SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8
TV / Boer Zoekt Vrouw #160 Wachten op de BzV afterparty...
TV / Boer Zoekt Vrouw #161 Mooie kool.
TV / Boer Zoekt Vrouw #162 Ajje moar leut heb
TV / Boer Zoekt Vrouw #163 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #164 zeeuwse boerin
TV / Boer Zoekt Vrouw #165 Terugblik
TV / Boer Zoekt Vrouw #166 Terugblik. Met schijtlollige quiz!
TV / Boer Zoekt Vrouw #167 Lekker fröbelen
TV / Boer Zoekt Vrouw #168 1808 brieven
TV / Boer Zoekt Vrouw #169 Bertie is Vinzzent
TV / Boer Zoekt Vrouw #170 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #171 Speeddaten
TV / Boer Zoekt Vrouw #172 Hopeloze (kerk)geiten
TV / Boer Zoekt Vrouw #173 De loterij winnen
TV / Boer Zoekt Vrouw #174 Zwemmen met koeien
TV / Boer Zoekt Vrouw #175 Jan in het circus
TV / Boer Zoekt Vrouw #176 Theo Koeman voor de koal
TV / Boer Zoekt Vrouw #177 Op naar de logeerweek
TV / Boer Zoekt Vrouw #178 Geile Geert.
TV / Boer Zoekt Vrouw #179 camera adds 10 pounds
TV / Boer Zoekt Vrouw #180 Vaginatarisch
TV / Boer Zoekt Vrouw #181 Geile Groningse Geert
TV / Boer Zoekt Vrouw #182 Verbod op kaarten en blauwe coltruien
TV / Boer Zoekt Vrouw #183 Verbod op kaarten en blauwe coltruien
TV / Boer Zoekt Vrouw #184 Lotte is de leukste
TV / Boer Zoekt Vrouw #185 Een potje thee
TV / Boer Zoekt Vrouw #186 Waar Tom weer nikszeggend doet
TV / Boer Zoekt Vrouw #187 Waar Tom weer nikszeggend doet
TV / Boer Zoekt Vrouw #188 Fifty shades of Geert
TV / Boer Zoekt Vrouw #189 Met worst en eitjes
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Bertie is een pruimtabak type.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Hoezo dat?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:06 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Lijkt me minder erg dan je zoon die homo is
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Bertie lacht
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
TT klopt niet
Wat is Bertie ineens blij .And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
kusjeI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Net een vent die Bertie. Vond er op het begin nog wel enigszins vrouwelijk maar nu is het gewoon een boer in de letterlijke zin van het woord.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:And I am a weapon of massive consumption
Berlijn
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Bertie verteld over Lotus en Donkervoort alsof ze er zelf een heeft. Gewoon een goedkope Robin Hood. Geen verkeerde kitcar, maar toch zeker geen Sylva, Dax of Westfield.![]()
Scharen in Berlijn.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Bertie is wel een stuk relaxter nu
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Berlijn, joepie, daar word je ook blij van.
En de andere tripjes dan?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Gezellig met bertie naar topografie des terrors
Kein gewalt! Wir sind das volk!
de ex
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ex man voorstellen?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Die brei in de pan, huuuuu
Dat wordt een swingersparty bij Geert.And I am a weapon of massive consumption
Berlijn is een hele leuke stad voor citytrippen hoor bquote:Op zondag 8 maart 2015 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Berlijn, joepie, daar word je ook blij van.
En de andere tripjes dan?![]()
Ik bedoel voor mannen he.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wanneer je 12 bent en pijpt voor een breezer ja![]()
Haha Tiny wat een flikker denkt GeertAls het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan![]()
Geert heeft nu een pilletje nodig om een paal te krijgen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Mwah ik zou wel wat romantischer willen, maar ala, bij Bertie past het wel. Die zie ik ook niet door Rome dwalenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Berlijn is een hele leuke stad voor citytrippen hoor b
Geert wil terug naar AdaI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Daar zit Geert helemaal niet op te wachten, dat gezeik allemaal. Kleren uit en gaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Moi
And I am a weapon of massive consumption
"Dat wil ik proberen".
Nog ff en ik vind hem echt steeds aandoenlijk
geile schoondochter hoorAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Even laten horen wie de baas is.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:08 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo Geert die zit. Ja hallo, je hebt een meisjesnaam.![]()
![]()
"De nieuwe vriend van je moeder, dat wil ik proberen"
Wordt niks, die gaat echt Ada bellen.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Die woont iig niet mis.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:09 schreef bluemoon23 het volgende:
Hetty zal wel een beste klap aan alimentatie hebben meegekregen van die ex.....![]()
Heeft Geert helemaal geen kinderen?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Damn die carbonara ziet er lekker uit.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
jawel.. komt goed..quote:
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
nee, want Rome of Parijs zijn wel romantisch. Zo'n onzin altijd. Berlijn is op dit moment wel de stad waar het meest gebeur, ik zou hef wel weten!quote:Op zondag 8 maart 2015 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah ik zou wel wat romantischer willen, maar ala, bij Bertie past het wel. Die zie ik ook niet door Rome dwalen![]()
Bertie in de grote stad."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
zijn losbandigheid heeft hij vast 100 kinderen waarvan hij het bestaan niet weetquote:
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Bertie oogt best ontspannen nu. Zowel bij de schoonouders als hier op CS.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Geert en Ada was bij nader inzien denk.ik toch een betere keuze geweest die leek wat stijfjes en te keurig maar heb het idee dat Hetty 10x stijver is.![]()
Drie kussen op de wang? Geen lekkere lik over de human sybian?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Wat een dunne poten heeft Bertie. Dat wordt oppassen met scharen met al die dunne beentjes.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Haha je hoort gelijk een vertraging als je een trein ziet
Ik had Koeman ook wel op CS verwacht¯_(ツ)_/¯![]()
Uggs wel jaquote:Op zondag 8 maart 2015 21:10 schreef hmmmz het volgende:
[..]
12 jaar en breezer is niet echt mannelijk.!
Narf!![]()
Hoezo gaan we ineens citytrippen?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Als dit geen neuken wordtquote:Op zondag 8 maart 2015 21:12 schreef Zo-is-dat het volgende:
Zoveel chemie tussen die twee he, t spat werkelijk van t scherm af
Volgens mij heeft Hetty alles voor zichzelf uitstekend op een rijtje. Die regelt dat allemaal wel voor zichzelf.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:12 schreef Starlie het volgende:
Geert en Ada was bij nader inzien denk.ik toch een betere keuze geweest die leek wat stijfjes en te keurig maar heb het idee dat Hetty 10x stijver is.![]()
Apeldoorn....
Oeh, schaarchickies hier langsgekomen
FapfapfapHaters everywhere but I don't really care.![]()
ik ben al me al tevreden met de stelletjes die ontstaan zijn.. al vond ik leonie leuker dan rimkutAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Bertie is niet zo van de sex. Aan mijn lijf geen polonaise !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
nee, dan Esther, die loopt ook op twee van die spijkers, eng mager,quote:Op zondag 8 maart 2015 21:12 schreef Pedroso het volgende:
Wat een dunne poten heeft Bertie. Dat wordt oppassen met scharen met al die dunne beentjes.![]()
Dat dusquote:
Die hokjes in de trein waren altijd super joh.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
![]()
Ja nu zie je haar in haar eigen omgeving komt ze heel anders overquote:Op zondag 8 maart 2015 21:12 schreef Starlie het volgende:
![]()
ESTHER HEEFT GEWOON AL RELATIES GEHAD HOOR
EN HET IS AL UIT TUSSEN TOM EN RIMKEOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Pffff, Jan ligt straks te ketsen met de foto van die dooie naast zich op het nachtkastje.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Volgende week is het zoenen!
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Mwah, met inchecken en alles erbij valt dat mee denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:13 schreef Starlie het volgende:
Vliegtuig was toch een stuk sneller geweest...![]()
OHHHHHHHH THEO
BERTIE EN ESTHER ZOENEN
Die stem van Katherine went nooit.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef matthijst het volgende:
Pffff, Jan ligt straks te ketsen met de foto van die dooie naast zich op het nachtkastje.![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Wat?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
EN HET IS AL UIT TUSSEN TOM EN RIMKE![]()
Blijft ongemakkelijk dit.Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef matthijst het volgende:
Pffff, Jan ligt straks te ketsen met de foto van die dooie naast zich op het nachtkastje.
Hier lach ik harder om dan zou moetenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef matthijst het volgende:
Pffff, Jan ligt straks te ketsen met de foto van die dooie naast zich op het nachtkastje.
Your beauty never ever scared me.![]()
Sorry pik, het is niet anders.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Bron?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
EN HET IS AL UIT TUSSEN TOM EN RIMKEAnd I am a weapon of massive consumption
quote:quote:De kersverse geliefden verspreiden zich door heel Europa om te genieten van de omgeving en elkaar. Boer Tom en Rimke gaan naar Dubrovnik, boer Jan en Rianne naar Dublin en boer Theo en Nancy bezoeken Oslo. Het ene koppel is smoorverliefd, het andere kijkt de kat nog even uit de boom.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Berlijn, iets met een strand, iets met een bed rozenblaadjes, iets Marokko-achtigs maar het kan ook Barcelona zijn. Het ging snel.quote:![]()
Dit zal ook wel weer een fuck-up in de aankondiging zijn.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Bron!quote:Op zondag 8 maart 2015 21:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Sorry pik, het is niet anders.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Riannequote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Verdulleke Cee, waar was je nouquote:Op zondag 8 maart 2015 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Berlijn, iets met een strand, iets met een bed rozenblaadjes, iets Marokko-achtigs maar het kan ook Barcelona zijn. Het ging snel.
Linkje. Anders lul je ook maar wat.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Sorry pik, het is niet anders.![]()
Als het over Alberto gaat, is het niet ergquote:
Samson en Gert aan het kijken op zondagavond? Get a lifequote:
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Nee, dat is Albertooooooooooooquote:Op zondag 8 maart 2015 21:17 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Samson en Gert aan het kijken op zondagavond? Get a life
Dat dit kan op FOK!quote:Op zondag 8 maart 2015 21:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als het over Alberto gaat, is het niet erg![]()
![]()
Rianne wil eerst trouwen, dan kinderen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:16 schreef svann het volgende:
Wie had het over eerst trouwen, toen ik net even hier keek?![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als het over Alberto gaat, is het niet erg![]()
![]()
Redelijk logisch, toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Jan begon eerst over kinderen volgens mij... Toen zei Rianne eerst trouwen!![]()
en dat weet jij, want ..... (bronvermelding)quote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
EN HET IS AL UIT TUSSEN TOM EN RIMKE
overigens zit links boven de Shift-toets de CapsLock, als je die weer uitzet, dan schreeuw je niet zo![]()
![]()
Hoorde ik Katherine nou zeggen ik was blij dat Berthie me niet had gekozenIn de uitzending vroeg Yvonne hoe ze het zou vinden als Bertie haar koos 'ja heel leuk' . Wat een raar wijf sowieso
![]()
![]()
Nou ja dat moet iedereen zelf weten. Maar iedereen vond meteen rianne een creep omdat ze het over trouwen begon, terwijl jan het eerst over kinderen hadquote:![]()
![]()
Haha dude..quote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef matthijst het volgende:
Pffff, Jan ligt straks te ketsen met de foto van die dooie naast zich op het nachtkastje.![]()
psychische zelfverdediging, dat doet iedereen, alleen word je er meestal niet mee geconfronteerd,quote:Op zondag 8 maart 2015 21:19 schreef ntm het volgende:
Hoorde ik Katherine nou zeggen ik was blij dat Berthie me niet had gekozenIn de uitzending vroeg Yvonne hoe ze het zou vinden als Bertie haar koos 'ja heel leuk' . Wat een raar wijf sowieso
![]()
http://boerzoektvrouw.kro(...)dat_ze_mij_niet_koosquote:Op zondag 8 maart 2015 21:19 schreef ntm het volgende:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja.... laat ze het eerst maar eens een jaartje met elkaar uithouden.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nou ja dat moet iedereen zelf weten. Maar iedereen vond meteen rianne een creep omdat ze het over trouwen begon, terwijl jan het eerst over kinderen had![]()
Ja,het zou ook niet mijn manier zijnquote:Op zondag 8 maart 2015 21:23 schreef svann het volgende:
[..]
Nou ja.... laat ze het eerst maar eens een jaartje met elkaar uithouden.ze kennen elkaar net
![]()
![]()
Dat besef kwam pas later, vertelt Katherine als je goed luistert. Ik kan me voorstellen dat je 'in de race' nog niet echt een goed en weloverwogen oordeel kan vormen en dat je daarom nog niet je eigen glazen wilt ingooien.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:19 schreef ntm het volgende:
Somebody that I used to know![]()
Ik dacht ook dat het een iets jongere zus was.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:28 schreef SSJKliko het volgende:
Ik dacht trouwens serieus dat die blonde een vriendin was van Nancy was het haar dochter?:')
![]()
![]()
Ik ook... ik wel actie zien bij bertie!quote:Op zondag 8 maart 2015 21:30 schreef hondebrokje het volgende:
Ik heb nog wel zin in die andere afleveringI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Doen al die afvallers inderdaad, Leonie, Ada, etc. Ineens hebben ze er allemaal vrede mee en zagen ze het aankomen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
psychische zelfverdediging, dat doet iedereen, alleen word je er meestal niet mee geconfronteerd,Geef gewoon toe dan dat je het kut vind en teleurgesteld bent.
![]()
Inderdaad, gewoon jezelf blijven. Ik zag het ook altijd, ongeacht wie ik tegenover me hebquote:
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Alberto Stegeman niet kennenquote:
Ja ik snapte er al niks vanquote:Op zondag 8 maart 2015 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het een iets jongere zus was.![]()
![]()
De park.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Alberto die het park checkt niet kennen..
The love you take is equal to the love you make.![]()
Marieke was wel eerlijkquote:Op zondag 8 maart 2015 21:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Doen al die afvallers inderdaad, Leonie, Ada, etc. Ineens hebben ze er allemaal vrede mee en zagen ze het aankomen.Geef gewoon toe dan dat je het kut vind en teleurgesteld bent.
![]()
Haha Katherine is nu echt blij dat ze weg was en ze vond er geen kut aanquote:da's al de tweede die dat zegt..
![]()
Esther en Bertie gaan ook nog van een koude kermis thuiskomen als de camera's weg zijnquote:Op zondag 8 maart 2015 22:19 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Haha Katherine is nu echt blij dat ze weg was en ze vond er geen kut aanda's al de tweede die dat zegt..
![]()
Tja, hoe ze zijn als de camera's weg zijn, zullen we natuurlijk nooit zien.The love you take is equal to the love you make.![]()
Esther was echt overdreven blij ja, ik denk dat 't nog niet zo "Sunshine and rainbows" gaat worden, kom op ze is nog niet eens echt uit de kast voor iedereen. Ze heeft pas net ontdekt dat ze op vrouwen valt zo makkelijk is dat niet meteen allemaal in het begin :pquote:Op zondag 8 maart 2015 22:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Esther en Bertie gaan ook nog van een koude kermis thuiskomen als de camera's weg zijn
En ja ze lijkt me idd het type dat je erg naar je mond praat.. Maarja misschien wil Bertie dat wel want Katherine was zo niet.![]()
Misschien kunnen ze dat filmen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:27 schreef Lienekien het volgende:
Tja, hoe ze zijn als de camera's weg zijn, zullen we natuurlijk nooit zien.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Wat een leuke aflevering.
Ik geef Bertie en Esther best wel een kans eigenlijk. Ik vond Bertie veel meer ontspannen als tijdens de logeerweek en ze heeft ook veel meer gelachen en gestraald. Bijvoorbeeld tijdens het wandelen met de hond hebben Bertie en Esther wel handjes vastgehouden. Ik vond ze daar samen best wel liev en beiden leken wel een beetje te stralen. In ieder geval vond ik Bertie anders overkomen als tijdens de logeerweek. Ik ben benieuwd.![]()
Ada zei wel dat ze even teleurgesteld wasquote:Op zondag 8 maart 2015 21:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Doen al die afvallers inderdaad, Leonie, Ada, etc. Ineens hebben ze er allemaal vrede mee en zagen ze het aankomen.Geef gewoon toe dan dat je het kut vind en teleurgesteld bent.
![]()
![]()
Is niet veel sneller... eerst naar Schiphol... van tevoren aanwezig zijn... dan vliegen naar Berlijn, en dan daar weer douaneshit en dan nog naar hotel.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:11 schreef tralalala het volgende:
Hadden ze niet even en vliegtuig kunnen regelen.
De trein stopt in het centrum... ideaal... en in juist gezelschap gaat het echt snel hoor...![]()
Ja, dat dus. Net zoals Theo en Nancy zie ik dat nog wel wat worden.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef rainbowwarrior het volgende:
Wat een leuke aflevering.
Ik geef Bertie en Esther best wel een kans eigenlijk. Ik vond Bertie veel meer ontspannen als tijdens de logeerweek en ze heeft ook veel meer gelachen en gestraald. Bijvoorbeeld tijdens het wandelen met de hond hebben Bertie en Esther wel handjes vastgehouden. Ik vond ze daar samen best wel liev en beiden leken wel een beetje te stralen. In ieder geval vond ik Bertie anders overkomen als tijdens de logeerweek. Ik ben benieuwd.
Geert en Ada wordt niets.![]()
Waarom verwacht iedereen toch dat alle stelletjes hetzelfde zijn?... niet iedereen geeft elkaar meteen een tongzoen, niet iedereen is meteen hoteldebotel, niet iedereen ligt dezelfde avond in bed met elkaar.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef Mozy het volgende:
Bij Jan en Rianne spat t er wel vanaf. Rimjob en Tom zijn wat meer ingetogen.
Er is geen norm waaraan mensen moeten voldoen om happy, verliefd etc. te zijn... En met een camera erbij doet de een het ook wat makkelijker als een ander.![]()
Waarom? Omdat jij dat vindt? Geef gewoon zelf toe dat je wil dat ze jankend het erf verlaten... daar kick je nl. op.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:37 schreef ntm het volgende:
[..]
![]()
Ok, kijk de aflevering nog eens en kijk voor wie Geert kiest..quote:Op zondag 8 maart 2015 23:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Tsja, zo denk ik erover en voel ik het aan.sig verwijderd door FA![]()
Je bedoeld denk ik Hettyquote:Op zondag 8 maart 2015 23:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Tsja, zo denk ik erover en voel ik het aan.En ze zijn nog samen stond laatst in een showbizz artikel.
Ja, sorry verkeerde naam.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bedoeld denk ik HettyEn ze zijn nog samen stond laatst in een showbizz artikel.
![]()
Ze wist al jaren dat ze lesbisch was, maar kon er niets mee doen. Door het leuke voorstelfilmpje van Bertie viel ze gelijk uit de kast.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:28 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Esther was echt overdreven blij ja, ik denk dat 't nog niet zo "Sunshine and rainbows" gaat worden, kom op ze is nog niet eens echt uit de kast voor iedereen. Ze heeft pas net ontdekt dat ze op vrouwen valt zo makkelijk is dat niet meteen allemaal in het begin :p
En ja ze lijkt me idd het type dat je erg naar je mond praat.. Maarja misschien wil Bertie dat wel want Katherine was zo niet.Ze kennen elkaar van 5 minuten plus één dag plus een kleine week. Verliefd zijn is plausibel, maar helemaal hoteldebotel is merkwaardiger dan voorzichtig beginnen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:06 schreef elkravo het volgende:
[..]
Waarom verwacht iedereen toch dat alle stelletjes hetzelfde zijn?... niet iedereen geeft elkaar meteen een tongzoen, niet iedereen is meteen hoteldebotel, niet iedereen ligt dezelfde avond in bed met elkaar.
Er is geen norm waaraan mensen moeten voldoen om happy, verliefd etc. te zijn... En met een camera erbij doet de een het ook wat makkelijker als een ander.![]()
Achteraf was de cliffhanger van vorige week een pure spoiler voor Geerts keuze van deze week. Het ging precies zoals ik verwachtte.
Maar de spanning over de keuze was er niet minder om, misschien juist wel meer.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Stoffel
Prisicillia
Papa Uggs
Jan de kattenhater
Geert en Bertie
Ik zeg TopshowOud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
Bertie die uit het niets een vraag stelt aan de ouders, en dan niet over iets kleins als het weer ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef rainbowwarrior het volgende:
Ik geef Bertie en Esther best wel een kans eigenlijk. Ik vond Bertie veel meer ontspannen als tijdens de logeerweek en ze heeft ook veel meer gelachen en gestraald. Bijvoorbeeld tijdens het wandelen met de hond hebben Bertie en Esther wel handjes vastgehouden. Ik vond ze daar samen best wel liev en beiden leken wel een beetje te stralen. In ieder geval vond ik Bertie anders overkomen als tijdens de logeerweek. Ik ben benieuwd.
Ik vond het ook best heel oké overkomenIdd meer ontspannen. Af en toe blij.
Dat idee heb ik helemaal niet. Ik vond tijdens eerdere afleveringen juist dat ze af en toe even duidelijk kon maken wat zíj vond.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:28 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Esther was echt overdreven blij ja, ik denk dat 't nog niet zo "Sunshine and rainbows" gaat worden, kom op ze is nog niet eens echt uit de kast voor iedereen. Ze heeft pas net ontdekt dat ze op vrouwen valt zo makkelijk is dat niet meteen allemaal in het begin :p
En ja ze lijkt me idd het type dat je erg naar je mond praat.. Maarja misschien wil Bertie dat wel want Katherine was zo niet.
En dat ze net uit de kast komt... En dat ze ook ineens zó vol van Bertie is...
Het kan allemaal. Soms kom je iemand tegen die je gewoon geweldig vindt.
Als ik de eerdere afleveringen vergeet en alleen kijk naar de fragmenten van gister (en dat is op verschillende dagen gefilmd; bij de schoonouders, het wandelen, in de trein), dan zag het er gewoon leuk uit. Aftastend nog, maar vooral ontspannen.
Of ze elkaar op lange termijn leuk blijven vinden, dat weet niemand. En dat blijft bij elk stel een vraagteken. Maar ik dacht dat het misschien niks zou worden omdat ze niet eens ontspannen met elkaar kunnen praten, en dat gaat dus prima.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hoe kom je erbij dat ze dat al jaren wist? Voordat Bertie voorbij kwam wist ze dat helemaal niet dat zei ze zelf.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:58 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ze wist al jaren dat ze lesbisch was, maar kon er niets mee doen. Door het leuke voorstelfilmpje van Bertie viel ze gelijk uit de kast.
[..]
Ze kennen elkaar van 5 minuten plus één dag plus een kleine week. Verliefd zijn is plausibel, maar helemaal hoteldebotel is merkwaardiger dan voorzichtig beginnen.![]()
Yep:quote:
BZV-kijkcijfers 2015
01 08-09-2014 3.322.000 (vorig seizoen 3.144.000)
02 04-01-2015 3.733.000 (vorig seizoen 3.429.000)
03 11-01-2015 4.260.000 (vorig seizoen 3.425.000)
04 18-01-2015 3.991.000 (vorig seizoen 3.351.000)
05 25-01-2015 4.192.000 (vorig seizoen 3.228.000)
06 01-02-2015 4.076.000
07 08-02-2015 4.226.000
08 15-02-2015 4.251.000
09 22-02-2015 4.076.000
10 01-03-2015 4.116.000
11 08-03-2015 4.269.000Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:08 schreef elkravo het volgende:
[..]
Waarom? Omdat jij dat vindt? Geef gewoon zelf toe dat je wil dat ze jankend het erf verlaten... daar kick je nl. op.Sukkel
![]()
Ja oke dat is waar, maar ik denk dat de meeste zich gewoon bewust groot houden voor de camera's.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:59 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ada zei wel dat ze even teleurgesteld was![]()
Rianne is echt een raar kattenmens en Theo moet wat meer zelfrespect kweken. Waarom zou je iets met zo'n labiel mens willen?
En waarom gaat iedereen meteen van 'welkom in de familie'? Ze kennen elkaar allemaal net?He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die![]()
ja. Nancy bedoel ik hè?quote:
En katherine was blij dat ze niet gekozen werd? Dat klinkt een beetje als onzin eigenlijkHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Ik denk dat Jan zich misschien een beetje vergist in de (verborgen) dominantie van Rianne. Ze weet wat ze wil en laat niet over zich heen lopen.
Nancy zou ik niet labiel noemen, eerder wispelturig/onzeker gevoed door het feit dat ze de gedoodverfde 'winnares' is. Ze doet te veel d'r best om de boot een beetje af te houden om Theo niet te veel hoop te geven.![]()
Valt wel mee met die labiliteit, volgens mij.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja. Nancy bedoel ik hè?
En katherine was blij dat ze niet gekozen werd? Dat klinkt een beetje als onzin eigenlijk
Ik heb dat filmpje van K. even bekeken en dat klinkt mij niet als onzin. Helemaal niet als je nagaat dat ze er achteraf op terugkijkt, dus al afstand heeft kunnen nemen. Het was nou niet alsof de vonken ervan af spatten. Waar zou ze rouwig om moeten zijn?The love you take is equal to the love you make.![]()
Waarom is ze dan toch tot het keuzemoment gebleven? Ze had ook zelf kunnen vertrekken.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:23 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb dat filmpje van K. even bekeken en dat klinkt mij niet als onzin. Helemaal niet als je nagaat dat ze er achteraf op terugkijkt, dus al afstand heeft kunnen nemen. Het was nou niet alsof de vonken ervan af spatten. Waar zou ze rouwig om moeten zijn?Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
ja maar dat is achteraf gezien terwijl ze iets zei zei van 'ik was opgelucht toen ze mij niet koos'quote:Op maandag 9 maart 2015 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Valt wel mee met die labiliteit, volgens mij.
Ik heb dat filmpje van K. even bekeken en dat klinkt mij niet als onzin. Helemaal niet als je nagaat dat ze er achteraf op terugkijkt, dus al afstand heeft kunnen nemen. Het was nou niet alsof de vonken ervan af spatten. Waar zou ze rouwig om moeten zijn?
Maar het kwam op mij over alsof ze die hele week enorm haar best zat te doen om gekozen te worden. Waarom zou je dan op dat moment opgelucht zijn?
Dat je achteraf denkt 'ja dat werd hem gewoon niet' kan ik wel begrijpenHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
quote:Op maandag 9 maart 2015 09:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yep:
BZV-kijkcijfers 2015
01 08-09-2014 3.322.000 (vorig seizoen 3.144.000)
02 04-01-2015 3.733.000 (vorig seizoen 3.429.000)
03 11-01-2015 4.260.000 (vorig seizoen 3.425.000)
04 18-01-2015 3.991.000 (vorig seizoen 3.351.000)
05 25-01-2015 4.192.000 (vorig seizoen 3.228.000)
06 01-02-2015 4.076.000
07 08-02-2015 4.226.000
08 15-02-2015 4.251.000
09 22-02-2015 4.076.000
10 01-03-2015 4.116.000
11 08-03-2015 4.269.000
Dat zeg ik. Achteraf gezien is ze er niet rouwig om, dan kan ze tot het keuzemoment nog wel een ander gevoel hebben gehad.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom is ze dan toch tot het keuzemoment gebleven? Ze had ook zelf kunnen vertrekken.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik begrijp dit soort analyses niet zo. Wat wil je dan horen, dat ze teleurgesteld was? De ontwikkeling van haar gevoel van dag tot dag?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dat is achteraf gezien terwijl ze iets zei zei van 'ik was opgelucht toen ze mij niet koos'
Maar het kwam op mij over alsof ze die hele week enorm haar best zat te doen om gekozen te worden. Waarom zou je dan op dat moment opgelucht zijn?
Dat je achteraf denkt 'ja dat werd hem gewoon niet' kan ik wel begrijpenThe love you take is equal to the love you make.![]()
Spanning en de druk van het 'spel' om gekozen te worden spelen wellicht een rol. Naderhand valt dat van je af en kijk je er nuchterder tegenaan. Desalniettemin wel een cliché-uitspraak.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom is ze dan toch tot het keuzemoment gebleven? Ze had ook zelf kunnen vertrekken.![]()
Nou kan me er wel wat bij voorstellen, ze ging er verliefd in en 't werd al minder en toen Bertie uiteindelijk voor Esther koos vond ze dat op dat misschien wel jammer, want ja je zit toch in een competitie. Maar als je er dan achteraf op reflecteert kan je best zoiets hebben van jee, ben eigenlijk wel blij dat ik 't niet was.. Heb jij dat nooit gehad? Dat je verliefd was op iemand en achteraf dacht van jeetje ben blij dat 't eigenlijk niks is geworden want die persoon paste toch niet echt bij mij?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dat is achteraf gezien terwijl ze iets zei zei van 'ik was opgelucht toen ze mij niet koos'
Dat je achteraf denkt 'ja dat werd hem gewoon niet' kan ik wel begrijpen![]()
Ja het achteraf deel kan ik ook wel volgen maar volgens mij zei ze iets van 'op het moment dat bertie voor esther koos was ik opgelucht' en dat lijkt me gewoon lulkoekquote:Op maandag 9 maart 2015 12:32 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nou kan me er wel wat bij voorstellen, ze ging er verliefd in en 't werd al minder en toen Bertie uiteindelijk voor Esther koos vond ze dat op dat misschien wel jammer, want ja je zit toch in een competitie. Maar als je er dan achteraf op reflecteert kan je best zoiets hebben van jee, ben eigenlijk wel blij dat ik 't niet was.. Heb jij dat nooit gehad? Dat je verliefd was op iemand en achteraf dacht van jeetje ben blij dat 't eigenlijk niks is geworden want die persoon paste toch niet echt bij mij?He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Nee natuurlijk hoeft ze niks te zeggenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik begrijp dit soort analyses niet zo. Wat wil je dan horen, dat ze teleurgesteld was? De ontwikkeling van haar gevoel van dag tot dag?maar ik vind het raar dat je pretendeert zo open te zijn en dan wel je gevoel achteraf in gaat kleuren/niet gewoon eerlijk zegt 'tja dat was even kut, maar nu kijk ik er anders op terug'
He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Ik volg je gewoon echt niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk hoeft ze niks te zeggenmaar ik vind het raar dat je pretendeert zo open te zijn en dan wel je gevoel achteraf in gaat kleuren/niet gewoon eerlijk zegt 'tja dat was even kut, maar nu kijk ik er anders op terug'
The love you take is equal to the love you make.![]()
Heb jij nooit een 'er klopt iets niet'-gevoel gehad bij iemand, en dat je door een afwijzing bevestigd kreeg dat het inderdaad niet klopte? Misschien was het voor haar zoiets.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja het achteraf deel kan ik ook wel volgen maar volgens mij zei ze iets van 'op het moment dat bertie voor esther koos was ik opgelucht' en dat lijkt me gewoon lulkoek![]()
Jawel, maar dan liep ik niet ondertussen hele gedichtenbundels samen te stellen voor die persoonquote:Op maandag 9 maart 2015 12:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb jij nooit een 'er klopt iets niet'-gevoel gehad bij iemand, en dat je door een afwijzing bevestigd kreeg dat het inderdaad niet klopte? Misschien was het voor haar zoiets.
Edit: Ik zeg wel ja, maar nee dat heb ik eigenlijk nooit gehad
He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Volgens mij deed ze dat alleen in het begin. Na de 'ik vind je leuk, wat vind je van mij want ik krijg zo weinig terug'-wandeling werd dat een stuk minder.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jawel, maar dan liep ik niet ondertussen hele gedichtenbundels samen te stellen voor die persoon
Edit: Ik zeg wel ja, maar nee dat heb ik eigenlijk nooit gehad![]()
in de uitzending van volgende week gaan alle boeren op citytrip.
Tom en Rimke gaan naar Dubrovnik,
Jan en Rianne doen Dublin aan,
boer Theo en Nancy bezoeken Oslo,
boer Geert en Hetty vliegen naar Lanzarote
Bertie en Esther gaan met de trein naar Berlijn.![]()
Ja maar daar zat voor ons 4 weken tussen, maar voor hun maar 1 dag of zoquote:Op maandag 9 maart 2015 12:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij deed ze dat alleen in het begin. Na de 'ik vind je leuk, wat vind je van mij want ik krijg zo weinig terug'-wandeling werd dat een stuk minder.He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Dat boekje had ze toch vóór de logeerweek al gemaakt?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jawel, maar dan liep ik niet ondertussen hele gedichtenbundels samen te stellen voor die persoon
Edit: Ik zeg wel ja, maar nee dat heb ik eigenlijk nooit gehad
Het is ook wel een absurde situatie, helemaal zo'n logeerweek. Je zit daar omdat iemand je leuk lijkt, maar je kent diegene nog maar amper. Je koestert vooral een illusie. Zit het erin? Zit het er niet in? Ik kan me voorstellen dat waar je het ene moment nog hoop hebt (stel ze vindt mij wel heel erg leuk, hoe zal het dan gaan, wie weet wat er opbloeit) je het andere moment (ze kiest niet voor me) al vrij snel voelt 'het zat er dus gewoon niet in'.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ja, die taart en het boekje waren van vóór de logeerweek, toen ze Bertie nog leuk vond. Na die wandeling veranderde ze inderdaad wel qua houding t.o.v. Bertie.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij deed ze dat alleen in het begin. Na de 'ik vind je leuk, wat vind je van mij want ik krijg zo weinig terug'-wandeling werd dat een stuk minder.
Hoe ongemakkelijk was die 'knuffel' van Esther/Katherine trouwens, er zat echt 10 km tussen of zoen Bertie de hork die niet eens even meeliep 't was gewoon van JA DOEI HÉ.
![]()
En voor de boeren; ze krijgen drie mensen in huis die al nagenoeg gek op ze zijn. En de mensen die komen logeren weten meer van de boer dan andersom. Dat is ook wel een gekke constructie.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:04 schreef Lienekien het volgende:
Het is ook wel een absurde situatie, helemaal zo'n logeerweek. Je zit daar omdat iemand je leuk lijkt, maar je kent diegene nog maar amper. Je koestert vooral een illusie. Zit het erin? Zit het er niet in?
Aan de andere kant: als er een klik is, dan is daar geen berekening voor nodig.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik denk dat ze gewoon niet goed weet wat ze met Theo aan moet. Aan de ene kant is hij heel aardig,kan soms best grappig zijn, zorgzaam. Maar aan de andere kant is hij ook best onaantrekkelijk, een beetje een sukkel etc. Ze hoopt waarschijnlijk dat de vonk nog overspringt. Mij lijjkt me dat zo iemand als Theo op den duur steeds meer gaat irriteren. Dat je hem een schop onder zijn kont wil geven.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:21 schreef zoem het volgende:
Nancy zou ik niet labiel noemen, eerder wispelturig/onzeker gevoed door het feit dat ze de gedoodverfde 'winnares' is. Ze doet te veel d'r best om de boot een beetje af te houden om Theo niet te veel hoop te geven.![]()
Ik vond dat eigenlijk niet. De laatste twee afleveringen liet ze het heel erg op zijn beloop en gaf ze Esther alle ruimte om bij Bertie te zijn. Ze ging zelfs in haar eentje op de bank een boek lezen. Dat doe je niet als je nog volop met de strijd bezig bent.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat je achteraf denkt 'ja dat werd hem gewoon niet' kan ik wel begrijpen![]()
Dit inderdaad, Nancy wil hem nog niet direct laten vallen, maar ergens beseft ze ook wel dat het uiteindelijk niks gaat worden.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon niet goed weet wat ze met Theo aan moet. Aan de ene kant is hij heel aardig,kan soms best grappig zijn, zorgzaam. Maar aan de andere kant is hij ook best onaantrekkelijk, een beetje een sukkel etc. Ze hoopt waarschijnlijk dat de vonk nog overspringt. Mij lijjkt me dat zo iemand als Theo op den duur steeds meer gaat irriteren. Dat je hem een schop onder zijn kont wil geven.
En Theo heeft totaal geen enkel benul hoe hij Nancy echt moet versieren, hij stuntelt maar wat aan. Best lief om te zien, maar dit is redelijk hopeloos.٩๏̯͡๏)۶![]()
In het voorstukje werd er gekustquote:Op maandag 9 maart 2015 14:46 schreef Lienekien het volgende:
We zullen nog wel zien hoe Theo is op citytrip.![]()
![]()
Hoe kan dat nou?! Hij weet helemaal niet hoe hij Nancy moet versieren.quote:The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik gun het Theo van harte, maar zeg nou eerlijk, behalve ja ja ja ja ja komt er toch niks uit?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?! Hij weet helemaal niet hoe hij Nancy moet versieren.
Maar goed, misschien is het inderdaad anders op de citytrip, we zullen zien.٩๏̯͡๏)۶![]()
Heb je gisteren wel gekeken? Theo is een heel normale man, die gewoon zat mee te kletsen.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik gun het Theo van harte, maar zeg nou eerlijk, behalve ja ja ja ja ja komt er toch niks uit?
Maar goed, misschien is het inderdaad anders op de citytrip, we zullen zien.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik vond het nog steeds moeizaam en ongemakkelijk, maar het was al wel iets beter. En nogmaals, ik gun het Theo van harte, maar ik geloof er niet inquote:Op maandag 9 maart 2015 14:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je gisteren wel gekeken? Theo is een heel normale man, die gewoon zat mee te kletsen.٩๏̯͡๏)۶![]()
Op de site van Boulevard verteld Katherine dat ze erg opgelucht is dat Bertie niet voor haar heeft gekozen en dat ze die week op de boerderij niets vond.
Ik had het niet zo van haar verwacht eigenlijk. Zo achteraf met modder gooien. Had dan een vrouw met ballen geweest en had dan de boel de boel gelaten en vertrokken. Niet achteraf mauwen.![]()
Bedoel je dat filmpje op de site van Boer zoekt vrouw?The love you take is equal to the love you make.![]()
Tja, ik vind dat niet. Nancy is echt veel te vlot voor hem. Hij is superaardig en lief hoor, maar ook echt een slome dokus.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je gisteren wel gekeken? Theo is een heel normale man, die gewoon zat mee te kletsen.![]()
Ah, ik zie dat je hebt geëdit.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Tja, ik vind dat niet. Nancy is echt veel te vlot voor hem. Hij is superaardig en lief hoor, maar ook echt een slome dokus.The love you take is equal to the love you make.![]()
quote:
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage![]()
Exact.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, want het gaat om Nancy en niet om mij.The love you take is equal to the love you make.![]()
Wat tofquote:
quote:
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Dat heeft ze ergens in het begin gezegd en er is zóveel over BZV geschreven, dat ik echt niet meer weet waar dat was.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:00 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze dat al jaren wist? Voordat Bertie voorbij kwam wist ze dat helemaal niet dat zei ze zelf.
Ze wist het al jaren, maar kon er niets mee en had dan maar verschillende slechtlopende relaties met mannen. Door Bertie's verschijning heeft ze haar remmingen opzij gezet en is uit de kast gekomen.
Beseffen lesbisch te zijn en ermee uit de kast komen, zijn twee verschillende zaken die makkelijk door elkaar gehaald kunnen worden. Ik denk dat daarom zoveel mensen denken dat ze "spontaan lesbisch werd" of het toen pas besefte.![]()
Nee. Ze wist toen nog niet dat het slecht ging omdat ze lesbisch was, ze heeft zelf gezegd tijdens BZV dat ze er nu pas achter kwam dat 't zo ook kon, met andere woorden, ze wist nog niet dat ze lesbisch was vóór BZV. Sterker nog, in eerste instantie presenteerde ze zichzelf als biseksueel, tijdens het koken.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:29 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat heeft ze ergens in het begin gezegd en er is zóveel over BZV geschreven, dat ik echt niet meer weet waar dat was.
Ze wist het al jaren, maar kon er niets mee en had dan maar verschillende slechtlopende relaties met mannen. Door Bertie's verschijning heeft ze haar remmingen opzij gezet en is uit de kast gekomen.
Beseffen lesbisch te zijn en ermee uit de kast komen, zijn twee verschillende zaken die makkelijk door elkaar gehaald kunnen worden. Ik denk dat daarom zoveel mensen denken dat ze "spontaan lesbisch werd" of het toen pas besefte.![]()
uggs doet zijn naam ere aan
UGGGGGAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Waarom? Iedereen doet het, en niet alleen in BZV. Je maakt de wereld, maar met name en vooral ook jezelf, wijs dat je sowieso niet wilde wat je niet kon krijgen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Ten eerste helpt je dat -omdat je het zelf ook gelooft- tegen een boel negatieve spanning, en
ten tweede gaat niet iedereen aan je kop zeuren met "Aaaach, gut meeeeid tooooch, wat vreeeeesulluk voor je, en hoe gaaaaaat het nou met je, kan je er al een beeeeeeetje mee leven? Kop op hoor, geen hand vol maar een land vol, toch. Nou, tot kijk maar weer lieve schat, je weet toch dat ik vreeeeeeeesulluk met je meeleef, hè? Ja toch, niet dan, nou dan! Doei, we bellen!"![]()
Misschien neemt ie Nancy nog wel flink te grazen.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:46 schreef Lienekien het volgende:
We zullen nog wel zien hoe Theo is op citytrip.5 Ferrari's op videoband!![]()
Het ging over Theo, toch?quote:
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Hoe gaat ze dan over hem heenlopen?quote:Op maandag 9 maart 2015 18:01 schreef roos94 het volgende:
Nancy is niks voor Theo. Die loopt zo over hem heen.The love you take is equal to the love you make.![]()
Theo hoopt met hoge hakken.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe gaat ze dan over hem heenlopen?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Meest irritante persoon dit seizoen katherine. Al dat gepush en getrek aan een paard waarbij gelijk duidelijk is dat die er geen stap harder om gaat lopen en achteraf zeggen dat ze het toch al niks vond. Hmmm. Bovendien vind ik dr stem irritant en doet ze me denken aan die vrouw van de anti vaginale schimmelcreme reclameWhen nodody hates you, you're doing something wrong![]()
Ik vond Esther zo verschrikkelijk overdreven overtuigd van haar liefde voor Bertie. Ze drukte Katherine gewoon weg.
Maar de tijd zal het leren: Als de liefde tot bloei komt tussen Esther en Bertie vind ik dat alleen maar een mooi resultaat.The love you take is equal to the love you make.![]()
Dat is toch niet gek of zo. De vraag is wat wil je dan? Je bent er blijkbaar ontevreden hoe ze reageren.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja oke dat is waar, maar ik denk dat de meeste zich gewoon bewust groot houden voor de camera's.
...en dan hoef je niet zo te reageren met "sukkel" en ook "kneus" over de DM. Is gewoon niet lief en niet nodig.![]()
Vind ik ookquote:Op zondag 8 maart 2015 21:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon jezelf blijven. Ik zag het ook altijd, ongeacht wie ik tegenover me hebMaar ik vraag me af, is het nog steeds charmant als een (jonge)vrouw je met 'Moi!' begroet?
![]()
En weet iemand of Tom en Rimke nog samenzijn?
[ Bericht 4% gewijzigd door Revanches op 09-03-2015 19:07:17 ]And I am a weapon of massive consumption
Ik zeg altijd moi niks mis mee ik kijk mensen juist raar aan als je goedendag ofzo zeggen ik bedoel hoe degelijk wil je wezenWhen nodody hates you, you're doing something wrong![]()
Praat je ook zonder interpunctie?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:07 schreef Elisabeth92 het volgende:
Ik zeg altijd moi niks mis mee ik kijk mensen juist raar aan als je goedendag ofzo zeggen ik bedoel hoe degelijk wil je wezensig verwijderd door FA![]()
ik vond Esther vele malen irritanter. Een beetje een eng meisje, dat erg labiel op me over kwam en zich min of meer uit het niets op deze missie haar grote liefde Bertie heeft gestort, om haar eigen leegte te compenseren. Ik vond dat Katherine goed 'bij zichzelf bleef', ze stopte juist op een gegeven moment met duwen en trekken toen ze voor haar gevoel genoeg had laten zien wie ze was en hield de eer aan zichzelf. Maar als Esther en Bertie gelukkig met elkaar zijn gun ik ze dat van harte hoor. Alleen had ik totaal niet verwacht dat Bertie haar echt leuk zou vinden. Vergelijk maar eens met die Rosita (of hoe heet ze) die ze in de speeddate zo leuk vond (maar die zelf al snel afhaakte). Dat was juist een dame met een sterke persoonlijkheid.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:22 schreef Elisabeth92 het volgende:
Meest irritante persoon dit seizoen katherine. Al dat gepush en getrek aan een paard waarbij gelijk duidelijk is dat die er geen stap harder om gaat lopen en achteraf zeggen dat ze het toch al niks vond. Hmmm. Bovendien vind ik dr stem irritant en doet ze me denken aan die vrouw van de anti vaginale schimmelcreme reclame
[ Bericht 0% gewijzigd door trui op 09-03-2015 20:59:28 ]in de haak.![]()
Bertie lijkt als twee druppels water op die zanger Vinzzent
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Theo neemt geen initiatief en vind alles goed dat Nancy voorstelt om te gaan doen.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe gaat ze dan over hem heenlopen?5 Ferrari's op videoband!![]()
Wat verschrikkelijk. Arme man.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Theo neemt geen initiatief en vind alles goed dat Nancy voorstelt om te gaan doen.The love you take is equal to the love you make.![]()
Groeten is te degelijk voor je?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:07 schreef Elisabeth92 het volgende:
Ik zeg altijd moi niks mis mee ik kijk mensen juist raar aan als je goedendag ofzo zeggen ik bedoel hoe degelijk wil je wezen
Blijf dan maar weg van het platteland.![]()
"Moi" is juist een groet in het Gronings.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Groeten is te degelijk voor je?
Blijf dan maar weg van het platteland.know'm sayin?
word? word.![]()
Wou net zeggen hier zegt iedereen moi tegen mekaar, en daar is niks mis mee. Meer wilde ik er niet mee zeggen
En als ik spreek zeg ik altijd komma, stop, en uitroeptekenjij niet dan?
When nodody hates you, you're doing something wrong![]()
Nancy was er blijkbaar ook al vroeg bij. Zij is 50 ofzo. Dochter is ouder dan 30. Dacht in eerste instantie dat het haar zus was.
Ik ken best veel Friese namen, maar Stoffel kende ik nog niet eigenlijk.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Nance is 46 en ziet er beter uit dan haar dochter, was vroeger ongetwijfeld mooiste meisje van de klas, die beginnen altijd eerder.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:00 schreef Terreros85 het volgende:
Nancy was er blijkbaar ook al vroeg bij. Zij is 50 ofzo. Dochter is ouder dan 30. Dacht in eerste instantie dat het haar zus was.
Ik ken best veel Friese namen, maar Stoffel kende ik nog niet eigenlijk.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
De dochter heeft al kraaienpootjes. Sowieso 30+ dan.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:23 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nance is 46 en ziet er beter uit dan haar dochter, was vroeger ongetwijfeld mooiste meisje van de klas, die beginnen altijd eerder.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
Forum Opties Forumhop: Hop naar: