Echt? Dat had ik nou totaal niet met HoC.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Enigste serie waar ik me identificeer met personages.
Precies!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga ook skippen tot maandag, beetje een principedingetje he als echte echte fan
Geduld voor je held.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik het pas maandag horen
Overigens heb ik een spotify abo dus dan zie ik hem wel verschijnen dan
Magnus held.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:08 schreef Elan het volgende:
Magnus speelt trouwens momenteel een briljante partij schaak tegen Dobrov op Playchess.com
Gaaf zijn die jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jaa kloptSoms blijf ik 's nachts wel eens hangen
Midsomer Murders is ook wel leuk maar ik kan nooit fatsoenlijke torrents vinden... alleen van die enorm gare opnames
Gewoon mensen die logisch redeneren in plaats van in veel series dat onlogische gedoe.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt? Dat had ik nou totaal niet met HoC.
Maar bij jou snap ik het wel ja.
Dat is ook 1 van de 5 films die je hebt gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:09 schreef Toto69 het volgende:
Ik vind Green Street Hooligans 1 van de mooiste films ooit.
Einde bericht.
50 eerderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook 1 van de 5 films die je hebt gezien
Ik ken wel films waar jij bij zou huilen en 100 keer mooier zijn true storyquote:
Meh. Aardig filmpje hoor, maar echt diepgaand was het nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:09 schreef Toto69 het volgende:
Ik vind Green Street Hooligans 1 van de mooiste films ooit.
Einde bericht.
Ik huil nooit om filmsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken wel films waar jij bij zou huilen en 100 keer mooier zijn true story
Nee dat niet, maar gewoon de setting etc. goede acteursquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meh. Aardig filmpje hoor, maar echt diepgaand was het niet
Ik heb Love,Rosie gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meh. Aardig filmpje hoor, maar echt diepgaand was het niet
Elijah Wood toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar gewoon de setting etc. goede acteurs
Als er een film zou komen over het leven van GGMM zou je wel moeten huilen hoor.quote:
Dat zou een horrorfilm zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er een film zou komen over het leven van GGMM zou je wel moeten huilen hoor.
Zoveel tragiek.
Ik geef die film een hoog cijfer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb Love,Rosie gezien
Hij is echt leuk inderdaad.
Lily Collins, wat een schatje
Je zag het plot van mijlenver al aankomen natuurlijk, maar tochquote:
The Wire.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Noem eens een leuke politieserie/detective ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |