En hij komt toch vast bi probleemwijken ofzo terecht en daar kijk ik niet naar dusquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hopelijk heeft die het daar zo druk mee dat FOK! op een laag pitje komt te staan.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:50 schreef Elan het volgende:
Fylax is een goeie gozer hoor, Probleemwijken is niet zijn niveau.
Leven met dwang had je je best voor kunnen opgevenquote:
hoezoquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leven met dwang had je je best voor kunnen opgeven
had gekunnen jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leven met dwang had je je best voor kunnen opgeven
Hij heeft ook tics enzoquote:
Ene kant wel.quote:
Dat is waarquote:
Denk als je midden in je kutmoment zit en die kk Jimmy Geduld komt binnen met zijn bloedkop zouden wij ook wel flippen hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene kant wel.
Andere kant: die gasten zijn agressief manmet dingen gooien en slaan als ze opgehaald worden vaak
. Ik gaf redelijk kalmpjes toe dat ik een probleem had
Mwah, ik ben niet verslaafd als hun.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk als je midden in je kutmoment zit en die kk Jimmy Geduld komt binnen met zijn bloedkop zouden wij ook wel flippen hoor
Klopt sowieso is zwaar en veel gokken meer een verkeerde mindset dan echt een psychisch of lichamelijke verslaving.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet verslaafd als hun.
Het is 1x wat te ver doorgelopen maar ik kan makkelijk zonder.
Klopt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt sowieso is zwaar en veel gokken meer een verkeerde mindset dan echt een psychisch of lichamelijke verslaving.
Zomer met WK ook gewoon elke dag spelen op gegeven moment is het normaal, bedragen worden ook steeds hoger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |