Alles opnieuw? dat lijkt me nog saaier dan opgelichtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets saaiers kan ik niet bedenkenik ben gister begonnen met het opnieuw kijken van Game of Thrones voor het nieuwe seizoen begint
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Alles opnieuw? dat lijkt me nog saaier dan opgelicht
Niet gewoon een andere serie kijken dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]ja dacht, ik kan wel alleen seizoen 3 doen, maar kan ik net zo goed alles opnieuw kijken. Zijn maar 10 afleveringen per seizoen dus
Laatste seizoen was seizoen 4..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]ja dacht, ik kan wel alleen seizoen 3 doen, maar kan ik net zo goed alles opnieuw kijken. Zijn maar 10 afleveringen per seizoen dus
Daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet gewoon een andere serie kijken dan?
Ja dat bedoel ikquote:
Hoezo is dat niet logisch?quote:
ben je alles vergeten? Of deed je dit voor elk nieuw seizoen?quote:
Nee, maar paar verhaallijnen weet ik niet helemaal meerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben je alles vergeten? Of deed je dit voor elk nieuw seizoen?
Ik zou Banshee gaan kijken als ik jou was.
shotjes voor een euroquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen zin in.
Ik heb zin om iets geks te doen.
Kleed je uit en ren over straatquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen zin in.
Uhm.. uhm.. dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |