omdat de VS het enige land is met dovenuniversiteitquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
coolmaar waarom wil je naar amerika? ik dacht dat je engels niet zo goed was
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:22 schreef Ezell het volgende:
etsuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen idee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je je huis dan zolang alleen laten?
Als ik zo je plannen hoor moet je misschien nog maar even wachten met het nemen van een katquote:
een dovenuni? waz da?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat de VS het enige land is met dovenuniversiteit
beetje amerikaans recht-vakken voor een halfjaartje en weer een prachtervaring erbij
Het laatste waar je je zorgen om hoeft te maken als je in Amerika kan studeren toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je je huis dan zolang alleen laten?
Ik ook eventjes.quote:
Waar is die doven uni danquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:26 schreef Etsu het volgende:
als ik echt een halfjaar wegga, dan ga ik het huis voor een halfjaar verhuren of leeg laten idd. alles opzeggen voor een tijdje en goan moar
maar waar begin ik.
jaquote:
Dan praten ze allemaal iets harder.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
jaik snap wat dat hij bedoelt dat het voor doven is, maar zeg nou niet dat iedereen weet hoe zo'n school werkt
DCquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
washington DC of washington de staat
Toffe stad ook nogquote:
ik zit totaal niet vast aan een dieet oid héquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook eventjes.
Ik twijfel om fruit te cutten uit mn voeding, maar smoothies zonder fruit zijn best vies.
wat do
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |