Mooi manquote:
Berylquote:
Nee joh, lekker boeiend, ik was toen wat, 15 of zo?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, gelijk het nummer verpest voor jou
Ooohquote:Op maandag 9 maart 2015 17:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh, lekker boeiend, ik was toen wat, 15 of zo?
Het schijnt dat johannes precies dezelfde tekst heeft ingesproken maar die Vocaroo is onvindbaarquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 17:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het schijnt dat johannes precies dezelfde tekst heeft ingesproken maar die Vocaroo is onvindbaar
een dikke autoquote:Op maandag 9 maart 2015 18:11 schreef FL_Freak het volgende:
Net bij de parkeerplaats van de Albert Heijn in mijn kleine dorp een dikke Poolse BMW met getinte ramen
We gaan in ieder geval niet naar Avengers. Net voorstukje in de bios gezien. Ik kijk nog liever een open-hart operatiequote:
Bij jezelf?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval niet naar Avengers. Net voorstukje in de bios gezien. Ik kijk nog liever een open-hart operatie
Als jij hem uitvoertquote:
Obsceen.quote:
Echte liefde is: Openhartoperatie bij je geliefde uitvoeren tochquote:
Heb je The Best Exotic Marigold Hotel gezien?quote:
Leuk dat je denkt dat je mijn geliefde bent.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echte liefde is: Openhartoperatie bij je geliefde uitvoeren toch
Zegt me helemaal nieeeetsquote:Op maandag 9 maart 2015 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je The Best Exotic Marigold Hotel gezien?
Deel 2 komt ook binnenkort, die is ook leuk
quote:
The Best Exotic Marigold Hotel gaat over een groep Britse gepensioneerden die hun oude dag willen doorbrengen in het exotische en goedkope India. Ze laten zich verleiden door de flitsende en gelikte advertentie van het gerestaureerde Marigold Hotel. Maar eenmaal daar, blijkt het voormalige paleis een stuk minder luxe te zijnquote:
Klinkt als een feelgood movie. Wat niets voor mij is.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Best Exotic Marigold Hotel gaat over een groep Britse gepensioneerden die hun oude dag willen doorbrengen in het exotische en goedkope India. Ze laten zich verleiden door de flitsende en gelikte advertentie van het gerestaureerde Marigold Hotel. Maar eenmaal daar, blijkt het voormalige paleis een stuk minder luxe te zijn
Goeie acteurs ook wel
2004 - 2007 4 Seizoenenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alle 8 seizoenen? Ik kreeg er helemaal een mail over.
Oke oke. Dacht ik alquote:Op maandag 9 maart 2015 22:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klinkt als een feelgood movie. Wat niets voor mij is.
Hou je van Liam Neeson? Run all night is wel lekker filmpjequote:Op maandag 9 maart 2015 22:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klinkt als een feelgood movie. Wat niets voor mij is.
Tis er gebeurt?quote:
bij dat ballonetje rechtsonder kun je kiezen welke ondertiteling je wilt.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:29 schreef Elan het volgende:
Hoe zet je ondertitels bij popcorntime isaac
Liam Neeson is tof ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je van Liam Neeson? Run all night is wel lekker filmpje
thx mattiequote:Op maandag 9 maart 2015 22:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
bij dat ballonetje rechtsonder kun je kiezen welke ondertiteling je wilt.
met die letters a en A kun je de ondertiteling groter of kleiner maken.
Kunnen daar heen.quote:
Heb je deel 1 ervan gezien dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen daar heen.
Of Insurgent. Fappen op Shailene Woodley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |