Fargo?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel vermakelijk om even een keer in een dood uurtje te kijken, maar echt geniaal is het niet ofzo
The Wire, Sherlock Holmes, True Detectivequote:Op donderdag 12 maart 2015 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Noem eens een leuke politieserie/detective ofzo
gewoon kopen toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wow, bedankt
Weet niet of ik wel wil luisteren nu
Was een van de populairste series van Netflixquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord, ik ga nu even googlen
Zoequote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Wij zijn hier house of cards season 1 aan het herkijken.
#inspiratiebron
thanks mattiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
The Wire, Sherlock Holmes, True Detective
Klinkt best leuk, ik ga hem even 'binnenhalen'quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was een van de populairste series van Netflix
Hoofdrolspeler speelt ook in Sherlock trouwens en The Hobbit. Briljant acteurquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klinkt best leuk, ik ga hem even 'binnenhalen'
Ja maar als Markgod wil dat hij pas maandag uit komt voel ik me moreel bezwaard er nu al naar te luisterenquote:
Op KRO komen ook regelmatig leuke detecitvesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
thanks mattie
sherlock vind ik niks en true detective vond ik nogal vaag
the wire is nu vaker genoemd, maar even over nadenken
Ja daarom dus gewoon kopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar als Markgod wil dat hij pas maandag uit komt voel ik me moreel bezwaard er nu al naar te luisteren
Ga ook skippen tot maandag, beetje een principedingetje he als echte echte fanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar als Markgod wil dat hij pas maandag uit komt voel ik me moreel bezwaard er nu al naar te luisteren
Kan ik me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt briljant taalgebruik in die serie wel.
Enigste serie waar ik me identificeer met personages.quote:
Lekken betekend tegenwoordig dat ze willen dat je het kan luisterenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga ook skippen tot maandag, beetje een principedingetje he als echte echte fan
Jaa kloptquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Op KRO komen ook regelmatig leuke detecitves
Ja maar dan kan ik het pas maandag horenquote:
Ja Midsomer Murdersquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jaa kloptSoms blijf ik 's nachts wel eens hangen
Midsomer Murders is ook wel leuk maar ik kan nooit fatsoenlijke torrents vinden... alleen van die enorm gare opnames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |