overal in VS net zo makkelijk als in Nederland. maakt staat niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel handig als je een half jaar daar zit?
wat heb jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:30 schreef Ezell het volgende:
jullie brengen mij op ideeën
ik ga een smoothie machen
heb alleen niet veel ingrediënten
Ja wat?quote:
Sowieso. Daar kent niemand mij, hier heb ik nog een beetje waardigheid.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh oke
ja denk dat er in de US wel elke dag een man in je bed duikt
succes er mee
Niet iedereen spreekt dealers even makkelijk aan op straatquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
overal in VS net zo makkelijk als in Nederland. maakt staat niet zoveel uit.
Dealers zijn wel goed in signs.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen spreekt dealers even makkelijk aan op straat
'vrienden', heftig...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:31 schreef Etsu het volgende:
Als ik de kans had, was ik allang vertrokken uit Nederland. En dan ziet dit kutland en kutkabinet mij nooit meer terug. Net als mijn 'vrienden' en familie op dit moment.
don't havequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
gooi er spinazie door
=
gezonde smoothie
Het gaat toch ook niet om kunnen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
genoeg mensen die half jaar (of langer) zonder wiet kunnen![]()
zo zo, goede 'vriend' en familie ben jijquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:31 schreef Etsu het volgende:
Als ik de kans had, was ik allang vertrokken uit Nederland. En dan ziet dit kutland en kutkabinet mij nooit meer terug. Net als mijn 'vrienden' en familie op dit moment.
Bedankt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo zo, goede 'vriend' en familie ben jij
probeer paprika er door danquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
don't have
ik heb alleen een paprika en zoete aardappel verder
dudequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om kunnen?
Teringdomme opmerking maak je weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |