ja, zie laatste paar topicsquote:Op maandag 9 maart 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima kerel. Maar chronisch tekort aan aandacht
Klopt. Al vond ik die hipsters in Soho ook wel tofquote:Op maandag 9 maart 2015 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Negers in NYC wel beste bevolkingsgroep buiten de blanken.
Ik erger me ook vaak aan latino`s ja. Zo`n kut uitstralingquote:Op maandag 9 maart 2015 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
In cali als je kerk ging was het gewoon 80% spaans.
gvd.
In het Westen waren ze wel tof vaak. 2 keer na kerk uitgenodigd voor Lunch.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik erger me ook vaak aan latino`s ja. Zo`n kut uitstraling
quote:Op maandag 9 maart 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik erger me ook vaak aan latino`s ja. Zo`n kut uitstraling
Chicago vond jij tofste stad toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
In Chicago in sommige wijken gewoon Pools als voertaal
Van Chicago/NYC/LA zeker.quote:
Natuur?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het hardste in VS zijn niet de steden.
Zo veel verscheidenheid in natuur. Zo heerlijk uren rijden.quote:
Ja, roadtripland bij uitstek natuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo veel verscheidenheid in natuur. Zo heerlijk uren rijden.
En ik kan oprecht ook genieten van die kleine kutdorpjes in de VS
Ging in New York wel andersquote:Op maandag 9 maart 2015 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Beetje bestolen worden van iPhone en die dubbel vergoed krijgen.
Wtfquote:Op maandag 9 maart 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Fietsen huren. Rijbewijs achterlaten als identificatie
Dat was de regeling daar blijkbaar. als soort borg warschijnlijk ofzoquote:
Naja, snap wel dat ze iets van een borg willen zien. Je kan die fietsen ook gewoon meenemenquote:
Zijn ze voor verzekerd normaal gesproken.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, snap wel dat ze iets van een borg willen zien. Je kan die fietsen ook gewoon meenemen
Sowieso slecht geregeld die toeristische zaken. Totaal geen organisatiequote:Op maandag 9 maart 2015 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Beter gewoon geld als borg voor fietsen vragen
heb je nog steeds quote notificatiequote:Op maandag 9 maart 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso slecht geregeld die toeristische zaken. Totaal geen organisatie
Nee is weg manquote:Op maandag 9 maart 2015 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je nog steeds quote notificatie
Is die prog voor zakenmensen van Harry Mens ken je die.quote:
nee ken ik nietquote:Op maandag 9 maart 2015 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Is die prog voor zakenmensen van Harry Mens ken je die.
Reclameblok is kapot grappig mensen met 6 ovens in keuken en jaarlijkse full body scan tegen kanker en chalets van 400k in oostenrijk.
Bussiness Class is al zeker 15 jaar op tel in NLquote:
Wat een heldquote:Op maandag 9 maart 2015 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Bussiness Class is al zeker 15 jaar op tel in NL
Rijke tata's prog over aandelen en bedrijvenshit.
Hij kijkt ook niet naar gasren je kunt daar gewoon zendtijd kopen ook politici
Onterechte klacht.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
KLB / Burgerlijk vooruitzicht
Slecht topic.
Ja bijna Amerikaans.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja bijna Amerikaans.
Oplichters van Palm Invest kochten daar ook elke keer zendtijd en nog meer oplichters door de jaren heen
Is wel mooi man kijk je nooit dat op de zondagmorgen danquote:Op maandag 9 maart 2015 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Amerikaanse TV.
Amerikaanse TV predikers
Nee, dan zit ik kerk hequote:Op maandag 9 maart 2015 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wel mooi man kijk je nooit dat op de zondagmorgen dan
Gewoon goed voor elkaar dus.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dan zit ik kerk he
Maar zag laatst wel docu over zo'n prediker
5 casas en 8 waggies.
wat heb je gedaanquote:
jaquote:Op maandag 9 maart 2015 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat heb je gedaan
paxcon gepijpt zodat hij t vroeg ofzo?
ja en bijhouden ookquote:Op maandag 9 maart 2015 16:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah, hij mag zich wel eens wat vaker wassen daar beneden
JR-Style?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en bijhouden ook
laten we snel over iemand anders hebben voordat hij weer hier komt binnenvallen
Zou je even normaal kunnen doen?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeetje mina
ik hoop dat je snel weer ban krijgt
Wil ik even normaal doen?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je net zo goed aan een gehandicapte die vraag stellen.
Ik moet helemaal niks johquote:Op maandag 9 maart 2015 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde.
Je moet hem hebben:
[..]
Nee, daarom dus. Volgende week weer onder het mes en dan 4 weken lang vacuümtherapie. 24/7 zo'n kastje aan m'n lichaamquote:Op maandag 9 maart 2015 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Is je reet al weer heel? Of gaan we niet hosselen deze zomer.
Kappenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde.
Je moet hem hebben:
[..]
Ai....quote:Op maandag 9 maart 2015 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, daarom dus. Volgende week weer onder het mes en dan 4 weken lang vacuümtherapie. 24/7 zo'n kastje aan m'n lichaam
topshow he [ afbeelding ]
Wow heftig, naar, kut, klote man, was die operatie/herstel niet helemaal goed verlopen dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, daarom dus. Volgende week weer onder het mes en dan 4 weken lang vacuümtherapie. 24/7 zo'n kastje aan m'n lichaam
topshow he [ afbeelding ]
Ja precies, die is dan helemaal weg, en ook twee keer per week naar het ziekenhuis.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ai....
tot zover de mobiliteit die je nog deels had
Nope. Zit weer sinusweefsel onder de huid, waardoor de wond dus weer niet geneest.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow heftig, naar, kut, klote man, was die operatie/herstel niet helemaal goed verlopen dan?
Dat heb ik ook echt.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het, zo'n Etsu lijkt echt een hormonale disbalans te hebben.
quote:
Ja maar nu haal je homoseksualiteit en menstruatie door elkaarquote:Op maandag 9 maart 2015 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het, zo'n Etsu lijkt echt een hormonale disbalans te hebben.
Ja leuk hequote:
O jaquote:Op maandag 9 maart 2015 16:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja leuk he
En volgende week maandag nieuw album: Tracker.
Ik kan niet wachten want het belooft weer een prachtig album te worden.
Mooi manquote:
Berylquote:
Nee joh, lekker boeiend, ik was toen wat, 15 of zo?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, gelijk het nummer verpest voor jou
Ooohquote:Op maandag 9 maart 2015 17:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh, lekker boeiend, ik was toen wat, 15 of zo?
Het schijnt dat johannes precies dezelfde tekst heeft ingesproken maar die Vocaroo is onvindbaarquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 17:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het schijnt dat johannes precies dezelfde tekst heeft ingesproken maar die Vocaroo is onvindbaar
een dikke autoquote:Op maandag 9 maart 2015 18:11 schreef FL_Freak het volgende:
Net bij de parkeerplaats van de Albert Heijn in mijn kleine dorp een dikke Poolse BMW met getinte ramen
We gaan in ieder geval niet naar Avengers. Net voorstukje in de bios gezien. Ik kijk nog liever een open-hart operatiequote:
Bij jezelf?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval niet naar Avengers. Net voorstukje in de bios gezien. Ik kijk nog liever een open-hart operatie
Als jij hem uitvoertquote:
Obsceen.quote:
Echte liefde is: Openhartoperatie bij je geliefde uitvoeren tochquote:
Heb je The Best Exotic Marigold Hotel gezien?quote:
Leuk dat je denkt dat je mijn geliefde bent.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echte liefde is: Openhartoperatie bij je geliefde uitvoeren toch
Zegt me helemaal nieeeetsquote:Op maandag 9 maart 2015 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je The Best Exotic Marigold Hotel gezien?
Deel 2 komt ook binnenkort, die is ook leuk
quote:
The Best Exotic Marigold Hotel gaat over een groep Britse gepensioneerden die hun oude dag willen doorbrengen in het exotische en goedkope India. Ze laten zich verleiden door de flitsende en gelikte advertentie van het gerestaureerde Marigold Hotel. Maar eenmaal daar, blijkt het voormalige paleis een stuk minder luxe te zijnquote:
Klinkt als een feelgood movie. Wat niets voor mij is.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Best Exotic Marigold Hotel gaat over een groep Britse gepensioneerden die hun oude dag willen doorbrengen in het exotische en goedkope India. Ze laten zich verleiden door de flitsende en gelikte advertentie van het gerestaureerde Marigold Hotel. Maar eenmaal daar, blijkt het voormalige paleis een stuk minder luxe te zijn
Goeie acteurs ook wel
2004 - 2007 4 Seizoenenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alle 8 seizoenen? Ik kreeg er helemaal een mail over.
Oke oke. Dacht ik alquote:Op maandag 9 maart 2015 22:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klinkt als een feelgood movie. Wat niets voor mij is.
Hou je van Liam Neeson? Run all night is wel lekker filmpjequote:Op maandag 9 maart 2015 22:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klinkt als een feelgood movie. Wat niets voor mij is.
Tis er gebeurt?quote:
bij dat ballonetje rechtsonder kun je kiezen welke ondertiteling je wilt.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:29 schreef Elan het volgende:
Hoe zet je ondertitels bij popcorntime isaac
Liam Neeson is tof ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je van Liam Neeson? Run all night is wel lekker filmpje
thx mattiequote:Op maandag 9 maart 2015 22:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
bij dat ballonetje rechtsonder kun je kiezen welke ondertiteling je wilt.
met die letters a en A kun je de ondertiteling groter of kleiner maken.
Kunnen daar heen.quote:
Heb je deel 1 ervan gezien dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen daar heen.
Of Insurgent. Fappen op Shailene Woodley
Ik kijk alle wijvenfilms, dat weet jequote:
Bitchboyquote:
Nee johquote:Op maandag 9 maart 2015 22:25 schreef Fok-it het volgende:
Meest incapabele minister van de tweede kamer weg, niks mis mee
Teeven niet, maar Opstelten wel. Die kan je niet serieus nemenquote:
Alanya?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:01 schreef JanCees het volgende:
Er is een pizzeria geopend een paar honderd meter verderop
Die had zich wel in een lastige situatie gemanoeuvreerd inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2015 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Teeven niet, maar Opstelten wel. Die kan je niet serieus nemen
Ik kijk House (in HD)quote:Op maandag 9 maart 2015 22:33 schreef Elan het volgende:
Kijk nu Night @ museum Secret of the tomb in HD
Ja, geen idee wat er is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
En ik ben ook dol op mezelf.
En op Etsu. Ben benieuwd hoe het met die jongen gaat.
Heb je even de park gecheckt en schapen gespot?quote:
ja, ben naar de plek gegaan waar ik en R. voor het eerst waren toen. was wel pijnlijk, maar ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je even de omgeving gecheckt en schapen gespot?
Ohquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja, ben naar de plek gegaan waar ik en R. voor het eerst waren toen. was wel pijnlijk, maar ja.
wel bewustquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
Wilde je bewust daarom nu daarheen of gewoon omdat het een leuke plek is
Train P. alvast zodat hij R. kan bijten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wel bewust
ze komt donderdag ook naar die plek als het goed is om te praten, maar goed, denk dat het weinig oplevert nog.
Ze komt hier echt niet meer binnen hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Train P. alvast zodat hij R. kan bijten.
Heeft ze nu ook een nieuwe relatie?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze komt hier echt niet meer binnen hoor![]()
Is gewoon buiten, en op mijn verzoek, omdat ik wil weten waar ik dit aan verdiend heb.
He Kaneeltje. Waarom heb je geen UI meer?quote:
Maar tussen jullie twee zie je sowieso geen toekomst meer?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet
Weet ook niet helemaal waar ze mee bezig is hoor.
Op deze manier zeer zeker niet nee. Ik kan alleen maar afwachten hoe dat donderdag gaat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar tussen jullie twee zie je sowieso geen toekomst meer?
Wel goed dat je nog afgesproken hebt. Gun je haar nog een uitleg en dan is het daarna gewoon klaar lijkt mequote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op deze manier zeer zeker niet nee. Ik kan alleen maar afwachten hoe dat donderdag gaat.
Ja, ben alleen bang dat er weer oude gevoelens zijn van beide kanten en dat het niet bij praten blijft, maar goed. Dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goed dat je nog afgesproken hebt. Gun je haar nog een uitleg en dan is het daarna gewoon klaar lijkt me
Mwah. Denk niet dat dat heel verstandig zal zijn inderdaad. Maar goed. daar heb je toch geen controle overquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ben alleen bang dat er weer oude gevoelens zijn van beide kanten en dat het niet bij praten blijft, maar goed. Dat zien we dan wel weer.
Nee, of het gebeurt, of niet. Eerst maar eens kijken wat ze allemaal te melden heeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Denk niet dat dat heel verstandig zal zijn inderdaad. Maar goed. daar heb je toch geen controle over
Dan ben je snel klaarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, of het gebeurt, of niet. Eerst maar eens kijken wat ze allemaal te melden heeft.
Gokje: die klapt donderdag helemaal in elkaar en zegt zowat niets meer. Op whatsapp een grote mond, maar in het echt weet ik haast wel zeker dat dat hem niet wordt.
Nou ik bedoel meer dat ze donderdag geen grote mond meer zal hebben, daar ken ik d'r wel goed genoeg voor. Dan is ze waarschijnlijk weer het verlegen, onzekere meisje. Maar goed, ze ziet maar wat ze te melden heeft.quote:
Nou ja, ik ben ook niet de liefste hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:41 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso wat je zei dat ze boos werd wat zij niet hoort te zijn, daar zou ik al meteen klaar mee zijn
Ja, maar jij mag boos zijn. Zij nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben ook niet de liefste hoorik kraam er ook van alles en nog wat uit. Maar dat komt van twee kanten ja.
Heb ik al weken niet meer, zoniet maanden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Kaneeltje. Waarom heb je geen UI meer?
Op zich heb je gelijk natuurlijk, ware het niet dat zij natuurlijk ook weer niet hoeft te pikken dat ik d'r voor de ergste dingen uitscheldquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar jij mag boos zijn. Zij niet
Het is niet zo dat ze boos kan worden omdat jij boos bent op haar. Dat hoort ze te accepteren. Je kan toch niet alles zomaar pikken?
Gewoon kapsalon tochquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik al weken niet meer, zoniet maanden.
Omdat ik er geen zin in heb.
Nee, true.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk natuurlijk, ware het niet dat zij natuurlijk ook weer niet hoeft te pikken dat ik d'r voor de ergste dingen uitscheld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik had m`n record verbroken op Jetpunk van de landen-quizquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, true.
Ik had sowieso ook anders gereageerd eropMaar ik ben wat laconieker wat dat betreft.
Ik niet. Ik kan heel erg flippen als het nodig is. Ik ben op zich een heel rustige jongen, die altijd voor iedereen klaarstaat, maar flik me geen rariteiten. Dan kan het wel eens zijn dat ik ontplof ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nee, true.
Ik had sowieso ook anders gereageerd eropMaar ik ben wat laconieker wat dat betreft.
Niet eens met je spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Begint ergens op te lijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had m`n record verbroken op Jetpunk van de landen-quiz142 nu
Waarom niet?quote:
Nerdjesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begint ergens op te lijken.
Heb al tijden geen punten meer gehaald. Zonde.
Loka heeft me bijna ingehaald.
Ik zie zoenen ook als vreemdgaan. Seks is wel erger maar ik vind dat je bij zoenen ook wel erg de grens over bent gegaan.quote:
Is wel even wennen iemand te daten die slimmer is dan ik.quote:
Ja, tuurlijk is zoenen vreemdgaanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie zoenen ook als vreemdgaan. Seks is wel erger maar ik vind dat je bij zoenen ook wel erg de grens over bent gegaan.
Weet niet of ik dat zomaar kan vergeven eigenlijk.. Denk het niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk is zoenen vreemdgaanDat zeg ik ook niet. Maar zoenen is wel te vergeven
Jaja, daten..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel even wennen iemand te daten die slimmer is dan ik.
Wil ze zelf ook graag langskomen? Of alleen maar omdat jij het zo graag wilquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op deze manier zeer zeker niet nee. Ik kan alleen maar afwachten hoe dat donderdag gaat.
En als er omstandigheden zijn?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat zomaar kan vergeven eigenlijk.. Denk het niet eigenlijk?
Vriendquote:
Ik weet niet, we hebben het niet over semantiek.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, daten..jullie hebben toch allang een relatie?
Ik vind (is dus mijn mening) dat er geen excuus is om zoiets te doenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als er omstandigheden zijn?
Dronken bijv?
Nee ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind (is dus mijn mening) dat er geen excuus is om zoiets te doen
Ik heb erop aangedrongen, en ik ging er niet vanuit dat het nog ging gebeuren, maar ze zei net ineens dat ze donderdag de hele dag vrij heeft genomen van stage om te kunnen komen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wil ze zelf ook graag langskomen? Of alleen maar omdat jij het zo graag wil
Zelfs dronken weetje echt nog wel dat je een relatie hebt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ook niet hoorMaar sommige mensen zien daar een verschil in
Klopt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zelfs dronken weetje echt nog wel dat je een relatie hebt.
Oh wowquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb erop aangedrongen, en ik ging er niet vanuit dat het nog ging gebeuren, maar ze zei net ineens dat ze donderdag de hele dag vrij heeft genomen van stage om te kunnen komen.
Wanneer zou jij zeggen dat er sprake is van een relatie?quote:
[..]
Nee, true.
dus je vriendin mag zomaar zoenen met iemand anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nou dat wil ik ook weer niet, wil het wel weten. Liever niet dat er dingen achter mijn rug om gebeuren waarvan ik nooit te weten kom dat het is gebeurd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:56 schreef Fok-it het volgende:
Als mijn vriendin dronken een keer met iemand anders zoent zou ik ook liever willen dat ze het gewoon voor zich houdt. Geen gezeik.
Is voor iedereen anders. De een heeft na 1/2 dates al een relatie, maar dat vind ik zelf ook altijd nogal snelquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer zou jij zeggen dat er sprake is van een relatie?
Ik heb wel een Alba UI voor jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:56 schreef supersof het volgende:
[..]
dus je vriendin mag zomaar zoenen met iemand anders?
Ik heb nog diverse Nickgod UI'squote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel een Alba UI voor je
wat dan?quote:
en hij alleen aan mijquote:
Als zij zoent met iemand anders en ze komt er zelf mee. Dan geef ik haar een tweede kans.quote:
Gewoon, ineens hup een tweede kans?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als zij zoent met iemand anders en ze komt er zelf mee. Dan geef ik haar een tweede kans.
als de een de ander vraagtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer zou jij zeggen dat er sprake is van een relatie?
Ja. Als wij een goeie relatie hebben.Waarom niet?squote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon, ineens hup een tweede kans?
gelukkig maar Johannes. Heb je nog contact met lr?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uit groot respect voor jou was ik dat toevallig niet van plan
Stuk vertrouwen wat weg is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Als wij een goeie relatie hebben.Waarom niet?s
ja een tweede kans, maar dan is al het vertrouwen wel gelijk weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als zij zoent met iemand anders en ze komt er zelf mee. Dan geef ik haar een tweede kans.
Dat is terug te winnen.quote:
ik ook, heel veel. Echt heel veel.quote:
Duurt wel heel lang. Zou telkens para worden als hij dan uitgaat ofzoquote:
Impliceer je nu dat we seks hebben gehad?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is voor iedereen anders. De een heeft na 1/2 dates al een relatie, maar dat vind ik zelf ook altijd nogal snel![]()
Maar als je al intiem bent geweest en paar weken/maanden date, en het voelt goed. Ja dan kan je het best een relatie noemen denk ikx
Dat is misschien wel een goed idee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel een Alba UI voor je
Dat was wel te horen jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat we seks hebben gehad?
[..]
Dat is misschien wel een goed idee.
Af en toe, maar niet dagelijks.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig maar Johannes. Heb je nog contact met lr?
Ja ach, verschilt per persoon denk ik. Ik heb ook wel respect voor mensen die dat niet zouden kunnen verder.quote:
Vraagt of er een relatie is?quote:
Jij lag te snurken, gekkie.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was wel te horen ja
Nee maar, je moet het zelf weten natuurlijk. Maar ik nam wel aan dat jullie al wel een relatie hadden ja
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat we seks hebben gehad?
[..]
Dat is misschien wel een goed idee.
nee wil je verkering met mijquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraagt of er een relatie is?
[..]
Jij lag te snurken, gekkie.
Sof kom op, dat zeg je toch niet meer?quote:
Sof wel, die is niet zo van jongens die "neuken?" zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof kom op, dat zeg je toch niet meer?
Het gaat ook wel vanzelf vaak jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb het nooit mijn vriend gevraagd ofzo.
Dank je, ik zal het in overweging nemen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alsjeblieft
Sorry, maar ik denk dat we die fase wel een beetje ontgroeid zijn.quote:
Nee tuurlijk niet hahahah.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof kom op, dat zeg je toch niet meer?
Nee precies. Je kan het ook wel voor de zekerheid vragenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet hahahah.
Al heeft mijn vriend mij wel gevraagd haha, niet op die manier though
hoe dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet hahahah.
Al heeft mijn vriend mij wel gevraagd haha, niet op die manier though
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:10 schreef Fok-it het volgende:
`Zeg, hebben we nou eigelijk al een relatie?
Nee, hoe kom je daar nou bij? ;s
Nee joh ben je gek. Als je opeens van daten naar een serieuze relatie gaat verdwijnt het kleffe toch niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, we hebben nog steeds dat we afscheid nemen zo lang mogelijk uitstellen en eigenlijk niet los willen laten. Misschien dat dit nog een beetje te klef zijn voor een serieuze relatie.
Bij Inso langsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:11 schreef Etsu het volgende:
Hey Fok-it, je hebt toch ervaring met backpacken? Vond je het niet eng of was je niet alleen?
Mij lijkt het wel tof om te cityhoppen in Europa van de zomer, maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen.
Nee totaal niet eng. Nou ja, toen ik op Utrecht stond en voor het eerst trein naar buitenland nam dacht ik wel van god, waar moet ik zitten en dit datquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:11 schreef Etsu het volgende:
Hey Fok-it, je hebt toch ervaring met backpacken? Vond je het niet eng of was je niet alleen?
Mij lijkt het wel tof om te cityhoppen in Europa van de zomer, maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen.
Hoi Etsuquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:11 schreef Etsu het volgende:
En waar ben je nou geweest?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee totaal niet eng. Nou ja, toen ik op Utrecht stond en voor het eerst trein naar buitenland nam dacht ik wel van god, waar moet ik zitten en dit datIs helemaal anders in buitenlandse treinen. En als je opeens op een station staat en je moet ergens reserveringen ophalen.
Je bent nooit alleen. Treinen zitten vol met backpackers, werkende mensen, oudere mensen. van alles kom je er tegen. Heel leuk en gezellig. En als je tijdje alleen wilt reizen reis je alleen. En als je gezelligheid wilt ga je naar een populair hostel
Ja ik had niet zoveel geld, dus ik ben een weekje naar Rome geweestquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
En waar ben je nou geweest?
Ik dacht erover om gewoon in Berlijn te beginnen en paar dagen blijven en dan naar volgende hoofdstad.
Ja klopt. Klein rolletje heeft die maar hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat die met Michiel HuisGod?
Groetjes
sof
Nee, dat vind ik nog te vroeg.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh ben je gek. Als je opeens van daten naar een serieuze relatie gaat verdwijnt het kleffe toch niet?
Zeg je al ik hou van je tegen d`r? Dat kan ook wel een redelijke graadmeter zijn
Je hoeft backpacken ook niet zo duur te maken. Gewoon goed opletten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik had niet zoveel geld, dus ik ben een weekje naar Rome geweestMaar normaal kan je overal heen waar je wilt. Je moet er wel tegen kunnen dat je uren achter elkaar in de trein zit, maar ik vond het heel chil
Had je al iets gereserveerd?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik had niet zoveel geld, dus ik ben een weekje naar Rome geweestMaar normaal kan je overal heen waar je wilt. Je moet er wel tegen kunnen dat je uren achter elkaar in de trein zit, maar ik vond het heel chil
En de moeder van Hazel Grace in The Fault in our stars. Leuk mens is datquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat die met Michiel HuisGod?
Groetjes
sof
Oh oké.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Klein rolletje heeft die maar hoor
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:17 schreef Etsu het volgende:
En dan in ieder land minstens 1 jongen/man palen.
lol wat. Je mag altijd klef zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, we hebben nog steeds dat we afscheid nemen zo lang mogelijk uitstellen en eigenlijk niet los willen laten. Misschien dat dit nog een beetje te klef zijn voor een serieuze relatie.
Weet je al wie het in Nederland gaat worden?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:17 schreef Etsu het volgende:
En dan in ieder land minstens 1 jongen/man palen.
Meeste deed ik gewoon op het station zelf. Soms zit een trein te vol en dan heb je in ieder geval zekerheid op een plekjequote:
Ik 1.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet m'n horizon verbreden. Heb nog maar drie nationaliteiten.
Jouw beste vriend, R.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je al wie het in Nederland gaat worden?
Niet die.quote:
Oh lol. Dacht dat ik wist wie je bedoelde.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet die.
Ik heb in 2013 het bed met iemand gedeeld en Johannes kent die jongen. Zijn naam begint ook met R.
Ja, zoiets dacht ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:19 schreef Fok-it het volgende:
maar Berlijn is leuk Etsu.
Kan je Berlijn-Praag/Polen/Budapest/Istanbul ofzo doen?
Aaahquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou hem niet mijn allerbeste vriend noemen.
Want dat ben jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |