Bedankt voor deze tip. Ik zal aan je denken als Johannes en ik in het bubbelbad zitten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden om ook een bubbelbad te regelen, ik heb begrepen dat Johannes dat erg leuk vindt.
Vriendelijk van je.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tip. Ik zal aan je denken als Johannes en ik in het bubbelbad zitten.
Hahaha, awww wat een snoesjequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, hoiquote:
Zo liefffquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je hem vaker uitlaten? Wil je er een buitenkat van maken of iets?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, hoi![]()
. Haha ja was ook snoeeezzzzig. Ik heb zo'n tussenstukje achter mn appartement met groen en een klein speeltuintje enzo. Dat ging echt prima en vond ie volgens mij ook leuk. Maar toen ging ik terug naar huis en kwam er een bus voorbij rijden, hij schrok zoooo erg
![]()
![]()
.
quote:
Thanksquote:
Ik wil dat wel vaker doen ja, hij leek het zelf erg leuk te vindenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je hem vaker uitlaten? Wil je er een buitenkat van maken of iets?
Ik heb geen verstand van katten, dus sorry als het een domme vraag is.
Ik heb nog nooit iemand een kat uit zien laten, verder. Ik zie er wel eens foto's van, maar nog nooit iemand het echt zien doen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil dat wel vaker doen ja, hij leek het zelf erg leuk te vinden.
Maar nee, ik wil er geen buitenkat van maken. Ik woon drie hoog dus hij kan sowieso niet zelfstandig naar buiten en daarnaast is het een nogal hele dure kat waarvan ik niet wil dat ie wordt gejat of onder een auto komt oid.
Maarja, daar heb ik het ras ook voor uitgezocht. Sommige katten willen naar buiten en deze kat vind het binnen heeeeleemaal prima.
Een konijntjequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Thanks.
Heb jij eingelijk huisdieren Toto?
[..]
Ik wil dat wel vaker doen ja, hij leek het zelf erg leuk te vinden.
Maar nee, ik wil er geen buitenkat van maken. Ik woon drie hoog dus hij kan sowieso niet zelfstandig naar buiten en daarnaast is het een nogal hele dure kat waarvan ik niet wil dat ie wordt gejat of onder een auto komt oid.
Maarja, daar heb ik het ras ook voor uitgezocht. Sommige katten willen naar buiten en deze kat vind het binnen heeeeleemaal prima.
Haha, ja echt uitlaten is het ook niet want zo'n beest loopt niet met je lijntje meequote:Op woensdag 11 maart 2015 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand een kat uit zien laten, verder. Ik zie er wel eens foto's van, maar nog nooit iemand het echt zien doen.
Leuk dat het zo'n goede aankoop is gebleken. Hij ziet er zo mooi en knuffelbaar uit.
Ahwww, koetjie. Pics?quote:
Die Costa verdient sowieso een dubbele beenbreukquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:18 schreef Elan het volgende:
Fuck Chelsea joh kutkuipers ook weer geen rood geven aan Costa
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Costa verdient sowieso een dubbele beenbreuk
quote:
Elan voelt een sterke drang om mij uit te schelden. Zal hem wel een kick geven ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:21 schreef Etsu het volgende:
Fittie.
OVERAL waar stinkElan komt, is er fittie
Het is een drug voor hem.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan voelt een sterke drang om mij uit te schelden. Zal hem wel een kick geven ofzo
Aldus jij die mij verrot schold om werkelijk 3x niks vanmiddagquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan voelt een sterke drang om mij uit te schelden. Zal hem wel een kick geven ofzo
Wel baas ja. 800 euro per maand uitgeven terwijl je miljonair bentquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:22 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)an-37-jaar-oud.dhtml
Tof he fokkie
Ik heb jou niet uitgescholden vandaag?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij die mij verrot schold om werkelijk 3x niks vanmiddag.
Wees nou maar heel blij dat ik geen TR-kneus ben bij Etsu had het je een 100% ban opgeleverd met je kanker zus zo.
Denk zou stress krijgen voor rippers mensen weten dat hij geld heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel baas ja. 800 euro per maand uitgeven terwijl je miljonair bentzou mij niet lukken
precies want kankerdownie is geen scheldenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb jou niet uitgescholden vandaag?ff serieus
wanneer? Kan jet me niet herinneren?
inddquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:26 schreef Elan het volgende:
[..]
precies want kankerdownie is geen schelden
ben je dat niet dan? :Squote:Op woensdag 11 maart 2015 22:26 schreef Fok-it het volgende:
Ik zei alleen ' jij denkt volgens mij echt dat IK een of andere kanker downie ben he?
Dat ging over mij dus.
Meer heb ik geloof ik niet gezegd
Dat is eigenlijk nog triester maar vooruit je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:26 schreef Fok-it het volgende:
Ik zei alleen ' jij denkt volgens mij echt dat IK een of andere kanker downie ben he?
Dat ging over mij dus.
Meer heb ik geloof ik niet gezegd
Nee.quote:
Google tochquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:28 schreef Elan het volgende:
Fokkie is slimme jongen hij wint altijd quizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |