SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2015 18:24:09 ]
Waaraan heb ik dit te danken?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou hem niet mijn allerbeste vriend noemen.
Want dat ben jij
Ik dacht het ook evenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh lol. Dacht dat ik wist wie je bedoelde.
van Denemarken naar Istanbul met de treinquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik.
Maar ik hoor woensdag/donderdag of ik midden juli in Denemarken moet zijn, en misschien moet ik begin augustus in Istanbul zijn. Dus kan er wel iets leuks van maken.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat jij mij een trainmore bidon hebt gegeven.
quote:
Zo denk ik er anders over.quote:
Ik vraag me af of dat wel kanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van Denemarken naar Istanbul met de treindat is wel baas
Ik denk dat ik zometeen ga.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest trouwens. Een van de apparaten waar ik normaal op ga, is stuk.
Absoluut. Je kan van het topje van Noorwegen tot Portugal. Zelfs de ferry naar Marokko krijg je korting op.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo denk ik er anders over.
[..]
Ik vraag me af of dat wel kanOf is treinverkeer heel erg goed?
Ga je weer de sauna in?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zometeen ga.
Alleen waar ik tegenop zie, is om die zware backtas te dragen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Absoluut. Je kan van het topje van Noorwegen tot Portugal. Zelfs de ferry naar Marokko krijg je korting op.
Je kan ook naar Griekse eilanden waar je korting op ferry`s krijgt.
Paar nummers zijn wel oke. Maar ze is verschrikkelijk qua uiterlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 0,0% iets met haar of haar muziek.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen waar ik tegenop zie, is om die zware backpacktas moet dragen.
Ja, maar die hoef je dus niet vaak te dragenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen waar ik tegenop zie, is om die zware backtas te dragen.
Als je op school al een rugzak draagt, hoef je geen fan van rugtraining te zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik m'n schooltas moet dragen.
Zie ik mezelf ook wel voor aan, ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:25 schreef Amarantha het volgende:
Als ik city tour zou doen dan zou ik gewoon zo'n trolleykoffer meenemenVast onhandig maar geen zin in zware rugtassen.
I know.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar die hoef je dus niet vaak te dragen![]()
Je gooit hem in de trein boven in het rek en als je in een stad bent gooi je hem in je hotelkamer of kamer in je hostel als je daar kluis hebt.
En je neemt een daypack mee de stad in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |