Zit overal geld in als je er verstand van hebtxquote:Op maandag 9 maart 2015 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was echt lucky geweest als er geld zat in rugby.
Ik zal proberen me met een Rotterdamse te verloven die geld heeft.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je geen Skyboxje regelen voor Feyenoord-Vitesse
In Rugby zit simpelweg geen geld. Anders kwam er misschien nog een keer een erfenis aan gvd gvd.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit overal geld in als je er verstand van hebtx
Oh zo bedoel je. Ik dacht betgerelateerdquote:Op maandag 9 maart 2015 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Rugby zit simpelweg geen geld. Anders kwam er misschien nog een keer een erfenis aan gvd gvd.
Nee. En zeker in betten zit niet in elke markt geld.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Ik dacht betgerelateerd
Hier ook niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
ErfenisHoef ik niet op te rekenen.
Ene oma heeft 13 kinderenen de ander is niet heel welgesteld
M`n pa heeft wel aardig wat. Maar dat duurt nog evenquote:
Met wat is alleen de vraagquote:Op maandag 9 maart 2015 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
En al mijn omas overlijden ben ik toch 50 ben ik toch rijk![]()
Teringquote:Op maandag 9 maart 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn oma moet verdomme nog met pensioen
20-20-20quote:Op maandag 9 maart 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
60 geworden laatst toch mn poolse oma
20-19-?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
20-20-20
Je moet aan de bak dit jaar Inso
Denk het nietquote:Op maandag 9 maart 2015 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
20-19-?
Ik hoop dat het vraagteken ouder dan 25 is.
Vriendin moet bijna coschappen lopen dan dus dat is het slot op de deur.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het niet
Volgend jaar trouwen, jaar erop kids
Prima kerel. Maar chronisch tekort aan aandachtquote:Op maandag 9 maart 2015 00:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
fylax is wel goed op weg om de meest gehate user te worden
Cultuurshock_O-quote:Op maandag 9 maart 2015 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze gaat in de zomer wel naar NYC voor een week, dat wordt een grote topshow aangezien ze buiten Nederladn en Duitsland nog niet buiten oost europa is geweest.
2 maanden terug moest ik haar uitleggen dat bont dragen in Nederland toch wat gevoelig ligt vaak.quote:
en jodenquote:Op maandag 9 maart 2015 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2 maanden terug moest ik haar uitleggen dat bont dragen in Nederland toch wat gevoelig ligt vaak.
En in de VS vies veel negers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |