Ja zo ging die discussie inderdaad. Met weinig inhoud.quote:
Wat een combinatiesquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
Ik vormde vandaag weer een gouden tandem met GGMM op haxball
Heb je mijn perfecte balkunsten gemist?quote:
goede editquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je mijn perfecte balkunsten gemist?
hallo etsuquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey isaac
wanneer ga je elan pijpen dan?
waaromquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan zwervers op het station.
Ze moeten altijd dingen van je hebben. Net ook weer, ik sta met oordopjes in tegen een pilaar geleund van het zonnetje te genieten. Komt er zo'n beunhaas:quote:
Dus hij wilde alleen wat vragen en jij loopt woedend weg?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ze moeten altijd dingen van je hebben. Net ook weer, ik sta met oordopjes in tegen een pilaar geleund van het zonnetje te genieten. Komt er zo'n beunhaas:
- kvfklljv…vnk
Ik versta er geen klote van dus doe m'n oordopje uit.
- Meneer mag ik u wat vragen?
Op dat moment begon mijn bloed al te koken, die vent was 2x zo oud als ik (ik lijk net 18, ben 21) dus zijn gespeelde beleefdheid moet wel betekeen dat hij wat van me wilde hebben. De stoppelbaard, muts en onverzorgde indruk bevestigen mijn verhaal.
Ik zeg 'liever niet' en loop weg.
Maar het station heeft niks te maken met je hekel aan zwervers op het station?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ze moeten altijd dingen van je hebben. Net ook weer, ik sta met oordopjes in tegen een pilaar geleund van het zonnetje te genieten. Komt er zo'n beunhaas:
- kvfklljv…vnk
Ik versta er geen klote van dus doe m'n oordopje uit.
- Meneer mag ik u wat vragen?
Op dat moment begon mijn bloed al te koken, die vent was 2x zo oud als ik (ik lijk net 18, ben 21) dus zijn gespeelde beleefdheid moet wel betekenen dat hij wat van me wilde hebben. De stoppelbaard, muts en onverzorgde indruk bevestigen mijn verhaal.
Ik zeg 'liever niet' en loop weg.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus hij wilde alleen wat vragen en jij loopt woedend weg?
Contactgestoorde kutautist
Ja goed antwoord weer Elan. Klassequote:
Ze vragen altijd hetzelfde. Altijd. Heb je wat geld voor me, nodig voor onderdak/treinkaartje/eten. Of meeliften op je OV voor 40% korting.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus hij wilde alleen wat vragen en jij loopt woedend weg?
Contactgestoorde kutautist
Alsof jij ooit door een zwerver bent aangesproken die geen geld van je wilde, hooguit als hij wilde teamen met je.quote:
Ja je zou mensen tegen komen tijdens het reizen inderdaad. Je zou een vraag moeten beantwoorden. Eng allemaal hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ze vragen altijd hetzelfde. Altijd. Heb je wat geld voor me, nodig voor onderdak/treinkaartje/eten. Of meeliften op je OV voor 40% korting.
Ik reis privé ook nooit per trein, altijd met de motor. Helaas moet 't voor werk, en het is best prima op het vele kutvolk ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |