ja, zie laatste paar topicsquote:Op maandag 9 maart 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima kerel. Maar chronisch tekort aan aandacht
Klopt. Al vond ik die hipsters in Soho ook wel tofquote:Op maandag 9 maart 2015 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Negers in NYC wel beste bevolkingsgroep buiten de blanken.
Ik erger me ook vaak aan latino`s ja. Zo`n kut uitstralingquote:Op maandag 9 maart 2015 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
In cali als je kerk ging was het gewoon 80% spaans.
gvd.
In het Westen waren ze wel tof vaak. 2 keer na kerk uitgenodigd voor Lunch.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik erger me ook vaak aan latino`s ja. Zo`n kut uitstraling
quote:Op maandag 9 maart 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik erger me ook vaak aan latino`s ja. Zo`n kut uitstraling
Chicago vond jij tofste stad toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
In Chicago in sommige wijken gewoon Pools als voertaal
Van Chicago/NYC/LA zeker.quote:
Natuur?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het hardste in VS zijn niet de steden.
Zo veel verscheidenheid in natuur. Zo heerlijk uren rijden.quote:
Ja, roadtripland bij uitstek natuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo veel verscheidenheid in natuur. Zo heerlijk uren rijden.
En ik kan oprecht ook genieten van die kleine kutdorpjes in de VS
Ging in New York wel andersquote:Op maandag 9 maart 2015 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Beetje bestolen worden van iPhone en die dubbel vergoed krijgen.
Wtfquote:Op maandag 9 maart 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Fietsen huren. Rijbewijs achterlaten als identificatie
Dat was de regeling daar blijkbaar. als soort borg warschijnlijk ofzoquote:
Naja, snap wel dat ze iets van een borg willen zien. Je kan die fietsen ook gewoon meenemenquote:
Zijn ze voor verzekerd normaal gesproken.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, snap wel dat ze iets van een borg willen zien. Je kan die fietsen ook gewoon meenemen
Sowieso slecht geregeld die toeristische zaken. Totaal geen organisatiequote:Op maandag 9 maart 2015 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Beter gewoon geld als borg voor fietsen vragen
heb je nog steeds quote notificatiequote:Op maandag 9 maart 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso slecht geregeld die toeristische zaken. Totaal geen organisatie
Nee is weg manquote:Op maandag 9 maart 2015 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je nog steeds quote notificatie
Is die prog voor zakenmensen van Harry Mens ken je die.quote:
nee ken ik nietquote:Op maandag 9 maart 2015 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Is die prog voor zakenmensen van Harry Mens ken je die.
Reclameblok is kapot grappig mensen met 6 ovens in keuken en jaarlijkse full body scan tegen kanker en chalets van 400k in oostenrijk.
Bussiness Class is al zeker 15 jaar op tel in NLquote:
Wat een heldquote:Op maandag 9 maart 2015 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Bussiness Class is al zeker 15 jaar op tel in NL
Rijke tata's prog over aandelen en bedrijvenshit.
Hij kijkt ook niet naar gasren je kunt daar gewoon zendtijd kopen ook politici
Onterechte klacht.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
KLB / Burgerlijk vooruitzicht
Slecht topic.
Ja bijna Amerikaans.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja bijna Amerikaans.
Oplichters van Palm Invest kochten daar ook elke keer zendtijd en nog meer oplichters door de jaren heen
Is wel mooi man kijk je nooit dat op de zondagmorgen danquote:Op maandag 9 maart 2015 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Amerikaanse TV.
Amerikaanse TV predikers
Nee, dan zit ik kerk hequote:Op maandag 9 maart 2015 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wel mooi man kijk je nooit dat op de zondagmorgen dan
Gewoon goed voor elkaar dus.quote:Op maandag 9 maart 2015 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dan zit ik kerk he
Maar zag laatst wel docu over zo'n prediker
5 casas en 8 waggies.
wat heb je gedaanquote:
jaquote:Op maandag 9 maart 2015 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat heb je gedaan
paxcon gepijpt zodat hij t vroeg ofzo?
ja en bijhouden ookquote:Op maandag 9 maart 2015 16:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah, hij mag zich wel eens wat vaker wassen daar beneden
JR-Style?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en bijhouden ook
laten we snel over iemand anders hebben voordat hij weer hier komt binnenvallen
Zou je even normaal kunnen doen?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeetje mina
ik hoop dat je snel weer ban krijgt
Wil ik even normaal doen?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je net zo goed aan een gehandicapte die vraag stellen.
Ik moet helemaal niks johquote:Op maandag 9 maart 2015 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde.
Je moet hem hebben:
[..]
Nee, daarom dus. Volgende week weer onder het mes en dan 4 weken lang vacuümtherapie. 24/7 zo'n kastje aan m'n lichaamquote:Op maandag 9 maart 2015 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Is je reet al weer heel? Of gaan we niet hosselen deze zomer.
Kappenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde.
Je moet hem hebben:
[..]
Ai....quote:Op maandag 9 maart 2015 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, daarom dus. Volgende week weer onder het mes en dan 4 weken lang vacuümtherapie. 24/7 zo'n kastje aan m'n lichaam
topshow he [ afbeelding ]
Wow heftig, naar, kut, klote man, was die operatie/herstel niet helemaal goed verlopen dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, daarom dus. Volgende week weer onder het mes en dan 4 weken lang vacuümtherapie. 24/7 zo'n kastje aan m'n lichaam
topshow he [ afbeelding ]
Ja precies, die is dan helemaal weg, en ook twee keer per week naar het ziekenhuis.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ai....
tot zover de mobiliteit die je nog deels had
Nope. Zit weer sinusweefsel onder de huid, waardoor de wond dus weer niet geneest.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow heftig, naar, kut, klote man, was die operatie/herstel niet helemaal goed verlopen dan?
Dat heb ik ook echt.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het, zo'n Etsu lijkt echt een hormonale disbalans te hebben.
quote:
Ja maar nu haal je homoseksualiteit en menstruatie door elkaarquote:Op maandag 9 maart 2015 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het, zo'n Etsu lijkt echt een hormonale disbalans te hebben.
Ja leuk hequote:
O jaquote:Op maandag 9 maart 2015 16:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja leuk he
En volgende week maandag nieuw album: Tracker.
Ik kan niet wachten want het belooft weer een prachtig album te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |