SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:31 schreef Etsu het volgende:
Er zijn maar 3 FOK!kers die ik naakt heb gezien.
Tja pindas staan hoog, dus het gaat erom welke pot je koopt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://minderkoolhydraten.nl/index.php?tab=lowcarbeten
Nia, weet je wat het met mij is. Dit lijkt me best chill om eens tijdje uit te proberen. Maar zo denk ik morgen, als ik ook erbij ga sporten ook nog wel, en misschien overmorgen, maar daarna is het weer helemaal overquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja pindas staan hoog, dus het gaat erom welke pot je koopt.
Je hebt ook zero carb naar het schijnt.
Zal wel minder zoet zijn.
Ik ga er nu wel echt 100% voor, zeker nu ik daadwerkelijk in dingen voordelen merk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nia, weet je wat het met mij is. Dit lijkt me best chill om eens tijdje uit te proberen. Maar zo denk ik morgen, als ik ook erbij ga sporten ook nog wel, en misschien overmorgen, maar daarna is het weer helemaal over
Wat dan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga er nu wel echt 100% voor, zeker nu ik daadwerkelijk in dingen voordelen merk.
Jeetje, m'n kussen is nu al nat van alle tranenquote:
Het was slechts een constatering, rustig maar :Squote:Op woensdag 11 maart 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje, m'n kussen is nu al nat van alle tranen
Nee. Ik moet nu weer emoties weg eten, dat snap je welquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was slechts een constatering, rustig maar :S
Gewoon een klein gebakje, dat kan vast geen kwaad.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik moet nu weer emoties weg eten, dat snap je wel
Je bent zelf een klein gebakjequote:Op woensdag 11 maart 2015 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een klein gebakje, dat kan vast geen kwaad.
Dat gerucht heeft mij ook bereikt. Ik weet niet meer dan dat jij weet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Etsu
Het gerucht gaat dat Toto homofiel is. Weet jij daar meer van?
Ik vind het niet zo netjes om dat hier zo openbaar te maken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat gerucht heeft mij ook bereikt. Ik weet niet meer dan dat jij weet.
Van wie heb je het gehoord?
Wanneer niet?quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
GGMM heeft zich flink voor lul gezet op twitter
Rustig nou joh, gewoon niks van aantrekken dat ik je dik noemde. Je moet dit soort strijdjes helemaal niet aan willen gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
GGMM heeft zich flink voor lul gezet op twitter
Oh is geen strijdje hoor. Had alleen medelijden dat je je zo te kijk moest zetten tegen een 'matige' journalistquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig nou joh, gewoon niks van aantrekken dat ik je dik noemde. Je moet dit soort strijdjes helemaal niet aan willen gaan.
Zeker niet met mij...
*zettequote:Op woensdag 11 maart 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh is geen strijdje hoor. Had alleen medelijden dat je je zo te kijk moest zetten tegen een 'matige' journalist
Ja zo ging die discussie inderdaad. Met weinig inhoud.quote:
Wat een combinatiesquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
Ik vormde vandaag weer een gouden tandem met GGMM op haxball
Heb je mijn perfecte balkunsten gemist?quote:
goede editquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je mijn perfecte balkunsten gemist?
hallo etsuquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey isaac
wanneer ga je elan pijpen dan?
waaromquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan zwervers op het station.
Ze moeten altijd dingen van je hebben. Net ook weer, ik sta met oordopjes in tegen een pilaar geleund van het zonnetje te genieten. Komt er zo'n beunhaas:quote:
Dus hij wilde alleen wat vragen en jij loopt woedend weg?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ze moeten altijd dingen van je hebben. Net ook weer, ik sta met oordopjes in tegen een pilaar geleund van het zonnetje te genieten. Komt er zo'n beunhaas:
- kvfklljv…vnk
Ik versta er geen klote van dus doe m'n oordopje uit.
- Meneer mag ik u wat vragen?
Op dat moment begon mijn bloed al te koken, die vent was 2x zo oud als ik (ik lijk net 18, ben 21) dus zijn gespeelde beleefdheid moet wel betekeen dat hij wat van me wilde hebben. De stoppelbaard, muts en onverzorgde indruk bevestigen mijn verhaal.
Ik zeg 'liever niet' en loop weg.
Maar het station heeft niks te maken met je hekel aan zwervers op het station?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ze moeten altijd dingen van je hebben. Net ook weer, ik sta met oordopjes in tegen een pilaar geleund van het zonnetje te genieten. Komt er zo'n beunhaas:
- kvfklljv…vnk
Op dat moment begon mijn bloed al te koken, die vent was 2x zo oud als ik (ik lijk net 18, ben 21) dus zijn gespeelde beleefdheid moet wel betekenen dat hij wat van me wilde hebben. De stoppelbaard, muts en onverzorgde indruk bevestigen mijn verhaal.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus hij wilde alleen wat vragen en jij loopt woedend weg?
Contactgestoorde kutautist
Ja goed antwoord weer Elan. Klassequote:
Ze vragen altijd hetzelfde. Altijd. Heb je wat geld voor me, nodig voor onderdak/treinkaartje/eten. Of meeliften op je OV voor 40% korting.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus hij wilde alleen wat vragen en jij loopt woedend weg?
Contactgestoorde kutautist
Alsof jij ooit door een zwerver bent aangesproken die geen geld van je wilde, hooguit als hij wilde teamen met je.quote:
Ja je zou mensen tegen komen tijdens het reizen inderdaad. Je zou een vraag moeten beantwoorden. Eng allemaal hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ze vragen altijd hetzelfde. Altijd. Heb je wat geld voor me, nodig voor onderdak/treinkaartje/eten. Of meeliften op je OV voor 40% korting.
Ik reis privé ook nooit per trein, altijd met de motor. Helaas moet 't voor werk, en het is best prima op het vele kutvolk ja.
Genoeg zwervers die me aanspreken jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof jij ooit door een zwerver bent aangesproken die geen geld van je wilde, hooguit als hij wilde teamen met je.
Want ik heb geen recht om met rust gelaten te worden?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je zou mensen tegen komen tijdens het reizen inderdaad. Je zou een vraag moeten beantwoorden. Eng allemaal hoor
Godverdomme, wat erg man. Praten met mensen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ze vragen altijd hetzelfde. Altijd. Heb je wat geld voor me, nodig voor onderdak/treinkaartje/eten. Of meeliften op je OV voor 40% korting.
Ik reis privé ook nooit per trein, altijd met de motor. Helaas moet 't voor werk, en het is best prima op het vele kutvolk ja.
Bedankt voor het bevestigen van zijn punt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg zwervers die me aanspreken jamaar ook al willen ze geld zeg ik gewoon: sorry man geen kleingeld bij me. En soms willen ze iets weten over een perron of de weg weet ik veel.
Ik antwoord altijd, lijkt me ook normaal
Jij wilt gewoon weer leuk dwars doen tegen mij. Maakt verder niet uit hoor. Maar mijn manier van reageren vindt jij lijkt mij ook gewoon het normaalst. Hoop ik voor jequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van zijn punt.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon weer leuk dwars doen tegen mij. Maakt verder niet uit hoor. Maar mijn manier van reageren vindt jij lijkt mij ook gewoon het normaalst. Hoop ik voor je
Als je niet wil dat er iemand misschien tegen je praat, moet je maar binnen blijven. Niks of niemand kan je daar tegen beschermen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Want ik heb geen recht om met rust gelaten te worden?
Nee man, schuld hequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ga je nog geld zetten op Chelsea vanavond?
kom voor mij werkenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man, schuld hewist je dat niet? Nog even paar maandjes zonder gokken
Ja wist wel dat je niet meer veel zette maar af en toe kleine bets tochquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man, schuld hewist je dat niet? Nog even paar maandjes zonder gokken
Ik heb al gesolliciteerd. Maar kreegquote:
Zwervers altijd bullshit man schei nou toch uit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je niet wil dat er iemand misschien tegen je praat, moet je maar binnen blijven. Niks of niemand kan je daar tegen beschermen.
Of heb ik het recht niet om een post aan je te richten in jouw bizar vervormd wereldbeeld?
Ja misschien volgende maand als m'n unibet account gedeblokkeerd wordtquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja wist wel dat je niet meer veel zette maar af en toe kleine bets toch
waarvoor gesolliciteerd?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb al gesolliciteerd. Maar kreeg
Vandaag mailtje dat ze het nog niet hebben gecontroleerd vanwege de vele aanmeldingen dus ik zal er wel weer net buiten vallen
Dus omdat ze zwervers zijn, mogen ze niemand aanspreken? Wat is dat nou weer?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Zwervers altijd bullshit man schei nou toch uit.
Wat deze man zegt
Bedelen is bij wet verbodenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus omdat ze zwervers zijn, mogen ze niemand aanspreken? Wat is dat nou weer?
Niemand heeft het recht om niet aangesproken te worden. Dat hij zelf een onbeleefde vlerk is, geeft hem dat recht ook niet.
Assistent beveiliger op Schiphol. Bij de douanequote:
Moet je daar niet een mbo-diploma of iets voor hebben?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Assistent beveiliger op Schiphol. Bij de douane
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo nuttig.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedelen is bij wet verboden. Oprotten met dat schorem.
Alle knappe vrouwen moeten zeker even extra onderzocht worden?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies zij blij en wij blij, lijkt me een prima dealquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo nuttig.
Een boete kunnen ze niet betalen en een gevangenisstraf is alleen maar gunstig voor ze.
Hoe bedoel je, debiele wet?
Jij denkt echt dat i een of andere kanker downie ben hequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:36 schreef Elan het volgende:
Douane is 100% marechaussee-taak trouwens, heb je vrij pittige opleiding en tenminste 5 jaar relevante werkervaring voor nodig .
jezus manquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
- kvfklljv…vnk
Op dat moment begon mijn bloed al te koken, die vent was 2x zo oud als ik (ik lijk net 18, ben 21) dus zijn gespeelde beleefdheid moet wel betekenen dat hij wat van me wilde hebben. De stoppelbaard, muts en onverzorgde indruk bevestigen mijn verhaal.
Elan is teringdom.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat i een of andere kanker downie ben heheb gebeld, nagevraagd. Je hebt geen vooropleiding nodig.
Omdat je helemaal geen douanewerk doet enorm teringmongooltje, maar goed ga lekker doen joh ik zie de KLB-topics met veel plezier tegemoetquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat i een of andere kanker downie ben heheb gebeld, nagevraagd. Je hebt geen vooropleiding nodig.
Die wet is geschrapt in 1993. Het kan nu hooguit per APV verboden zijn. In Utrecht is er in 2010 nog iemand voor in de cel gesmeten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo nuttig.
Een boete kunnen ze niet betalen en een gevangenisstraf is alleen maar gunstig voor ze.
Hoe bedoel je, debiele wet?
Dat viel wel mee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij die zich laat klemlullen door mkrabby
Ok manquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je helemaal geen douanewerk doet enorm teringmongooltje, maar goed ga lekker doen joh ik zie de KLB-topics met veel plezier tegemoet
99 procent is geschoold werk. Verbaasde me dat ze hier niks voor vroegenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:43 schreef Ezell het volgende:
FOkkeh, heb je op meer sollicitaties gereageerd?
mja, er zijn dan nog altijd de baantjes die misschien minder leuk zijn..quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
99 procent is geschoold werk. Verbaasde me dat ze hier niks voor vroegen
Het is zo man , echt aidswerk, hongerloontje (op de tram bij RET krijg je nog meerquote:
Post lopen is niet erg, mits je in je eigen straat enz (of in de buurt) kan lopen. Ik liep een wijk verderop, midden in de winter begonnen. Niet lang volgehoudenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
mja, er zijn dan nog altijd de baantjes die misschien minder leuk zijn..bij postnl zoeken ze bijna altijd wel mensen
Vandaar 'misschien minder leuk'.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Post lopen is niet erg, mits je in je eigen straat enz (of in de buurt) kan lopen. Ik liep een wijk verderop, midden in de winter begonnen. Niet lang volgehouden
Maar als je de fiets niet eens nodig bent en gewoon zo'n wandelkar bij je hebt dan is het wel te doen. Dan wil ik het best ook wel weer doen.quote:
Daar werken vooral mensen met een beperking. En al denkt Elan het, ik ben niet gehandicapt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
mja, er zijn dan nog altijd de baantjes die misschien minder leuk zijn..bij postnl zoeken ze bijna altijd wel mensen
Wat een bullshit is dit zegquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:49 schreef Fok-it het volgende:
Daar werken vooral mensen met een beperking
Uhh neequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar werken vooral mensen met een beperking. En al denkt Elan het, ik ben niet gehandicapt.
En een salaris van 6 euro per uur voor dat werk? Nee dank
wtf manquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar werken vooral mensen met een beperking. En al denkt Elan het, ik ben niet gehandicapt.
En een salaris van 6 euro per uur voor dat werk? Nee dank
Nee hoor. Zoek maar op.quote:
Nee. Ik ken genoeg mensen die er werken of hebben gewerkt en die hebben geen geestelijke of lichamelijke aandoening. Sommige van hun zijn alleen wel te oud om nog ergens anders snel aan het werk te kunnen.quote:
Nou dan zal het aan mij liggen maarquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Ik ken genoeg mensen die er werken of hebben gewerkt en die hebben geen geestelijke of lichamelijke aandoening. Sommige van hun zijn alleen wel te oud om nog ergens anders snel aan het werk te kunnen.
Maar goed en wat dan nog? Wat hier boven ook al werd gezegd. Je hebt 0,0% iets met je collega's te maken..quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dan zal het aan mij liggen maar
Iedereen die ik hier in de wijk post zie rondbrengen heeft een beperking, bedoelde het niet lullig verder hoor.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:52 schreef Ezell het volgende:
Als je je te goed gaat voelen voor bepaalde banen, gaat het voor jou wel heel lastig zijn om werk te vinden.
Laat maar zitten, zeg al niks meerquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar goed en wat dan nog? Wat hier boven ook al werd gezegd. Je hebt 0,0% iets met je collega's te maken..
?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:55 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb echt de neiging om de eerste de beste keihard op z'n bek te stompen.
Wiequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik word echt vies agressief en kwaad van een bepaald iemand
exquote:
En je gaat morgen nog wel met haar afspreken?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ex
alleen mij maar de schuld van alles geven en lopen te kankeren over alles, alleen ik pik dat niet dus ik moet nog iets zien te verzinnen om d'r terug te pakken, weet alleen nog niet wat
Niks. Ik dacht alleen dat PostNL zich als bedrijf daarop gericht had, gelijk iedereen hier hatenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat boeit het dan dat mensen met een beperking ook post bezorgen?
nee dat wil mevrouwtje ook ineens niet meer, dus ik heb echt neigingenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je gaat morgen nog wel met haar afspreken?
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik dacht alleen dat PostNL zich als bedrijf daarop gericht had
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks. Ik dacht alleen dat PostNL zich als bedrijf daarop gericht had, gelijk iedereen hier hatendenk je nou echt dat ik me te goed voel om met wat voor mensne dan ook te werken?
Ah dat is wel stom.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee dat wil mevrouwtje ook ineens niet meer, dus ik heb echt neigingen
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ex
alleen mij maar de schuld van alles geven en lopen te kankeren over alles, alleen ik pik dat niet dus ik moet nog iets zien te verzinnen om d'r terug te pakken, weet alleen nog niet wat
"Wij zijn PostNL en wij bieden daarom een collectieve zorgverzekering aan voor onze werknemers"quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:58 schreef Amarantha het volgende:
'Wij zijn PostNL en we nemen alleen mensen aan met een beperking'
sneuquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat werkt dus niet zo bij mijik moet en zal m'n wraak krijgen
Sadness.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat werkt dus niet zo bij mijik moet en zal m'n wraak krijgen
Sommige bedrijven doen dat jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:58 schreef Amarantha het volgende:
'Wij zijn PostNL en we nemen alleen mensen aan met een beperking'
'Zonder beperking bent uw niet welkom bij ons'.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Wij zijn PostNL en wij bieden daarom een collectieve zorgverzekering aan voor onze werknemers"
Sorry, wij gewoon even flauw doenquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige bedrijven doen dat ja
Maar ga jij je eerst maar afvragen of permanent niet een jaar betekent voor je andere gaat afvallen
Is ze vreemdgegaan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, dat mag je vinden. Maar ik laat me niet alles flikken/zeggen, kom nou,
Boeien, het is je ex. Je EX. Als ik grotere letters kon gebruiken, had ik dat gedaan. In jouw geval ex = 'na gebruik weggooien'.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, dat mag je vinden. Maar ik laat me niet alles flikken/zeggen, kom nou,
ruzie, maar ook de nodige uitspraken als:"1 trap tegen je reet en je ligt plat"quote:
Ah dat is wel lelijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ruzie, maar ook de nodige uitspraken als:"1 trap tegen je reet en je ligt plat"
ja hallo, ik pik niet alles hoor
Lekker volwassen zegquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ruzie, maar ook de nodige uitspraken als:"1 trap tegen je reet en je ligt plat"
ja hallo, ik pik niet alles hoor
Met ui?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef Elan het volgende:
Heb broodje filet americain voor wie het wilde weten
Picsquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef Elan het volgende:
Heb broodje filet americain voor wie het wilde weten
Huh?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:04 schreef Elan het volgende:
Ama wat doet die Dave voor werk joh:
check da huisje
Nog nooit gehad daarbij, moet ik nog wel een keer proberenquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, maar geen ei dat is weer net too much![]()
Best primaquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog nooit gehad daarbij, moet ik nog wel een keer proberen
wtfquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee dat wil mevrouwtje ook ineens niet meer, dus ik heb echt neigingen
Ach ja, klaar zo, geblokkeerd, ophoeren.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:27 schreef Etsu het volgende:
Ik heb alles teruggelezen.
Ik heb geconcludeerd dat ik R. (jullie weten welke) niet aardig vind.
Dat probeer ik al vanaf het begin je duidelijk te maken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach ja, klaar zo, geblokkeerd, ophoeren.
Klopt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
R. schijnt ook setters te haten.
Hoi Johannes.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
R. schijnt ook setters te haten.
Ach ja, ik ben nou eenmaal eigenwijs. Heb d'r nog een keer verrot gescholden (nadat zij nog een paar zielige opmerkingen moest maken) dus hopelijk is ze blij.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat probeer ik al vanaf het begin je duidelijk te maken.
Oja, je hebt Italiaans.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi
ik moet nu even heel snel eten
Ik snap hier helemaal niks van.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die Bella komt vast niet zomaar uit de lucht vallen
Ik wil(de) een kat en haar Bella noemen, dacht dat je daarnaar verwees.quote:
Oh, nee. Bella is Italiaans voor mooi dacht ik.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil(de) een kat en haar Bella noemen, dacht dat je daarnaar verwees.
Mag je maandag doenquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in een cake veranderen
Hoezo jij zelf niet?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
Paxcon gaat in m'n auto rijden maandag als ik het goed heb.
Ben benieuwd of we heelhuids aankomen.
Ik ben al 100x in je bed gekomen joh gekquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gatverdamme.
M'n bed is heilig en komt niemand in behalve ikzelf.
WTF ik ga mn bed verkopenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben al 100x in je bed gekomen joh gek
nadat pax eruit ging, was het dood manquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
alleen omdat pax niet meer wil?
of vanwege mij/johannes
Ja, dat is wel zo, maar jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
nadat pax eruit ging, was het dood man
nou dan, waarom moet er dan weer een groepsapp komenquote:
geen ideequote:Op woensdag 11 maart 2015 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou dan, waarom moet er dan weer een groepsapp komen
en gisterochtend was ik ook erg boos, dus heb wat mensen uitgescholden, ruzie geprobeerd te maken en uit die groepsapp gestapt.
naar lissabon?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geen idee
ach ja, als het eens goed komt na volgende week dan tyf ik ook lekker weer op
dan kom ik op bezoekquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die kans zit er wel in ja, maar misschien ook wel iets als madrid of barcelona
vind 't primaquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan kom ik op bezoek
kan ik weer een koelkastmagneetje hosselen
vertrouwen in hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vind 't prima
maar ja, of het ooit nog weer lukt is de vraag
Jazeker, maar weet niet wanneer.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fggt.
Ga je nog eens met Johannes naar de sauna?
gelukkig manquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met jou tot je eens normaal kan doen.
Uiteraard zijn jullie druk, jullie zijn allen populaire mensen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jazeker, maar weet niet wanneer.We zijn heel erg druk.
Paxcon gaat ook een keertje mee, leuk he?Hopelijk word je niet jaloers.
Zou jij geen moord doen om met Johannes in een sauna te zitten?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard zijn jullie druk, jullie zijn allen populaire mensen.
Dat is wel leuk, ja. Hopelijk kan Paxje er ook van genieten. Gelukkig word ik niet jaloers. Jaloezie is voor mindere mensen.
Jawel. Het liefst een privésauna.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou jij geen moord doen om met Johannes in een sauna te zitten?
Ik zou je aanraden om ook een bubbelbad te regelen, ik heb begrepen dat Johannes dat erg leuk vindt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Het liefst een privésauna.
Bedankt voor deze tip. Ik zal aan je denken als Johannes en ik in het bubbelbad zitten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden om ook een bubbelbad te regelen, ik heb begrepen dat Johannes dat erg leuk vindt.
Vriendelijk van je.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tip. Ik zal aan je denken als Johannes en ik in het bubbelbad zitten.
Hahaha, awww wat een snoesjequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, hoiquote:
Zo liefffquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je hem vaker uitlaten? Wil je er een buitenkat van maken of iets?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, hoi![]()
. Haha ja was ook snoeeezzzzig. Ik heb zo'n tussenstukje achter mn appartement met groen en een klein speeltuintje enzo. Dat ging echt prima en vond ie volgens mij ook leuk. Maar toen ging ik terug naar huis en kwam er een bus voorbij rijden, hij schrok zoooo erg
![]()
![]()
.
quote:
Thanksquote:
Ik wil dat wel vaker doen ja, hij leek het zelf erg leuk te vindenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je hem vaker uitlaten? Wil je er een buitenkat van maken of iets?
Ik heb geen verstand van katten, dus sorry als het een domme vraag is.
Ik heb nog nooit iemand een kat uit zien laten, verder. Ik zie er wel eens foto's van, maar nog nooit iemand het echt zien doen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil dat wel vaker doen ja, hij leek het zelf erg leuk te vinden.
Maar nee, ik wil er geen buitenkat van maken. Ik woon drie hoog dus hij kan sowieso niet zelfstandig naar buiten en daarnaast is het een nogal hele dure kat waarvan ik niet wil dat ie wordt gejat of onder een auto komt oid.
Maarja, daar heb ik het ras ook voor uitgezocht. Sommige katten willen naar buiten en deze kat vind het binnen heeeeleemaal prima.
Een konijntjequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Thanks.
Heb jij eingelijk huisdieren Toto?
[..]
Ik wil dat wel vaker doen ja, hij leek het zelf erg leuk te vinden.
Maar nee, ik wil er geen buitenkat van maken. Ik woon drie hoog dus hij kan sowieso niet zelfstandig naar buiten en daarnaast is het een nogal hele dure kat waarvan ik niet wil dat ie wordt gejat of onder een auto komt oid.
Maarja, daar heb ik het ras ook voor uitgezocht. Sommige katten willen naar buiten en deze kat vind het binnen heeeeleemaal prima.
Haha, ja echt uitlaten is het ook niet want zo'n beest loopt niet met je lijntje meequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand een kat uit zien laten, verder. Ik zie er wel eens foto's van, maar nog nooit iemand het echt zien doen.
Leuk dat het zo'n goede aankoop is gebleken. Hij ziet er zo mooi en knuffelbaar uit.
Ahwww, koetjie. Pics?quote:
Die Costa verdient sowieso een dubbele beenbreukquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:18 schreef Elan het volgende:
Fuck Chelsea joh kutkuipers ook weer geen rood geven aan Costa
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Costa verdient sowieso een dubbele beenbreuk
quote:
Elan voelt een sterke drang om mij uit te schelden. Zal hem wel een kick geven ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:21 schreef Etsu het volgende:
Fittie.
OVERAL waar stinkElan komt, is er fittie
Het is een drug voor hem.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan voelt een sterke drang om mij uit te schelden. Zal hem wel een kick geven ofzo
Aldus jij die mij verrot schold om werkelijk 3x niks vanmiddagquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan voelt een sterke drang om mij uit te schelden. Zal hem wel een kick geven ofzo
Wel baas ja. 800 euro per maand uitgeven terwijl je miljonair bentquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:22 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)an-37-jaar-oud.dhtml
Tof he fokkie
Ik heb jou niet uitgescholden vandaag?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij die mij verrot schold om werkelijk 3x niks vanmiddag.
Wees nou maar heel blij dat ik geen TR-kneus ben bij Etsu had het je een 100% ban opgeleverd met je kanker zus zo.
Denk zou stress krijgen voor rippers mensen weten dat hij geld heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel baas ja. 800 euro per maand uitgeven terwijl je miljonair bentzou mij niet lukken
precies want kankerdownie is geen scheldenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb jou niet uitgescholden vandaag?ff serieus
wanneer? Kan jet me niet herinneren?
inddquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:26 schreef Elan het volgende:
[..]
precies want kankerdownie is geen schelden
ben je dat niet dan? :Squote:Op woensdag 11 maart 2015 22:26 schreef Fok-it het volgende:
Ik zei alleen ' jij denkt volgens mij echt dat IK een of andere kanker downie ben he?
Dat ging over mij dus.
Meer heb ik geloof ik niet gezegd
Dat is eigenlijk nog triester maar vooruit je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:26 schreef Fok-it het volgende:
Ik zei alleen ' jij denkt volgens mij echt dat IK een of andere kanker downie ben he?
Dat ging over mij dus.
Meer heb ik geloof ik niet gezegd
Nee.quote:
Google tochquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:28 schreef Elan het volgende:
Fokkie is slimme jongen hij wint altijd quizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |