Ja ik had niet zoveel geld, dus ik ben een weekje naar Rome geweestquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
En waar ben je nou geweest?
Ik dacht erover om gewoon in Berlijn te beginnen en paar dagen blijven en dan naar volgende hoofdstad.
Ja klopt. Klein rolletje heeft die maar hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat die met Michiel HuisGod?
Groetjes
sof
Nee, dat vind ik nog te vroeg.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh ben je gek. Als je opeens van daten naar een serieuze relatie gaat verdwijnt het kleffe toch niet?
Zeg je al ik hou van je tegen d`r? Dat kan ook wel een redelijke graadmeter zijn
Je hoeft backpacken ook niet zo duur te maken. Gewoon goed opletten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik had niet zoveel geld, dus ik ben een weekje naar Rome geweestMaar normaal kan je overal heen waar je wilt. Je moet er wel tegen kunnen dat je uren achter elkaar in de trein zit, maar ik vond het heel chil
Had je al iets gereserveerd?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik had niet zoveel geld, dus ik ben een weekje naar Rome geweestMaar normaal kan je overal heen waar je wilt. Je moet er wel tegen kunnen dat je uren achter elkaar in de trein zit, maar ik vond het heel chil
En de moeder van Hazel Grace in The Fault in our stars. Leuk mens is datquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat die met Michiel HuisGod?
Groetjes
sof
Oh oké.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Klein rolletje heeft die maar hoor
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:17 schreef Etsu het volgende:
En dan in ieder land minstens 1 jongen/man palen.
lol wat. Je mag altijd klef zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, we hebben nog steeds dat we afscheid nemen zo lang mogelijk uitstellen en eigenlijk niet los willen laten. Misschien dat dit nog een beetje te klef zijn voor een serieuze relatie.
Weet je al wie het in Nederland gaat worden?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:17 schreef Etsu het volgende:
En dan in ieder land minstens 1 jongen/man palen.
Meeste deed ik gewoon op het station zelf. Soms zit een trein te vol en dan heb je in ieder geval zekerheid op een plekjequote:
Ik 1.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet m'n horizon verbreden. Heb nog maar drie nationaliteiten.
Jouw beste vriend, R.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je al wie het in Nederland gaat worden?
Niet die.quote:
Oh lol. Dacht dat ik wist wie je bedoelde.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet die.
Ik heb in 2013 het bed met iemand gedeeld en Johannes kent die jongen. Zijn naam begint ook met R.
Ja, zoiets dacht ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:19 schreef Fok-it het volgende:
maar Berlijn is leuk Etsu.
Kan je Berlijn-Praag/Polen/Budapest/Istanbul ofzo doen?
Aaahquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou hem niet mijn allerbeste vriend noemen.
Want dat ben jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |