Evertquote:
Yvonne ik heb nog steeds zelfde probleem. Ik heb alles al geprobeerd, moet ik nou doen?quote:
Breuls gemaild?quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yvonne ik heb nog steeds zelfde probleem. Ik heb alles al geprobeerd, moet ik nou doen?
Ach, wsl koop ik wel fm16 als de bugs er uit zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ja, anders blijf je ook die leeftijden hebben die verkeerd lopen. Ik wilde zegggen: koop Gabriel Barbosa, dat is een wonderkindje in fm15 maar die is in fm13 echt 14 Ofzo![]()
Niet in een TT raar figuurquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar begon jij mee.
[..]
Maar goed, ik ga hier verder geen woorden aan vuil maken.
Nee. Wie is dat?quote:
Een TT is over het algemeen vrij prominent aanwezig hequote:
Dan nog was dat niet gebeurd als jij niet was begonnen natuurlijk.. Ik zou het waarderen als we elkaars moeder voortaan achterwege kunnen laten in dit soort ruzietjes.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Een TT is over het algemeen vrij prominent aanwezig he![]()
Zeker als fokkie ziek is en een topic 3 dagen mee gaat
quote:
Krijg al weken geen dm-meldingen meer of meldingen dat ik gequote ben, zo fucking irritantquote:
die quote functie is echt chill iddquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg al weken geen dm-meldingen meer of meldingen dat ik gequote ben, zo fucking irritant
Stuur Bart een dm die weet voor alles een oplossingquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg al weken geen dm-meldingen meer of meldingen dat ik gequote ben, zo fucking irritant
Ik krijg ze wel. Maar dan moet ik eerst dm-pagina openen om hem te zienquote:
Breuls is een nerdje. Is into comics en zo. Doet geloof ik ook die filmpremieres van FOK!.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:24 schreef Fok-it het volgende:
Maargoed ene Breuls dan maar gedmt. geen idee wie de beste man is maar hij zal het wel weten
Breuls is een baas, beetje meer respect. Zonder Breuls was er nu geen FOK!.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:24 schreef Fok-it het volgende:
Maargoed ene Breuls dan maar gedmt. geen idee wie de beste man is maar hij zal het wel weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |