Ik discussieer niet meer op FOK! openbaar over religie. Sorryquote:
Watskeburt danquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik discussieer niet meer op FOK! openbaar over religie. Sorry
Jij moet je muil houden met je bedorven zalmsalade, als iets er nou goor uit zag was dat het welquote:
Nja, je krijgt denk ik ook wel veel inzichtquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, maar LSD'ers hebben vaak het idee dat ze de wijsheid in pacht hebben gekregen.
Al sinds de jaren70
Als er iets geen zin heeft is het dat wel. Ga geen energie meer insteken als het 99 van de 100 keer toch tegen een betonnen muur isquote:
Denk dat het allemaal wel erg meevalt, ze gedragen zich er vaak niet naar in ieder geval.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, je krijgt denk ik ook wel veel inzicht
In de oven, fijngemalen met ham wn kaas is witlof echt chillquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja goed te eten Inso is het hier niet mee eens
Hmm oké.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als er iets geen zin heeft is het dat wel. Ga geen energie meer insteken als het 99 van de 100 keer toch tegen een betonnen muur is
Ik vind witlof normaal niet zo maar dat zag er best lekker uit.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja goed te eten Inso is het hier niet mee eens
Ja en je moeder.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij moet je muil houden met je bedorven zalmsalade, als iets er nou goor uit zag was dat het wel
Klopt kreeg ook een van de hoogste ratings van vorig jaar 10k stemmen een 9.6quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind witlof normaal niet zo maar dat zag er best lekker uit.
Ja, want daar ben je zo goed in.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor discussies kunnen mensen altijd dmen.
Dit zouden we niet meer toen toch?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:09 schreef yvonne het volgende:
Moeders zijn (bijna) heilig. Niet met moeders spotten
Braaf zijn
Nou ja, ik ben atheïstisch maar ik respecteer het dat anderen een bepaald geloof aanhangen of andere denkbeelden hebben. Veel meer valt er van mijn kant niet te zeggenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor discussies kunnen mensen altijd dmen.
Oh ja.quote:
srs?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:42 schreef Elan het volgende:
GGMM is mad omdat Ajax verloren heeft van een Oostblokclubje hahaha
Thuis maken we ze af joh.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:42 schreef Elan het volgende:
GGMM is mad omdat Ajax verloren heeft van een Oostblokclubje hahaha
Agnost. Puur omdat je het niet bestaann ook niet kan bewijzenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben atheïstisch maar ik respecteer het dat anderen een bepaald geloof aanhangen of andere denkbeelden hebben. Veel meer valt er van mijn kant niet te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |