In elk geval een nacht, ik hoop dat het daarbij blijftquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Spannend. Hoelang moet je dan blijven?
Hm, apart dat er zo op cholesterol wordt gehamerd bij eieren danquote:
Och, er is ook 40 jaar op low fat, high carb gehamerd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, apart dat er zo op cholesterol wordt gehamerd bij eieren dan
Inderdaad, nog genoeg nazorg thuis lijkt me dusquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In elk geval een nacht, ik hoop dat het daarbij blijft
gwn die bong hittenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In elk geval een nacht, ik hoop dat het daarbij blijft
Ik krijg 1x per week thuiszorg, en 1x per week naar het ziekenhuisquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, nog genoeg nazorg thuis lijkt me dus
Heb je dit wel eens gelezen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gwn die bong hitten
[ afbeelding ]
My god zegquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je dit wel eens gelezen?
http://forum.dutchbodybui(...)last-journal-252307/
Als je dat leest, alleen de OP al, dan besef je je pas hoe kut het leven kan zijn.
Sneu.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:28 schreef Toto69 het volgende:
DrNick die onder invloed van LSD op de radio is![]()
Nja weet niet of dat wel slechtste uitkomst was.. Als je het zo leest heb je volgens mij zo'n pijnlijk leven. Fysiek danquote:
Die gozer heeft geen posts meer die niet over LSD gaan of dat ie uit de kast komt.quote:
True. Hij had het al sinds 2007. Leefde op 1 long. Toch nog door trainen. Mad respect daarvoor.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja weet niet of dat wel slechtste uitkomst was.. Als je het zo leest heb je volgens mij zo'n pijnlijk leven. Fysiek dan
Hij is echt zielig gewordenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:28 schreef Toto69 het volgende:
DrNick die onder invloed van LSD op de radio is![]()
Jammer wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die gozer heeft geen posts meer die niet over LSD gaan of dat ie uit de kast komt.
Tja toch zijn veel van die lsd types degene die het graag willen brag 'n boasten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Als ik lsd zou nemen zou ik zo'n zieke visuele trip hebben denk ik, dan wil ik echt niet naar een radio bellen
Is wel bittere armoede eigenlijk he dat portugal, eigenlijk heel zuid europa wel vergeleken met west europa ;squote:
Elke vorm van drugs heeft die types welquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja toch zijn veel van die lsd types degene die het graag willen brag 'n boasten.
Ja veel vervallen, veel oud, maar het heeft vooral in Lissabon nog wel wat authentieks. Vooral de wijk Alfama, daar zit echt al het oude spul. Dat is gewoon tof. Maar het is wel een beetje armoedig ja. Ook qua prijzen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is wel bittere armoede eigenlijk he dat portugal, eigenlijk heel zuid europa wel vergeleken met west europa ;s
Klopt, maar LSD'ers hebben vaak het idee dat ze de wijsheid in pacht hebben gekregen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke vorm van drugs heeft die types wel
Ik bn droknen xd xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |