Als je graag wilt dat mensen het zien fiets je naakt naar de stadquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik woon in een gezinnenwijk, dus veel mensen liggen al te slapen nu
nee hoor dit keer ben je vrij om te doen wat je wiltquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
daar moet ik toch iets anders voor doen dan shotjes drinken
omg goed ideequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je graag wilt dat mensen het zien fiets je naakt naar de stad
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor dit keer ben je vrij om te doen wat je wilt
Daarvoor ga ik nog wel ff naar Groningenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:11 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vandaag een hele kip gekocht, nu heb ik wel zin om het in de oven te doen en dan te gaan kluiven.
Ik zag laatst weer dat food revolution van Jamie Oliver en toen was ik helemaal enthousiast om gezond te eten, maar daar heb ik uiteindelijk geen motivatie voor.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:13 schreef Etsu het volgende:
ik kan ook spruitjes koken en oppeuzelen met appelmoes
of kip tandoori maken
of shoarma
of beschuit met kaas
dilemma
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:11 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vandaag een hele kip gekocht, nu heb ik wel zin om het in de oven te doen en dan te gaan kluiven.
Zwart zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:11 schreef Etsu het volgende:
Wat moet je daar nouquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:13 schreef McGrath het volgende:
Mijn tripje naar Birmingham 1 mei is nu helemaal geregeld
Eet je er ook een watermeloen bij?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
want negers eten idd alleen spareribs oid
en fernandes erbij drinken?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eet je er ook een watermeloen bij?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eet je er ook een watermeloen bij?
weet je wat lekker isquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:13 schreef Etsu het volgende:
ik kan ook spruitjes koken en oppeuzelen met appelmoes
of kip tandoori maken
of shoarma
of beschuit met kaas
dilemma
ik ga makenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
weet je wat lekker is
shoarma met kaas en kip tandoori en een beetje kurry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |