Genoeg zwervers die me aanspreken jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof jij ooit door een zwerver bent aangesproken die geen geld van je wilde, hooguit als hij wilde teamen met je.
Want ik heb geen recht om met rust gelaten te worden?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je zou mensen tegen komen tijdens het reizen inderdaad. Je zou een vraag moeten beantwoorden. Eng allemaal hoor
Godverdomme, wat erg man. Praten met mensen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ze vragen altijd hetzelfde. Altijd. Heb je wat geld voor me, nodig voor onderdak/treinkaartje/eten. Of meeliften op je OV voor 40% korting.
Ik reis privé ook nooit per trein, altijd met de motor. Helaas moet 't voor werk, en het is best prima op het vele kutvolk ja.
Bedankt voor het bevestigen van zijn punt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg zwervers die me aanspreken jamaar ook al willen ze geld zeg ik gewoon: sorry man geen kleingeld bij me. En soms willen ze iets weten over een perron of de weg weet ik veel.
Ik antwoord altijd, lijkt me ook normaal
Jij wilt gewoon weer leuk dwars doen tegen mij. Maakt verder niet uit hoor. Maar mijn manier van reageren vindt jij lijkt mij ook gewoon het normaalst. Hoop ik voor jequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van zijn punt.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon weer leuk dwars doen tegen mij. Maakt verder niet uit hoor. Maar mijn manier van reageren vindt jij lijkt mij ook gewoon het normaalst. Hoop ik voor je
Als je niet wil dat er iemand misschien tegen je praat, moet je maar binnen blijven. Niks of niemand kan je daar tegen beschermen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Want ik heb geen recht om met rust gelaten te worden?
Nee man, schuld hequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ga je nog geld zetten op Chelsea vanavond?
kom voor mij werkenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man, schuld hewist je dat niet? Nog even paar maandjes zonder gokken
Ja wist wel dat je niet meer veel zette maar af en toe kleine bets tochquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man, schuld hewist je dat niet? Nog even paar maandjes zonder gokken
Ik heb al gesolliciteerd. Maar kreegquote:
Zwervers altijd bullshit man schei nou toch uit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je niet wil dat er iemand misschien tegen je praat, moet je maar binnen blijven. Niks of niemand kan je daar tegen beschermen.
Of heb ik het recht niet om een post aan je te richten in jouw bizar vervormd wereldbeeld?
Ja misschien volgende maand als m'n unibet account gedeblokkeerd wordtquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja wist wel dat je niet meer veel zette maar af en toe kleine bets toch
waarvoor gesolliciteerd?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb al gesolliciteerd. Maar kreeg
Vandaag mailtje dat ze het nog niet hebben gecontroleerd vanwege de vele aanmeldingen dus ik zal er wel weer net buiten vallen
Dus omdat ze zwervers zijn, mogen ze niemand aanspreken? Wat is dat nou weer?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Zwervers altijd bullshit man schei nou toch uit.
Wat deze man zegt
Bedelen is bij wet verbodenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus omdat ze zwervers zijn, mogen ze niemand aanspreken? Wat is dat nou weer?
Niemand heeft het recht om niet aangesproken te worden. Dat hij zelf een onbeleefde vlerk is, geeft hem dat recht ook niet.
Assistent beveiliger op Schiphol. Bij de douanequote:
Moet je daar niet een mbo-diploma of iets voor hebben?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Assistent beveiliger op Schiphol. Bij de douane
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo nuttig.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedelen is bij wet verboden. Oprotten met dat schorem.
quote:
Alle knappe vrouwen moeten zeker even extra onderzocht worden?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies zij blij en wij blij, lijkt me een prima dealquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo nuttig.
Een boete kunnen ze niet betalen en een gevangenisstraf is alleen maar gunstig voor ze.
Hoe bedoel je, debiele wet?
Jij denkt echt dat i een of andere kanker downie ben hequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:36 schreef Elan het volgende:
Douane is 100% marechaussee-taak trouwens, heb je vrij pittige opleiding en tenminste 5 jaar relevante werkervaring voor nodig .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |