Train P. alvast zodat hij R. kan bijten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wel bewust
ze komt donderdag ook naar die plek als het goed is om te praten, maar goed, denk dat het weinig oplevert nog.
Ze komt hier echt niet meer binnen hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Train P. alvast zodat hij R. kan bijten.
Heeft ze nu ook een nieuwe relatie?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze komt hier echt niet meer binnen hoor![]()
Is gewoon buiten, en op mijn verzoek, omdat ik wil weten waar ik dit aan verdiend heb.
He Kaneeltje. Waarom heb je geen UI meer?quote:
Maar tussen jullie twee zie je sowieso geen toekomst meer?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet
Weet ook niet helemaal waar ze mee bezig is hoor.
Op deze manier zeer zeker niet nee. Ik kan alleen maar afwachten hoe dat donderdag gaat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar tussen jullie twee zie je sowieso geen toekomst meer?
Wel goed dat je nog afgesproken hebt. Gun je haar nog een uitleg en dan is het daarna gewoon klaar lijkt mequote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op deze manier zeer zeker niet nee. Ik kan alleen maar afwachten hoe dat donderdag gaat.
Ja, ben alleen bang dat er weer oude gevoelens zijn van beide kanten en dat het niet bij praten blijft, maar goed. Dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goed dat je nog afgesproken hebt. Gun je haar nog een uitleg en dan is het daarna gewoon klaar lijkt me
Mwah. Denk niet dat dat heel verstandig zal zijn inderdaad. Maar goed. daar heb je toch geen controle overquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ben alleen bang dat er weer oude gevoelens zijn van beide kanten en dat het niet bij praten blijft, maar goed. Dat zien we dan wel weer.
Nee, of het gebeurt, of niet. Eerst maar eens kijken wat ze allemaal te melden heeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Denk niet dat dat heel verstandig zal zijn inderdaad. Maar goed. daar heb je toch geen controle over
Dan ben je snel klaarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, of het gebeurt, of niet. Eerst maar eens kijken wat ze allemaal te melden heeft.
Gokje: die klapt donderdag helemaal in elkaar en zegt zowat niets meer. Op whatsapp een grote mond, maar in het echt weet ik haast wel zeker dat dat hem niet wordt.
Nou ik bedoel meer dat ze donderdag geen grote mond meer zal hebben, daar ken ik d'r wel goed genoeg voor. Dan is ze waarschijnlijk weer het verlegen, onzekere meisje. Maar goed, ze ziet maar wat ze te melden heeft.quote:
Nou ja, ik ben ook niet de liefste hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:41 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso wat je zei dat ze boos werd wat zij niet hoort te zijn, daar zou ik al meteen klaar mee zijn
Ja, maar jij mag boos zijn. Zij nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben ook niet de liefste hoorik kraam er ook van alles en nog wat uit. Maar dat komt van twee kanten ja.
Heb ik al weken niet meer, zoniet maanden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Kaneeltje. Waarom heb je geen UI meer?
Op zich heb je gelijk natuurlijk, ware het niet dat zij natuurlijk ook weer niet hoeft te pikken dat ik d'r voor de ergste dingen uitscheldquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar jij mag boos zijn. Zij niet
Het is niet zo dat ze boos kan worden omdat jij boos bent op haar. Dat hoort ze te accepteren. Je kan toch niet alles zomaar pikken?
Gewoon kapsalon tochquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik al weken niet meer, zoniet maanden.
Omdat ik er geen zin in heb.
Nee, true.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk natuurlijk, ware het niet dat zij natuurlijk ook weer niet hoeft te pikken dat ik d'r voor de ergste dingen uitscheld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik had m`n record verbroken op Jetpunk van de landen-quizquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik al weken niet meer, zoniet maanden.
Omdat ik er geen zin in heb.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, true.
Ik had sowieso ook anders gereageerd eropMaar ik ben wat laconieker wat dat betreft.
Ik niet. Ik kan heel erg flippen als het nodig is. Ik ben op zich een heel rustige jongen, die altijd voor iedereen klaarstaat, maar flik me geen rariteiten. Dan kan het wel eens zijn dat ik ontplof ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |