Net eentje gehad.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bananen zijn wel ziek qua carbs.
RIP want bananen zijn lekker
Je hoeft ook niet meteen zo'n streng dieet te volgenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Lunch is verder wel makkelijk low carbs.
Avondeten wel lastig nog.
In m'n eentje? Sneu welquote:
Jawel, want ik moet in keto komen en dan moet je sowieso de eerste tijd strict lowcarbs eten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen zo'n streng dieet te volgen
ik doe eigenlijk gewoon 1/3 1/3 1/3 als ik het niet weetquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:38 schreef Ezell het volgende:
ok, ik weet niet hoeveel fruit ik nodig heb, dus heb ik alles erin gegooid
Dat carbs in overvloed niet zo goed zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat jij je na een week al beter voelt
Wat is keto?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel, want ik moet in keto komen en dan moet je sowieso de eerste tijd strict lowcarbs eten.
inso welquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen zo'n streng dieet te volgen
Als ik iets doe doe ik het wel strikt ja. Bij mij slaat het namelijk snel een verkeerde kant op.quote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik iets doe doe ik het wel strikt ja. Bij mij slaat het namelijk snel een verkeerde kant op.
daarom zeg ik datquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik iets doe doe ik het wel strikt ja. Bij mij slaat het namelijk snel een verkeerde kant op.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik leer d'r nog door koken ook, is dat even mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |