quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
In VS kun je je hele leven in de gevangenis belanden als ze je verdenken van gang signs maken
nee bahquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
probeer paprika er door dan
en doe verslag
ik ga morgen voor de
mango - banaan - boerenkool
leuk hé dat gedoe bij de VVDquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
In VS kun je je hele leven in de gevangenis belanden als ze je verdenken van gang signs maken
Ik ga morgen voor:quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
probeer paprika er door dan
en doe verslag
ik ga morgen voor de
mango - banaan - boerenkool
valt nu wel mee, ben niet veel thuis atmquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee bahik ga gewoon yoghurt en fruit doen
overigens was ik vergeten dat jij altijd chill eten had, eikel
Ja uh? Jij vindt het toch ook fijn als je half jaar in het buitenland zit dat je iets hebt eat je lekker vindtquote:
ik probeerde ook bleekselderijquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga morgen voor:
Cranberries, blackberries, spinazie, kale
Ik hoop dat dit zoet genoeg gaat worden.
jajaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
valt nu wel mee, ben niet veel thuis atm
Berries zijn wel low carb verder.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik probeerde ook bleekselderij
maar die smaak is echt te sterk om te compenseren
dit jaar gekochtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
jaja![]()
overigens is dit de eerste keer dat ik mijn blender ga gebruiken... heb dat ding als een jaar
ik moet mij ook eens gaan verdiepen in low carb fruit, doe nu gewoon waar ik zin in hebquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Berries zijn wel low carb verder.
Voel me echt ziek veel beter nu ik anderhalf week low carb zit.
Ik vind dit heel apart.
Ik praat gewoon hoorquote:
Fucking lucky zijn ze, Schalke hoorde sowieso door te gaanquote:
Ok manquote:
Bananen zijn wel ziek qua carbs.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moet mij ook eens gaan verdiepen in low carb fruit, doe nu gewoon waar ik zin in heb
quote:
placeboquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Berries zijn wel low carb verder.
Voel me echt ziek veel beter nu ik anderhalf week low carb zit.
Ik vind dit heel apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |