SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
Zou je hem doen?quote:
Nee, want een lul moet aan bepaalde eisen voldoen.quote:
Nee, zijn tweet is getoond op tv bij dat programma.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:44 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie Fylax trouwens niet op dat filmpje?in die discotheek?
Begin van een tv-carrièrequote:Op woensdag 11 maart 2015 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, zijn tweet is getoond op tv bij dat programma.
En dat vindt die zo leuk dat die het half FOK! laat weten.
dat is nepquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor de mensen die het gemist hebben. Fylax @ 1:30
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, zijn tweet is getoond op tv bij dat programma.
En dat vindt die zo leuk dat die het half FOK! laat weten.
En hij komt toch vast bi probleemwijken ofzo terecht en daar kijk ik niet naar dusquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hopelijk heeft die het daar zo druk mee dat FOK! op een laag pitje komt te staan.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:50 schreef Elan het volgende:
Fylax is een goeie gozer hoor, Probleemwijken is niet zijn niveau.
Leven met dwang had je je best voor kunnen opgevenquote:
hoezoquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leven met dwang had je je best voor kunnen opgeven
had gekunnen jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leven met dwang had je je best voor kunnen opgeven
Hij heeft ook tics enzoquote:
Ene kant wel.quote:
Dat is waarquote:
Denk als je midden in je kutmoment zit en die kk Jimmy Geduld komt binnen met zijn bloedkop zouden wij ook wel flippen hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene kant wel.
Andere kant: die gasten zijn agressief manmet dingen gooien en slaan als ze opgehaald worden vaak
. Ik gaf redelijk kalmpjes toe dat ik een probleem had
Mwah, ik ben niet verslaafd als hun.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk als je midden in je kutmoment zit en die kk Jimmy Geduld komt binnen met zijn bloedkop zouden wij ook wel flippen hoor
Klopt sowieso is zwaar en veel gokken meer een verkeerde mindset dan echt een psychisch of lichamelijke verslaving.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet verslaafd als hun.
Het is 1x wat te ver doorgelopen maar ik kan makkelijk zonder.
Klopt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt sowieso is zwaar en veel gokken meer een verkeerde mindset dan echt een psychisch of lichamelijke verslaving.
Zomer met WK ook gewoon elke dag spelen op gegeven moment is het normaal, bedragen worden ook steeds hoger
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Je ziet het gewoon als monopoly geldMaar je hebt geen afkickverschijnselen. Je mist het alleen soms.
Zeker met CL enzo
Het is een hij en neequote:Op woensdag 11 maart 2015 23:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Pics van jouw poes.
Kijkt ze nog scheel?
Die heb ik al zovaak gepost hierquote:
übercool beestjequote:Op woensdag 11 maart 2015 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is een hij en nee.
Zie post voor fotos.
GC / [GRTD #5361] Toto69 is homo
Geloof het wel als ik commentator zo hoorquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Nou Krek vooruit, nog een keer dan maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van Crack ziet er zeldzamer uit. Nice poes thoughquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Nou Krek vooruit, nog een keer dan maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2de heeft wel aparte vacht hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Die van Crack ziet er zeldzamer uit. Nice poes though
Gelukkig liggen ze eruitquote:
Hahaquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:45 schreef Elan het volgende:
Er post ook een Amaranta op FOK! dacht dat jij die was
Wacht ken ik jou of die andere? Of allebei zonder het te weten?quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaGebeurd wel vaker. Posten ook wel eens in zelfde topics, soms erg verwarrend voor mensen
quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wacht ken ik jou of die andere? Of allebei zonder het te weten?
vanavond pizza bestellenquote:
bolle ratquote:
Ik meen elk woord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |