"Wij zijn PostNL en wij bieden daarom een collectieve zorgverzekering aan voor onze werknemers"quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:58 schreef Amarantha het volgende:
'Wij zijn PostNL en we nemen alleen mensen aan met een beperking'
sneuquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat werkt dus niet zo bij mijik moet en zal m'n wraak krijgen
Sadness.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat werkt dus niet zo bij mijik moet en zal m'n wraak krijgen
Sommige bedrijven doen dat jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:58 schreef Amarantha het volgende:
'Wij zijn PostNL en we nemen alleen mensen aan met een beperking'
'Zonder beperking bent uw niet welkom bij ons'.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Wij zijn PostNL en wij bieden daarom een collectieve zorgverzekering aan voor onze werknemers"
Sorry, wij gewoon even flauw doenquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige bedrijven doen dat ja
Maar ga jij je eerst maar afvragen of permanent niet een jaar betekent voor je andere gaat afvallen
Is ze vreemdgegaan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, dat mag je vinden. Maar ik laat me niet alles flikken/zeggen, kom nou,
Boeien, het is je ex. Je EX. Als ik grotere letters kon gebruiken, had ik dat gedaan. In jouw geval ex = 'na gebruik weggooien'.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, dat mag je vinden. Maar ik laat me niet alles flikken/zeggen, kom nou,
ruzie, maar ook de nodige uitspraken als:"1 trap tegen je reet en je ligt plat"quote:
Ah dat is wel lelijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ruzie, maar ook de nodige uitspraken als:"1 trap tegen je reet en je ligt plat"
ja hallo, ik pik niet alles hoor
Lekker volwassen zegquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ruzie, maar ook de nodige uitspraken als:"1 trap tegen je reet en je ligt plat"
ja hallo, ik pik niet alles hoor
Met ui?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef Elan het volgende:
Heb broodje filet americain voor wie het wilde weten
Picsquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef Elan het volgende:
Heb broodje filet americain voor wie het wilde weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |