SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2015 18:24:09 ]
Waaraan heb ik dit te danken?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou hem niet mijn allerbeste vriend noemen.
Want dat ben jij
Ik dacht het ook evenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh lol. Dacht dat ik wist wie je bedoelde.
van Denemarken naar Istanbul met de treinquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik.
Maar ik hoor woensdag/donderdag of ik midden juli in Denemarken moet zijn, en misschien moet ik begin augustus in Istanbul zijn. Dus kan er wel iets leuks van maken.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat jij mij een trainmore bidon hebt gegeven.
quote:
Zo denk ik er anders over.quote:
Ik vraag me af of dat wel kanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van Denemarken naar Istanbul met de treindat is wel baas
Ik denk dat ik zometeen ga.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest trouwens. Een van de apparaten waar ik normaal op ga, is stuk.
Absoluut. Je kan van het topje van Noorwegen tot Portugal. Zelfs de ferry naar Marokko krijg je korting op.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo denk ik er anders over.
[..]
Ik vraag me af of dat wel kanOf is treinverkeer heel erg goed?
Ga je weer de sauna in?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zometeen ga.
Alleen waar ik tegenop zie, is om die zware backtas te dragen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Absoluut. Je kan van het topje van Noorwegen tot Portugal. Zelfs de ferry naar Marokko krijg je korting op.
Je kan ook naar Griekse eilanden waar je korting op ferry`s krijgt.
Paar nummers zijn wel oke. Maar ze is verschrikkelijk qua uiterlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 0,0% iets met haar of haar muziek.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen waar ik tegenop zie, is om die zware backpacktas moet dragen.
Ja, maar die hoef je dus niet vaak te dragenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen waar ik tegenop zie, is om die zware backtas te dragen.
Als je op school al een rugzak draagt, hoef je geen fan van rugtraining te zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik m'n schooltas moet dragen.
Zie ik mezelf ook wel voor aan, ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:25 schreef Amarantha het volgende:
Als ik city tour zou doen dan zou ik gewoon zo'n trolleykoffer meenemenVast onhandig maar geen zin in zware rugtassen.
I know.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar die hoef je dus niet vaak te dragen![]()
Je gooit hem in de trein boven in het rek en als je in een stad bent gooi je hem in je hotelkamer of kamer in je hostel als je daar kluis hebt.
En je neemt een daypack mee de stad in
Weinig kleding. Als je langer dan paar weken gaat kan je ook wasjes draaien in stad of hotel. weet niet of je hotel gaat of hostels?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie ik mezelf ook wel voor aan, ja.
[..]
I know.
En sowieso: wat moet allemaal mee.
Denk dat ik het echt zou doen, ongeacht wat een ander erover zegtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie ik mezelf ook wel voor aan, ja.
[..]
I know.
En sowieso: wat moet allemaal mee.
Algemene backpackerstopic gewoonquote:
Wat is flashpacker?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weinig kleding. Als je langer dan paar weken gaat kan je ook wasjes draaien in stad of hotel. weet niet of je hotel gaat of hostels?Denk dat jij wel redelijke flashpacker bent of niet?
Een backpacker die comfortabel reist.quote:
Ik zie dat topic niet.quote:
Oh, dat zou echt iets voor mij zijn, ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een backpacker die comfortabel reist.
Dus in hotels slaapt bijvoorbeeld
Jep.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben ook een flashpackerIk wil gewoon een goed bed en stilte als ik een hele dag gereisd heb
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben ook een flashpackerIk wil gewoon een goed bed en stilte als ik een hele dag gereisd heb
TRV / [Het Centrale Backpacktopic] #9 Rugzaktoeristenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie dat topic niet.
[..]
Oh, dat zou echt iets voor mij zijn, ja.Schurfthekel aan stapelbedden.
Iran denk ikquote:
Mensen die eigen rechter spelenquote:
Dit is ook echt wel vrij ziekquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die eigen rechter spelenMoe word ik ervan
Fred en Ria uit Almere hebben al een standbeeld voor boze meneer in de tuin staanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is ook echt wel vrij ziek
mensen die die moord goed praten
dat zo'n viespeuk straf moet krijgen: JA
maar meteen vermoorden?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fred en Ria uit Almere hebben al een stambeeld voor boze meneer in de tuin staan
Ja godverdomme zegquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja godverdomme zegik dacht al bij mezelf hier gaat wat mis
Wat?quote:
gebeurt niet zo heel veel toch, je ziet alleen een gozer met wat bloed op zijn hoofd en iemand die er door heen loopt te tetterenquote:
Nou ja, echt smakelijk vond ik het niet tijdens 't eten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gebeurt niet zo heel veel toch, je ziet alleen een gozer met wat bloed op zijn hoofd en iemand die er door heen loopt te tetteren
Je zou niet snel naar Iran gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:39 schreef Fok-it het volgende:
Waarom nou die emogif Etsuhet is niet zo dat ik naar Syrië wil Ofzo
Somalië voor de eckte eckte mensen met veel lef.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:39 schreef Fok-it het volgende:
Waarom nou die emogif Etsuhet is niet zo dat ik naar Syrië wil Ofzo
Nee klopt. Maar serie over Iran gezien en fascineerde me. En de mensen daar xijn zo aardigquote:
bestgore is misschien wel een leuke site voor jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, echt smakelijk vond ik het niet tijdens 't eten.
Then again, ik klik altijd overal op, zelfs op three guys one hammer
Iran is niet heel gevaarlijk verderquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Somalië voor de eckte eckte mensen met veel lef.
al 15 jaar of zo 0 toeristen
No thanksquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
bestgore is misschien wel een leuke site voor je
Iran schijnt ook een prima land te zijn voor vakantiequote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar serie over Iran gezien en fascineerde me. En de mensen daar xijn zo aardig
Dat filmpje zag ik ook jaquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat filmpje zag ik ook jalekker fietstochtje door de wijk
Zelfs om te skiënquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Iran schijnt ook een prima land te zijn voor vakantie
amigo amigo amigoquote:
punintentedquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:00 schreef Fok-it het volgende:
Waarom een volle luier meteen weggooien als je er ook mee op de foto kunt? De Australische vader en comediant Adam Hills plaatste als eerste een #Smelfie van zichzelf en de vuile luier van zijn dochter op internet. Inmiddels volgen vele vaders in rap tempo zijn voorbeeld.
Not this shit again
Bern zou ik schrappen voor meer dagen in leuke stadquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:15 schreef Etsu het volgende:
29 dagen:
Amsterdam --> Berlijn --> Kopenhagen --> Warschau --> Praag --> Wenen --> Bern --> Rome --> Parijs --> Amsterdam
Zoiets?
Of is dat teveel?
Waarom?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bern zou ik schrappen voor meer dagen in leuke stad
En wat als je dan al een kitten hebt? Waar laat je die 29 dagen lang.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:15 schreef Etsu het volgende:
29 dagen:
Amsterdam --> Berlijn --> Kopenhagen --> Warschau --> Praag --> Wenen --> Bern --> Rome --> Parijs --> Amsterdam
Zoiets?
Of is dat teveel?
Met de trein reizen daar is wel tof jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom?
Schijnt mooi te zijn, met de trein in Zwitserland/Oostenrijk
Nouja, natuur is ook mooi, maar steden vind ik ook erg leuk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met de trein reizen daar is wel tof jamaar misschien kan je dan ook paar dagen de natuur in ipv alleen steden?
Weet niet of je daar van houdt verder
Als je huisdieren hebt moet je over zulke dingen goed nadenkenquote:
Als ik ooit nog eens op vakantie ga dan neem ik een magneetje voor je meequote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, natuur is ook mooi, maar steden vind ik ook erg leuk.En ik spaar koelkastmagneetjes he. [ afbeelding ]
Ik wil geen magneetjes van anderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik ooit nog eens op vakantie ga dan neem ik een magneetje voor je mee
Ja steden is ook leuk maar bedoel voor de afwisselingquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, natuur is ook mooi, maar steden vind ik ook erg leuk.En ik spaar koelkastmagneetjes he. [ afbeelding ]
Oh haha. Ja mijn verzameling wordt eigenlijk alleen door anderen aangevuldquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil geen magneetjes van anderen.Wil ze zelf sparen door erheen te gaan.
Voor de afwisseling ga ik wel naar een gigolo ofzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja steden is ook leuk maar bedoel voor de afwisselingof je gaat paar dagen chillen aan een meer in Italië bijvoorbeeld Ofzo
heftige hobbyquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil geen magneetjes van anderen.Wil ze zelf sparen door erheen te gaan.
Dat is wel verstandiger, je kan altijd nog een paar dagen weg gaan. Hoeft geen fortuin te kosten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:28 schreef Amarantha het volgende:
Wil/wou dit jaar wel op vakantie maar vakantie betekend wel dat ik weer minder snel een huisje kan aannemen. En dat heb ik toch liever. Kan dan altijd nog sparen voor een vakantie (hoop ik)
Daaromquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is wel verstandiger, je kan altijd nog een paar dagen weg gaan. Hoeft geen fortuin te kosten.
Ik kijk Opgelicht.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:56 schreef McGrath het volgende:
De wedstrijd is wel gespeeld, dus wat doen jullie op zo'n dinsdagavond?
Iets saaiers kan ik niet bedenkenquote:
Oeh leukquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets saaiers kan ik niet bedenkenik ben gister begonnen met het opnieuw kijken van Game of Thrones voor het nieuwe seizoen begint
Alles opnieuw? dat lijkt me nog saaier dan opgelichtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets saaiers kan ik niet bedenkenik ben gister begonnen met het opnieuw kijken van Game of Thrones voor het nieuwe seizoen begint
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Alles opnieuw? dat lijkt me nog saaier dan opgelicht
Niet gewoon een andere serie kijken dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]ja dacht, ik kan wel alleen seizoen 3 doen, maar kan ik net zo goed alles opnieuw kijken. Zijn maar 10 afleveringen per seizoen dus
Laatste seizoen was seizoen 4..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]ja dacht, ik kan wel alleen seizoen 3 doen, maar kan ik net zo goed alles opnieuw kijken. Zijn maar 10 afleveringen per seizoen dus
Daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet gewoon een andere serie kijken dan?
Ja dat bedoel ikquote:
Hoezo is dat niet logisch?quote:
ben je alles vergeten? Of deed je dit voor elk nieuw seizoen?quote:
Nee, maar paar verhaallijnen weet ik niet helemaal meerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben je alles vergeten? Of deed je dit voor elk nieuw seizoen?
Ik zou Banshee gaan kijken als ik jou was.
shotjes voor een euroquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen zin in.
Ik heb zin om iets geks te doen.
Kleed je uit en ren over straatquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen zin in.
Uhm.. uhm.. dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen zin in.
Als je graag wilt dat mensen het zien fiets je naakt naar de stadquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik woon in een gezinnenwijk, dus veel mensen liggen al te slapen nu
nee hoor dit keer ben je vrij om te doen wat je wiltquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
daar moet ik toch iets anders voor doen dan shotjes drinken
omg goed ideequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je graag wilt dat mensen het zien fiets je naakt naar de stad
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor dit keer ben je vrij om te doen wat je wilt
Daarvoor ga ik nog wel ff naar Groningenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:11 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vandaag een hele kip gekocht, nu heb ik wel zin om het in de oven te doen en dan te gaan kluiven.
Ik zag laatst weer dat food revolution van Jamie Oliver en toen was ik helemaal enthousiast om gezond te eten, maar daar heb ik uiteindelijk geen motivatie voor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:13 schreef Etsu het volgende:
ik kan ook spruitjes koken en oppeuzelen met appelmoes
of kip tandoori maken
of shoarma
of beschuit met kaas
dilemma
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:11 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vandaag een hele kip gekocht, nu heb ik wel zin om het in de oven te doen en dan te gaan kluiven.
Zwart zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:11 schreef Etsu het volgende:
Wat moet je daar nouquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:13 schreef McGrath het volgende:
Mijn tripje naar Birmingham 1 mei is nu helemaal geregeld
Eet je er ook een watermeloen bij?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
want negers eten idd alleen spareribs oid
en fernandes erbij drinken?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eet je er ook een watermeloen bij?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eet je er ook een watermeloen bij?
weet je wat lekker isquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:13 schreef Etsu het volgende:
ik kan ook spruitjes koken en oppeuzelen met appelmoes
of kip tandoori maken
of shoarma
of beschuit met kaas
dilemma
ik ga makenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
weet je wat lekker is
shoarma met kaas en kip tandoori en een beetje kurry
Low carb.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:18 schreef Etsu het volgende:
nou ik heb spieren nodig, dus ik ga maar eens beginnen met eiwitten eten
waar heb je spieren voor nodig?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
nou ik heb spieren nodig, dus ik ga maar eens beginnen met eiwitten eten
Ik heb gratis sushi-lunch gehad vanmiddagquote:
hoe dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb gratis sushi-lunch gehad vanmiddag
Gratis eten
doe normaal manquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
om jouw bakkes het ziekenhuis in te slaan
coolquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:20 schreef Etsu het volgende:
jongens ik wil in september in amerika studeren
maar ik kom niet echt verderzie nergens aanmeldingsformulier op de website
dit wordt niks
Lieve mamskiquote:
Ga je je huis dan zolang alleen laten?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:20 schreef Etsu het volgende:
dit wordt niks
Dit wordt niks inderdaad. stop er maar meequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:20 schreef Etsu het volgende:
dit wordt niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat de VS het enige land is met dovenuniversiteitquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
coolmaar waarom wil je naar amerika? ik dacht dat je engels niet zo goed was
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:22 schreef Ezell het volgende:
etsuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen idee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je je huis dan zolang alleen laten?
Als ik zo je plannen hoor moet je misschien nog maar even wachten met het nemen van een katquote:
een dovenuni? waz da?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat de VS het enige land is met dovenuniversiteit
beetje amerikaans recht-vakken voor een halfjaartje en weer een prachtervaring erbij
Het laatste waar je je zorgen om hoeft te maken als je in Amerika kan studeren toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je je huis dan zolang alleen laten?
Ik ook eventjes.quote:
Waar is die doven uni danquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:26 schreef Etsu het volgende:
als ik echt een halfjaar wegga, dan ga ik het huis voor een halfjaar verhuren of leeg laten idd. alles opzeggen voor een tijdje en goan moar
maar waar begin ik.
jaquote:
Dan praten ze allemaal iets harder.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
jaik snap wat dat hij bedoelt dat het voor doven is, maar zeg nou niet dat iedereen weet hoe zo'n school werkt
DCquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
washington DC of washington de staat
Toffe stad ook nogquote:
ik zit totaal niet vast aan een dieet oid héquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook eventjes.
Ik twijfel om fruit te cutten uit mn voeding, maar smoothies zonder fruit zijn best vies.
wat do
Ik wil keto in. Maar dat is vies moeilijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zit totaal niet vast aan een dieet oid hé
maar fruit uit je smoothies halen lijkt mij inderdaad niet echt te doen, dan moet je er hartige smoothies van maken
waarom zou je geen fruit meer eten?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik twijfel om fruit te cutten uit mn voeding, maar smoothies zonder fruit zijn best vies.
is dat zo?quote:
Real nog bijna eruitquote:
dat heeft hmf vorig jaar gedaan, serieusquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil keto in. Maar dat is vies moeilijk.
Krijg je zieke resultaten van. Maar is wel pittig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat heeft hmf vorig jaar gedaan, serieus
Hoop interessants te zien enzo, en volgens mij is wiet legaal in Washingtonquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
is dat zo?
ik weet dat een semester daar tot half december loopt, dus daarna zou ik eventueel rond kunnen reizen, of terug naar Nederland
maar ik weet niet of ik dat allemaal wel kan
dude, wiet is niet zo speciaal als je uit nederland komtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop interessants te zien enzo, en volgens mij is wiet legaal in Washingtonweet niet zeker
sowieso dat ik iedere dag ander soort wiet ga proberen, dronken word en een jongen ga palen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop interessants te zien enzo, en volgens mij is wiet legaal in Washingtonweet niet zeker
In VS betere wiet dan Nederland tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
dude, wiet is niet zo speciaal als je uit nederland komt
waarom doe je dat dan niet in nederland?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
sowieso dat ik iedere dag ander soort wiet ga proberen, dronken word en een jongen ga palen.
Nederland is echt pure aids.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom doe je dat dan niet in nederland?
nederwiet jeweetquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In VS betere wiet dan Nederland tegenwoordig.
Wel handig als je een half jaar daar zit?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
dude, wiet is niet zo speciaal als je uit nederland komt
Bijna alles is 'gezond' als je het niet overmaat neemt, zo is ook alles ongezond als je het wél in overmaat neemt.quote:
uhh watquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel handig als je een half jaar daar zit?
overal in VS net zo makkelijk als in Nederland. maakt staat niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel handig als je een half jaar daar zit?
wat heb jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef Ezell het volgende:
jullie brengen mij op ideeën
ik ga een smoothie machen
heb alleen niet veel ingrediënten
Ja wat?quote:
Sowieso. Daar kent niemand mij, hier heb ik nog een beetje waardigheid.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh oke
ja denk dat er in de US wel elke dag een man in je bed duikt
succes er mee
Niet iedereen spreekt dealers even makkelijk aan op straatquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
overal in VS net zo makkelijk als in Nederland. maakt staat niet zoveel uit.
Dealers zijn wel goed in signs.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen spreekt dealers even makkelijk aan op straat
'vrienden', heftig...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:31 schreef Etsu het volgende:
Als ik de kans had, was ik allang vertrokken uit Nederland. En dan ziet dit kutland en kutkabinet mij nooit meer terug. Net als mijn 'vrienden' en familie op dit moment.
don't havequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
gooi er spinazie door
=
gezonde smoothie
Het gaat toch ook niet om kunnen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
genoeg mensen die half jaar (of langer) zonder wiet kunnen![]()
zo zo, goede 'vriend' en familie ben jijquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:31 schreef Etsu het volgende:
Als ik de kans had, was ik allang vertrokken uit Nederland. En dan ziet dit kutland en kutkabinet mij nooit meer terug. Net als mijn 'vrienden' en familie op dit moment.
Bedankt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo zo, goede 'vriend' en familie ben jij
probeer paprika er door danquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
don't have
ik heb alleen een paprika en zoete aardappel verder
dudequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om kunnen?
Teringdomme opmerking maak je weer
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
In VS kun je je hele leven in de gevangenis belanden als ze je verdenken van gang signs maken
nee bahquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
probeer paprika er door dan
en doe verslag
ik ga morgen voor de
mango - banaan - boerenkool
leuk hé dat gedoe bij de VVDquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
In VS kun je je hele leven in de gevangenis belanden als ze je verdenken van gang signs maken
Ik ga morgen voor:quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
probeer paprika er door dan
en doe verslag
ik ga morgen voor de
mango - banaan - boerenkool
valt nu wel mee, ben niet veel thuis atmquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee bahik ga gewoon yoghurt en fruit doen
overigens was ik vergeten dat jij altijd chill eten had, eikel
Ja uh? Jij vindt het toch ook fijn als je half jaar in het buitenland zit dat je iets hebt eat je lekker vindtquote:
ik probeerde ook bleekselderijquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga morgen voor:
Cranberries, blackberries, spinazie, kale
Ik hoop dat dit zoet genoeg gaat worden.
jajaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
valt nu wel mee, ben niet veel thuis atm
Berries zijn wel low carb verder.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik probeerde ook bleekselderij
maar die smaak is echt te sterk om te compenseren
dit jaar gekochtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
jaja![]()
overigens is dit de eerste keer dat ik mijn blender ga gebruiken... heb dat ding als een jaar
ik moet mij ook eens gaan verdiepen in low carb fruit, doe nu gewoon waar ik zin in hebquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Berries zijn wel low carb verder.
Voel me echt ziek veel beter nu ik anderhalf week low carb zit.
Ik vind dit heel apart.
Ik praat gewoon hoorquote:
Fucking lucky zijn ze, Schalke hoorde sowieso door te gaanquote:
Ok manquote:
Bananen zijn wel ziek qua carbs.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moet mij ook eens gaan verdiepen in low carb fruit, doe nu gewoon waar ik zin in heb
quote:
placeboquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Berries zijn wel low carb verder.
Voel me echt ziek veel beter nu ik anderhalf week low carb zit.
Ik vind dit heel apart.
Net eentje gehad.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bananen zijn wel ziek qua carbs.
RIP want bananen zijn lekker
Je hoeft ook niet meteen zo'n streng dieet te volgenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Lunch is verder wel makkelijk low carbs.
Avondeten wel lastig nog.
In m'n eentje? Sneu welquote:
Jawel, want ik moet in keto komen en dan moet je sowieso de eerste tijd strict lowcarbs eten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen zo'n streng dieet te volgen
ik doe eigenlijk gewoon 1/3 1/3 1/3 als ik het niet weetquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:38 schreef Ezell het volgende:
ok, ik weet niet hoeveel fruit ik nodig heb, dus heb ik alles erin gegooid
Dat carbs in overvloed niet zo goed zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat jij je na een week al beter voelt
Wat is keto?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel, want ik moet in keto komen en dan moet je sowieso de eerste tijd strict lowcarbs eten.
inso welquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen zo'n streng dieet te volgen
Als ik iets doe doe ik het wel strikt ja. Bij mij slaat het namelijk snel een verkeerde kant op.quote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik iets doe doe ik het wel strikt ja. Bij mij slaat het namelijk snel een verkeerde kant op.
daarom zeg ik datquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik iets doe doe ik het wel strikt ja. Bij mij slaat het namelijk snel een verkeerde kant op.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik leer d'r nog door koken ook, is dat even mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |