12 maart 2015 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, Rens is daar een mooi voorbeeld vanof tong80, geniale lieden
![]()
Rens wel hoor met de boys van de F-sidequote:Op donderdag 12 maart 2015 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want die reizen ook echt af naar Rome. Oke
Tong nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Rens wel hoor met de boys van de F-side
Sowieso. Maar sommigen mensen kunnen de torrents van popcorntime niet handlen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:51 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk kun je Netflix wel opzeggen als je Popcorntime gebruikt
Tong heeft het niet meer zo op JanCeesquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tong is hooligan van de Boschenaren
hoezo nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tong heeft het niet meer zo op JanCees
Och, die man is wat labiel. Laat gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat JanCees zijn topics niet zo leuk vindtquote:
Ik heb geen last van hem verder of zo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Och, die man is wat labiel. Laat gaan.
Hij geeft hem de voordeel van dE twijfel! Tjacka is wel geliefd bij Tongquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja kloptquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij geeft hem de voordeel van dE twijfel! Tjacka is wel geliefd bij Tong
Noem eens een leuke politieserie/detective ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:51 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk kun je Netflix wel opzeggen als je Popcorntime gebruikt
Detectives zijn n iet leukquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Noem eens een leuke politieserie/detective ofzo
Het is gewoon dat op FOK! een "discussie" over religie vaak uitdraait van elkaar proberen te overtuigen, dat kun je met politiek doen. Maar met religie valt de discussie dan vrij snel dood.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben atheïstisch maar ik respecteer het dat anderen een bepaald geloof aanhangen of andere denkbeelden hebben. Veel meer valt er van mijn kant niet te zeggen
Dexter heb ik al gezienquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Detectives zijn n iet leukMaar Dexter vind jij denk ik wel wat. Heeft ook beetje politie/detective gehalte.
Klopt. Als je ergens niet in gelooft of iets onzin vindt, gaat een ander die mening niet doen bijdraaien (lijkt mij) niet op het gebied van religie in elk geval.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is gewoon dat op FOK! een "discussie" over religie vaak uitdraait van elkaar proberen te overtuigen, dat kun je met politiek doen. Maar met religie valt de discussie dan vrij snel dood.
Sherlock niet?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dexter heb ik al gezien
Maar dat zijn inderdaad de dingen waar ik van hou. Death in paradise en bijvoorbeeld Broadchurch vind ik ook leuk.
Sherlock niet echt
DM rens, hij kent echt veel detectives.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dexter heb ik al gezien
Maar dat zijn inderdaad de dingen waar ik van hou. Death in paradise en bijvoorbeeld Broadchurch vind ik ook leuk.
Sherlock niet echt
Dan wel de Zweedse.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sherlock niet?dat is zo geniaal
The Killing al gezien?
Ik zag The Killing al in een lijstje op internet voorbij komen. Heb je dat gezien?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sherlock niet?dat is zo geniaal
The Killing al gezien?
Dankje voor de tipquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DM rens, hij kent echt veel detectives.
M`n ma keek het, die zweerde erbijquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zag The Killing al in een lijstje op internet voorbij komen. Heb je dat gezien?
Ja weet niet, beide niet gezien. Ik kan m`n aandacht niet bij zulke series houden, trekt me te weinig denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan wel de Zweedse.
Die Amerikaanse
Zelfde idee met Millennium-trilogie. Die oriignele was ook stukken beterquote:
Dat kon mij dan weer totaal niet boeien.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfde idee met Millennium-trilogie. Die oriignele was ook stukken beter
Goeie films manquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kon mij dan weer totaal niet boeien.
Ja dat vind ik wel vermakelijk om even een keer in een dood uurtje te kijken, maar echt geniaal is het niet ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Stijn en ik kunnen je ook Baantjer sterk aanraden.
Café van Louietje hooligan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel vermakelijk om even een keer in een dood uurtje te kijken, maar echt geniaal is het niet ofzo
Fargo?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel vermakelijk om even een keer in een dood uurtje te kijken, maar echt geniaal is het niet ofzo
The Wire, Sherlock Holmes, True Detectivequote:Op donderdag 12 maart 2015 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon kopen toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wow, bedankt
Weet niet of ik wel wil luisteren nu
Was een van de populairste series van Netflixquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord, ik ga nu even googlen
Zoequote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Wij zijn hier house of cards season 1 aan het herkijken.
#inspiratiebron
thanks mattiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
The Wire, Sherlock Holmes, True Detective
Klinkt best leuk, ik ga hem even 'binnenhalen'quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was een van de populairste series van Netflix
Hoofdrolspeler speelt ook in Sherlock trouwens en The Hobbit. Briljant acteurquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klinkt best leuk, ik ga hem even 'binnenhalen'
Ja maar als Markgod wil dat hij pas maandag uit komt voel ik me moreel bezwaard er nu al naar te luisterenquote:
Op KRO komen ook regelmatig leuke detecitvesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
thanks mattie
sherlock vind ik niks en true detective vond ik nogal vaag
the wire is nu vaker genoemd, maar even over nadenken
Ja daarom dus gewoon kopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar als Markgod wil dat hij pas maandag uit komt voel ik me moreel bezwaard er nu al naar te luisteren
Ga ook skippen tot maandag, beetje een principedingetje he als echte echte fanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar als Markgod wil dat hij pas maandag uit komt voel ik me moreel bezwaard er nu al naar te luisteren
Kan ik me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt briljant taalgebruik in die serie wel.
Enigste serie waar ik me identificeer met personages.quote:
Lekken betekend tegenwoordig dat ze willen dat je het kan luisterenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga ook skippen tot maandag, beetje een principedingetje he als echte echte fan
Jaa kloptquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Op KRO komen ook regelmatig leuke detecitves
Ja maar dan kan ik het pas maandag horenquote:
Ja Midsomer Murdersquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jaa kloptSoms blijf ik 's nachts wel eens hangen
Midsomer Murders is ook wel leuk maar ik kan nooit fatsoenlijke torrents vinden... alleen van die enorm gare opnames
Echt? Dat had ik nou totaal niet met HoC.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Enigste serie waar ik me identificeer met personages.
Precies!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga ook skippen tot maandag, beetje een principedingetje he als echte echte fan
Geduld voor je held.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik het pas maandag horen
Overigens heb ik een spotify abo dus dan zie ik hem wel verschijnen dan
Magnus held.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:08 schreef Elan het volgende:
Magnus speelt trouwens momenteel een briljante partij schaak tegen Dobrov op Playchess.com
Gaaf zijn die jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jaa kloptSoms blijf ik 's nachts wel eens hangen
Midsomer Murders is ook wel leuk maar ik kan nooit fatsoenlijke torrents vinden... alleen van die enorm gare opnames
Gewoon mensen die logisch redeneren in plaats van in veel series dat onlogische gedoe.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt? Dat had ik nou totaal niet met HoC.
Maar bij jou snap ik het wel ja.
Dat is ook 1 van de 5 films die je hebt gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:09 schreef Toto69 het volgende:
Ik vind Green Street Hooligans 1 van de mooiste films ooit.
Einde bericht.
50 eerderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook 1 van de 5 films die je hebt gezien
Ik ken wel films waar jij bij zou huilen en 100 keer mooier zijn true storyquote:
Meh. Aardig filmpje hoor, maar echt diepgaand was het nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:09 schreef Toto69 het volgende:
Ik vind Green Street Hooligans 1 van de mooiste films ooit.
Einde bericht.
Ik huil nooit om filmsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken wel films waar jij bij zou huilen en 100 keer mooier zijn true story
Nee dat niet, maar gewoon de setting etc. goede acteursquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meh. Aardig filmpje hoor, maar echt diepgaand was het niet
Ik heb Love,Rosie gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meh. Aardig filmpje hoor, maar echt diepgaand was het niet
Elijah Wood toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar gewoon de setting etc. goede acteurs
Als er een film zou komen over het leven van GGMM zou je wel moeten huilen hoor.quote:
Dat zou een horrorfilm zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er een film zou komen over het leven van GGMM zou je wel moeten huilen hoor.
Zoveel tragiek.
Ik geef die film een hoog cijfer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb Love,Rosie gezien
Hij is echt leuk inderdaad.
Lily Collins, wat een schatje
Je zag het plot van mijlenver al aankomen natuurlijk, maar tochquote:
The Wire.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat je met al die vrije tijd die je hebt geen mooie films gaat kijkenquote:
Ja, zwak verhaal wel verderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zag het plot van mijlenver al aankomen natuurlijk, maar toch
Het boek zijn echt alleen maar geschreven emails,smsjes enzo he tussen hun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |