jezus manquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ze moeten altijd dingen van je hebben. Net ook weer, ik sta met oordopjes in tegen een pilaar geleund van het zonnetje te genieten. Komt er zo'n beunhaas:
- kvfklljv…vnk
Ik versta er geen klote van dus doe m'n oordopje uit.
- Meneer mag ik u wat vragen?
Op dat moment begon mijn bloed al te koken, die vent was 2x zo oud als ik (ik lijk net 18, ben 21) dus zijn gespeelde beleefdheid moet wel betekenen dat hij wat van me wilde hebben. De stoppelbaard, muts en onverzorgde indruk bevestigen mijn verhaal.
Ik zeg 'liever niet' en loop weg.
Elan is teringdom.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat i een of andere kanker downie ben heheb gebeld, nagevraagd. Je hebt geen vooropleiding nodig.
Omdat je helemaal geen douanewerk doet enorm teringmongooltje, maar goed ga lekker doen joh ik zie de KLB-topics met veel plezier tegemoetquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat i een of andere kanker downie ben heheb gebeld, nagevraagd. Je hebt geen vooropleiding nodig.
Die wet is geschrapt in 1993. Het kan nu hooguit per APV verboden zijn. In Utrecht is er in 2010 nog iemand voor in de cel gesmeten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo nuttig.
Een boete kunnen ze niet betalen en een gevangenisstraf is alleen maar gunstig voor ze.
Hoe bedoel je, debiele wet?
Dat viel wel mee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij die zich laat klemlullen door mkrabby
Ok manquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je helemaal geen douanewerk doet enorm teringmongooltje, maar goed ga lekker doen joh ik zie de KLB-topics met veel plezier tegemoet
TS vindt jou een homo.quote:
99 procent is geschoold werk. Verbaasde me dat ze hier niks voor vroegenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:43 schreef Ezell het volgende:
FOkkeh, heb je op meer sollicitaties gereageerd?
mja, er zijn dan nog altijd de baantjes die misschien minder leuk zijn..quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
99 procent is geschoold werk. Verbaasde me dat ze hier niks voor vroegen
Het is zo man , echt aidswerk, hongerloontje (op de tram bij RET krijg je nog meerquote:
Post lopen is niet erg, mits je in je eigen straat enz (of in de buurt) kan lopen. Ik liep een wijk verderop, midden in de winter begonnen. Niet lang volgehoudenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
mja, er zijn dan nog altijd de baantjes die misschien minder leuk zijn..bij postnl zoeken ze bijna altijd wel mensen
Vandaar 'misschien minder leuk'.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Post lopen is niet erg, mits je in je eigen straat enz (of in de buurt) kan lopen. Ik liep een wijk verderop, midden in de winter begonnen. Niet lang volgehouden
Maar als je de fiets niet eens nodig bent en gewoon zo'n wandelkar bij je hebt dan is het wel te doen. Dan wil ik het best ook wel weer doen.quote:
Daar werken vooral mensen met een beperking. En al denkt Elan het, ik ben niet gehandicapt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
mja, er zijn dan nog altijd de baantjes die misschien minder leuk zijn..bij postnl zoeken ze bijna altijd wel mensen
Wat een bullshit is dit zegquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:49 schreef Fok-it het volgende:
Daar werken vooral mensen met een beperking
Uhh neequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar werken vooral mensen met een beperking. En al denkt Elan het, ik ben niet gehandicapt.
En een salaris van 6 euro per uur voor dat werk? Nee dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |