Stuk of wat groenten door de wok gehaalt toch, niet echt boeiend verder.quote:
Jezus. Dikke keukenprinses ga je Nog wordenquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stuk of wat groenten door de wok gehaalt toch, niet echt boeiend verder.
Kreeg vandaag compliment van een collega dat mn huid zo mooi was geworden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus. Dikke keukenprinses ga je Nog wordeneerst nog spaghetti over de vloer als je wat ging maken
quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kreeg vandaag compliment van een collega dat mn huid zo mooi was geworden.
wtf g.
He Totoquote:
Vandaag wel brood gegetenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 weken, dus kan ook toeval zijn.
Ja wel aardig. Daar?quote:
Ik koop bepaalde dingen nu in bulk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaag wel brood gegetenmoet paar dagen oppassen bij m'n ma en ze had nog niks anders in huis, had geen zin boodschappen te doen
3 boterhammen, bakje druiven en 2 handjes noten en rozijnen, dus valt mee
Hoeveel eieren mag je dan per week? Ik had gister nasi op met veel eieren erin, dus ik dacht vanmorgen, mja misschien maar niet weer ei etenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik koop bepaalde dingen nu in bulk.
Eieren enzo
Wanneer moet je nou opname Z-H?quote:
Officieel 1.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel eieren mag je dan per week? Ik had gister nasi op met veel eieren erin, dus ik dacht vanmorgen, mja misschien maar niet weer ei eten
Heb je je cholesterol wel laten testen weleens dan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Officieel 1.
Maar dat worden steeds meer vraagtekens bij gezet.
http://www.theverge.com/2(...)-cholesterol-warning
'Cholesterol is not considered a nutrient of concern for overconsumption.'
Ik eet er stuk of 3 per dag, en mijn cholesterol is altijd prima geweest. Ook toen ik vroeger veel eieren at.
Hm. Spannend. Hoelang moet je dan blijven?quote:
Ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je je cholesterol wel laten testen weleens dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |