Ja godverdomme zegquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja godverdomme zegik dacht al bij mezelf hier gaat wat mis
Wat?quote:
gebeurt niet zo heel veel toch, je ziet alleen een gozer met wat bloed op zijn hoofd en iemand die er door heen loopt te tetterenquote:
Nou ja, echt smakelijk vond ik het niet tijdens 't eten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gebeurt niet zo heel veel toch, je ziet alleen een gozer met wat bloed op zijn hoofd en iemand die er door heen loopt te tetteren
Je zou niet snel naar Iran gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:39 schreef Fok-it het volgende:
Waarom nou die emogif Etsuhet is niet zo dat ik naar Syrië wil Ofzo
Somalië voor de eckte eckte mensen met veel lef.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:39 schreef Fok-it het volgende:
Waarom nou die emogif Etsuhet is niet zo dat ik naar Syrië wil Ofzo
Nee klopt. Maar serie over Iran gezien en fascineerde me. En de mensen daar xijn zo aardigquote:
bestgore is misschien wel een leuke site voor jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, echt smakelijk vond ik het niet tijdens 't eten.
Then again, ik klik altijd overal op, zelfs op three guys one hammer
Iran is niet heel gevaarlijk verderquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Somalië voor de eckte eckte mensen met veel lef.
al 15 jaar of zo 0 toeristen
No thanksquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
bestgore is misschien wel een leuke site voor je
Iran schijnt ook een prima land te zijn voor vakantiequote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar serie over Iran gezien en fascineerde me. En de mensen daar xijn zo aardig
Dat filmpje zag ik ook jaquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat filmpje zag ik ook jalekker fietstochtje door de wijk
Zelfs om te skiënquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Iran schijnt ook een prima land te zijn voor vakantie
amigo amigo amigoquote:
punintentedquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:00 schreef Fok-it het volgende:
Waarom een volle luier meteen weggooien als je er ook mee op de foto kunt? De Australische vader en comediant Adam Hills plaatste als eerste een #Smelfie van zichzelf en de vuile luier van zijn dochter op internet. Inmiddels volgen vele vaders in rap tempo zijn voorbeeld.
Not this shit again
Bern zou ik schrappen voor meer dagen in leuke stadquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:15 schreef Etsu het volgende:
29 dagen:
Amsterdam --> Berlijn --> Kopenhagen --> Warschau --> Praag --> Wenen --> Bern --> Rome --> Parijs --> Amsterdam
Zoiets?
Of is dat teveel?
Waarom?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bern zou ik schrappen voor meer dagen in leuke stad
En wat als je dan al een kitten hebt? Waar laat je die 29 dagen lang.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:15 schreef Etsu het volgende:
29 dagen:
Amsterdam --> Berlijn --> Kopenhagen --> Warschau --> Praag --> Wenen --> Bern --> Rome --> Parijs --> Amsterdam
Zoiets?
Of is dat teveel?
Met de trein reizen daar is wel tof jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom?
Schijnt mooi te zijn, met de trein in Zwitserland/Oostenrijk
Nouja, natuur is ook mooi, maar steden vind ik ook erg leuk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met de trein reizen daar is wel tof jamaar misschien kan je dan ook paar dagen de natuur in ipv alleen steden?
Weet niet of je daar van houdt verder

Als je huisdieren hebt moet je over zulke dingen goed nadenkenquote:
Als ik ooit nog eens op vakantie ga dan neem ik een magneetje voor je meequote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, natuur is ook mooi, maar steden vind ik ook erg leuk.En ik spaar koelkastmagneetjes he. [ afbeelding ]
Ik wil geen magneetjes van anderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik ooit nog eens op vakantie ga dan neem ik een magneetje voor je mee
Ja steden is ook leuk maar bedoel voor de afwisselingquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, natuur is ook mooi, maar steden vind ik ook erg leuk.En ik spaar koelkastmagneetjes he. [ afbeelding ]
Oh haha. Ja mijn verzameling wordt eigenlijk alleen door anderen aangevuldquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil geen magneetjes van anderen.Wil ze zelf sparen door erheen te gaan.
Voor de afwisseling ga ik wel naar een gigolo ofzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja steden is ook leuk maar bedoel voor de afwisselingof je gaat paar dagen chillen aan een meer in Italië bijvoorbeeld Ofzo
heftige hobbyquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil geen magneetjes van anderen.Wil ze zelf sparen door erheen te gaan.
Dat is wel verstandiger, je kan altijd nog een paar dagen weg gaan. Hoeft geen fortuin te kosten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:28 schreef Amarantha het volgende:
Wil/wou dit jaar wel op vakantie maar vakantie betekend wel dat ik weer minder snel een huisje kan aannemen. En dat heb ik toch liever. Kan dan altijd nog sparen voor een vakantie (hoop ik)
Daaromquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is wel verstandiger, je kan altijd nog een paar dagen weg gaan. Hoeft geen fortuin te kosten.
Ik kijk Opgelicht.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:56 schreef McGrath het volgende:
De wedstrijd is wel gespeeld, dus wat doen jullie op zo'n dinsdagavond?
Iets saaiers kan ik niet bedenkenquote:
Oeh leukquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets saaiers kan ik niet bedenkenik ben gister begonnen met het opnieuw kijken van Game of Thrones voor het nieuwe seizoen begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |