wtf manquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar werken vooral mensen met een beperking. En al denkt Elan het, ik ben niet gehandicapt.
En een salaris van 6 euro per uur voor dat werk? Nee dank
Nee hoor. Zoek maar op.quote:
Nee. Ik ken genoeg mensen die er werken of hebben gewerkt en die hebben geen geestelijke of lichamelijke aandoening. Sommige van hun zijn alleen wel te oud om nog ergens anders snel aan het werk te kunnen.quote:
Nou dan zal het aan mij liggen maarquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Ik ken genoeg mensen die er werken of hebben gewerkt en die hebben geen geestelijke of lichamelijke aandoening. Sommige van hun zijn alleen wel te oud om nog ergens anders snel aan het werk te kunnen.
Maar goed en wat dan nog? Wat hier boven ook al werd gezegd. Je hebt 0,0% iets met je collega's te maken..quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dan zal het aan mij liggen maar
Iedereen die ik hier in de wijk post zie rondbrengen heeft een beperking, bedoelde het niet lullig verder hoor.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:52 schreef Ezell het volgende:
Als je je te goed gaat voelen voor bepaalde banen, gaat het voor jou wel heel lastig zijn om werk te vinden.
Laat maar zitten, zeg al niks meerquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar goed en wat dan nog? Wat hier boven ook al werd gezegd. Je hebt 0,0% iets met je collega's te maken..
?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:55 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb echt de neiging om de eerste de beste keihard op z'n bek te stompen.
Wiequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik word echt vies agressief en kwaad van een bepaald iemand
exquote:
En je gaat morgen nog wel met haar afspreken?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ex
alleen mij maar de schuld van alles geven en lopen te kankeren over alles, alleen ik pik dat niet dus ik moet nog iets zien te verzinnen om d'r terug te pakken, weet alleen nog niet wat
Niks. Ik dacht alleen dat PostNL zich als bedrijf daarop gericht had, gelijk iedereen hier hatenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat boeit het dan dat mensen met een beperking ook post bezorgen?
nee dat wil mevrouwtje ook ineens niet meer, dus ik heb echt neigingenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je gaat morgen nog wel met haar afspreken?
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik dacht alleen dat PostNL zich als bedrijf daarop gericht had
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks. Ik dacht alleen dat PostNL zich als bedrijf daarop gericht had, gelijk iedereen hier hatendenk je nou echt dat ik me te goed voel om met wat voor mensne dan ook te werken?
Ah dat is wel stom.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee dat wil mevrouwtje ook ineens niet meer, dus ik heb echt neigingen
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ex
alleen mij maar de schuld van alles geven en lopen te kankeren over alles, alleen ik pik dat niet dus ik moet nog iets zien te verzinnen om d'r terug te pakken, weet alleen nog niet wat
"Wij zijn PostNL en wij bieden daarom een collectieve zorgverzekering aan voor onze werknemers"quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:58 schreef Amarantha het volgende:
'Wij zijn PostNL en we nemen alleen mensen aan met een beperking'
sneuquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat werkt dus niet zo bij mijik moet en zal m'n wraak krijgen
Sadness.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat werkt dus niet zo bij mijik moet en zal m'n wraak krijgen
Sommige bedrijven doen dat jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:58 schreef Amarantha het volgende:
'Wij zijn PostNL en we nemen alleen mensen aan met een beperking'
'Zonder beperking bent uw niet welkom bij ons'.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Wij zijn PostNL en wij bieden daarom een collectieve zorgverzekering aan voor onze werknemers"
Sorry, wij gewoon even flauw doenquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige bedrijven doen dat ja
Maar ga jij je eerst maar afvragen of permanent niet een jaar betekent voor je andere gaat afvallen
Is ze vreemdgegaan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, dat mag je vinden. Maar ik laat me niet alles flikken/zeggen, kom nou,
Boeien, het is je ex. Je EX. Als ik grotere letters kon gebruiken, had ik dat gedaan. In jouw geval ex = 'na gebruik weggooien'.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, dat mag je vinden. Maar ik laat me niet alles flikken/zeggen, kom nou,
ruzie, maar ook de nodige uitspraken als:"1 trap tegen je reet en je ligt plat"quote:
Ah dat is wel lelijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ruzie, maar ook de nodige uitspraken als:"1 trap tegen je reet en je ligt plat"
ja hallo, ik pik niet alles hoor
Lekker volwassen zegquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ruzie, maar ook de nodige uitspraken als:"1 trap tegen je reet en je ligt plat"
ja hallo, ik pik niet alles hoor
Met ui?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef Elan het volgende:
Heb broodje filet americain voor wie het wilde weten
Picsquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef Elan het volgende:
Heb broodje filet americain voor wie het wilde weten
Huh?quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:04 schreef Elan het volgende:
Ama wat doet die Dave voor werk joh:
check da huisje
Nog nooit gehad daarbij, moet ik nog wel een keer proberenquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, maar geen ei dat is weer net too much![]()
Best primaquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog nooit gehad daarbij, moet ik nog wel een keer proberen
wtfquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee dat wil mevrouwtje ook ineens niet meer, dus ik heb echt neigingen
Ach ja, klaar zo, geblokkeerd, ophoeren.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:27 schreef Etsu het volgende:
Ik heb alles teruggelezen.
Ik heb geconcludeerd dat ik R. (jullie weten welke) niet aardig vind.
Dat probeer ik al vanaf het begin je duidelijk te maken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach ja, klaar zo, geblokkeerd, ophoeren.
Klopt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
R. schijnt ook setters te haten.
Hoi Johannes.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
R. schijnt ook setters te haten.
Ach ja, ik ben nou eenmaal eigenwijs. Heb d'r nog een keer verrot gescholden (nadat zij nog een paar zielige opmerkingen moest maken) dus hopelijk is ze blij.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat probeer ik al vanaf het begin je duidelijk te maken.
Oja, je hebt Italiaans.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi
ik moet nu even heel snel eten
Ik snap hier helemaal niks van.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die Bella komt vast niet zomaar uit de lucht vallen
Ik wil(de) een kat en haar Bella noemen, dacht dat je daarnaar verwees.quote:
Oh, nee. Bella is Italiaans voor mooi dacht ik.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil(de) een kat en haar Bella noemen, dacht dat je daarnaar verwees.
Mag je maandag doenquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in een cake veranderen
Hoezo jij zelf niet?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
Paxcon gaat in m'n auto rijden maandag als ik het goed heb.
Ben benieuwd of we heelhuids aankomen.
Ik ben al 100x in je bed gekomen joh gekquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gatverdamme.
M'n bed is heilig en komt niemand in behalve ikzelf.
WTF ik ga mn bed verkopenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben al 100x in je bed gekomen joh gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |