SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:31 schreef Etsu het volgende:
Er zijn maar 3 FOK!kers die ik naakt heb gezien.
Tja pindas staan hoog, dus het gaat erom welke pot je koopt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://minderkoolhydraten.nl/index.php?tab=lowcarbeten
Nia, weet je wat het met mij is. Dit lijkt me best chill om eens tijdje uit te proberen. Maar zo denk ik morgen, als ik ook erbij ga sporten ook nog wel, en misschien overmorgen, maar daarna is het weer helemaal overquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja pindas staan hoog, dus het gaat erom welke pot je koopt.
Je hebt ook zero carb naar het schijnt.
Zal wel minder zoet zijn.
Ik ga er nu wel echt 100% voor, zeker nu ik daadwerkelijk in dingen voordelen merk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nia, weet je wat het met mij is. Dit lijkt me best chill om eens tijdje uit te proberen. Maar zo denk ik morgen, als ik ook erbij ga sporten ook nog wel, en misschien overmorgen, maar daarna is het weer helemaal over
Wat dan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga er nu wel echt 100% voor, zeker nu ik daadwerkelijk in dingen voordelen merk.
Jeetje, m'n kussen is nu al nat van alle tranenquote:
Het was slechts een constatering, rustig maar :Squote:Op woensdag 11 maart 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje, m'n kussen is nu al nat van alle tranen
Nee. Ik moet nu weer emoties weg eten, dat snap je welquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was slechts een constatering, rustig maar :S
Gewoon een klein gebakje, dat kan vast geen kwaad.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik moet nu weer emoties weg eten, dat snap je wel
Je bent zelf een klein gebakjequote:Op woensdag 11 maart 2015 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon een klein gebakje, dat kan vast geen kwaad.
Dat gerucht heeft mij ook bereikt. Ik weet niet meer dan dat jij weet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Etsu
Het gerucht gaat dat Toto homofiel is. Weet jij daar meer van?
Ik vind het niet zo netjes om dat hier zo openbaar te maken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat gerucht heeft mij ook bereikt. Ik weet niet meer dan dat jij weet.
Van wie heb je het gehoord?
Wanneer niet?quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
GGMM heeft zich flink voor lul gezet op twitter
Rustig nou joh, gewoon niks van aantrekken dat ik je dik noemde. Je moet dit soort strijdjes helemaal niet aan willen gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
GGMM heeft zich flink voor lul gezet op twitter
Oh is geen strijdje hoor. Had alleen medelijden dat je je zo te kijk moest zetten tegen een 'matige' journalistquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig nou joh, gewoon niks van aantrekken dat ik je dik noemde. Je moet dit soort strijdjes helemaal niet aan willen gaan.
Zeker niet met mij...
*zettequote:Op woensdag 11 maart 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh is geen strijdje hoor. Had alleen medelijden dat je je zo te kijk moest zetten tegen een 'matige' journalist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |