Oh ja kloptquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij geeft hem de voordeel van dE twijfel! Tjacka is wel geliefd bij Tong
Noem eens een leuke politieserie/detective ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:51 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk kun je Netflix wel opzeggen als je Popcorntime gebruikt
Detectives zijn n iet leukquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Noem eens een leuke politieserie/detective ofzo
Het is gewoon dat op FOK! een "discussie" over religie vaak uitdraait van elkaar proberen te overtuigen, dat kun je met politiek doen. Maar met religie valt de discussie dan vrij snel dood.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben atheïstisch maar ik respecteer het dat anderen een bepaald geloof aanhangen of andere denkbeelden hebben. Veel meer valt er van mijn kant niet te zeggen
Dexter heb ik al gezienquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Detectives zijn n iet leukMaar Dexter vind jij denk ik wel wat. Heeft ook beetje politie/detective gehalte.
Klopt. Als je ergens niet in gelooft of iets onzin vindt, gaat een ander die mening niet doen bijdraaien (lijkt mij) niet op het gebied van religie in elk geval.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is gewoon dat op FOK! een "discussie" over religie vaak uitdraait van elkaar proberen te overtuigen, dat kun je met politiek doen. Maar met religie valt de discussie dan vrij snel dood.
Sherlock niet?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dexter heb ik al gezien
Maar dat zijn inderdaad de dingen waar ik van hou. Death in paradise en bijvoorbeeld Broadchurch vind ik ook leuk.
Sherlock niet echt
DM rens, hij kent echt veel detectives.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dexter heb ik al gezien
Maar dat zijn inderdaad de dingen waar ik van hou. Death in paradise en bijvoorbeeld Broadchurch vind ik ook leuk.
Sherlock niet echt
Dan wel de Zweedse.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sherlock niet?dat is zo geniaal
The Killing al gezien?
Ik zag The Killing al in een lijstje op internet voorbij komen. Heb je dat gezien?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sherlock niet?dat is zo geniaal
The Killing al gezien?
Dankje voor de tipquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DM rens, hij kent echt veel detectives.
M`n ma keek het, die zweerde erbijquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zag The Killing al in een lijstje op internet voorbij komen. Heb je dat gezien?
Ja weet niet, beide niet gezien. Ik kan m`n aandacht niet bij zulke series houden, trekt me te weinig denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan wel de Zweedse.
Die Amerikaanse
Zelfde idee met Millennium-trilogie. Die oriignele was ook stukken beterquote:
Dat kon mij dan weer totaal niet boeien.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfde idee met Millennium-trilogie. Die oriignele was ook stukken beter
Goeie films manquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kon mij dan weer totaal niet boeien.
Ja dat vind ik wel vermakelijk om even een keer in een dood uurtje te kijken, maar echt geniaal is het niet ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Stijn en ik kunnen je ook Baantjer sterk aanraden.
Café van Louietje hooligan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel vermakelijk om even een keer in een dood uurtje te kijken, maar echt geniaal is het niet ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |