Ik moet helemaal niks johquote:Op maandag 9 maart 2015 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde.
Je moet hem hebben:
[..]
Nee, daarom dus. Volgende week weer onder het mes en dan 4 weken lang vacuümtherapie. 24/7 zo'n kastje aan m'n lichaamquote:Op maandag 9 maart 2015 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Is je reet al weer heel? Of gaan we niet hosselen deze zomer.
Kappenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde.
Je moet hem hebben:
[..]
Ai....quote:Op maandag 9 maart 2015 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, daarom dus. Volgende week weer onder het mes en dan 4 weken lang vacuümtherapie. 24/7 zo'n kastje aan m'n lichaam
topshow he [ afbeelding ]
Wow heftig, naar, kut, klote man, was die operatie/herstel niet helemaal goed verlopen dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, daarom dus. Volgende week weer onder het mes en dan 4 weken lang vacuümtherapie. 24/7 zo'n kastje aan m'n lichaam
topshow he [ afbeelding ]
Ja precies, die is dan helemaal weg, en ook twee keer per week naar het ziekenhuis.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ai....
tot zover de mobiliteit die je nog deels had
Nope. Zit weer sinusweefsel onder de huid, waardoor de wond dus weer niet geneest.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow heftig, naar, kut, klote man, was die operatie/herstel niet helemaal goed verlopen dan?
Dat heb ik ook echt.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het, zo'n Etsu lijkt echt een hormonale disbalans te hebben.
quote:
Ja maar nu haal je homoseksualiteit en menstruatie door elkaarquote:Op maandag 9 maart 2015 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het, zo'n Etsu lijkt echt een hormonale disbalans te hebben.
Ja leuk hequote:
O jaquote:Op maandag 9 maart 2015 16:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja leuk he
En volgende week maandag nieuw album: Tracker.
Ik kan niet wachten want het belooft weer een prachtig album te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |