Waarom? Iedereen doet het, en niet alleen in BZV. Je maakt de wereld, maar met name en vooral ook jezelf, wijs dat je sowieso niet wilde wat je niet kon krijgen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Doen al die afvallers inderdaad, Leonie, Ada, etc. Ineens hebben ze er allemaal vrede mee en zagen ze het aankomen.Geef gewoon toe dan dat je het kut vind en teleurgesteld bent.
Misschien neemt ie Nancy nog wel flink te grazen.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:46 schreef Lienekien het volgende:
We zullen nog wel zien hoe Theo is op citytrip.
Het ging over Theo, toch?quote:
Hoe gaat ze dan over hem heenlopen?quote:Op maandag 9 maart 2015 18:01 schreef roos94 het volgende:
Nancy is niks voor Theo. Die loopt zo over hem heen.
Theo hoopt met hoge hakken.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe gaat ze dan over hem heenlopen?
Dat is toch niet gek of zo. De vraag is wat wil je dan? Je bent er blijkbaar ontevreden hoe ze reageren.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja oke dat is waar, maar ik denk dat de meeste zich gewoon bewust groot houden voor de camera's.
Vind ik ookquote:Op zondag 8 maart 2015 21:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon jezelf blijven. Ik zag het ook altijd, ongeacht wie ik tegenover me heb
Praat je ook zonder interpunctie?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:07 schreef Elisabeth92 het volgende:
Ik zeg altijd moi niks mis mee ik kijk mensen juist raar aan als je goedendag ofzo zeggen ik bedoel hoe degelijk wil je wezen
ik vond Esther vele malen irritanter. Een beetje een eng meisje, dat erg labiel op me over kwam en zich min of meer uit het niets op deze missie haar grote liefde Bertie heeft gestort, om haar eigen leegte te compenseren. Ik vond dat Katherine goed 'bij zichzelf bleef', ze stopte juist op een gegeven moment met duwen en trekken toen ze voor haar gevoel genoeg had laten zien wie ze was en hield de eer aan zichzelf. Maar als Esther en Bertie gelukkig met elkaar zijn gun ik ze dat van harte hoor. Alleen had ik totaal niet verwacht dat Bertie haar echt leuk zou vinden. Vergelijk maar eens met die Rosita (of hoe heet ze) die ze in de speeddate zo leuk vond (maar die zelf al snel afhaakte). Dat was juist een dame met een sterke persoonlijkheid.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:22 schreef Elisabeth92 het volgende:
Meest irritante persoon dit seizoen katherine. Al dat gepush en getrek aan een paard waarbij gelijk duidelijk is dat die er geen stap harder om gaat lopen en achteraf zeggen dat ze het toch al niks vond. Hmmm. Bovendien vind ik dr stem irritant en doet ze me denken aan die vrouw van de anti vaginale schimmelcreme reclame
Theo neemt geen initiatief en vind alles goed dat Nancy voorstelt om te gaan doen.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe gaat ze dan over hem heenlopen?
Wat verschrikkelijk. Arme man.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Theo neemt geen initiatief en vind alles goed dat Nancy voorstelt om te gaan doen.
Groeten is te degelijk voor je?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:07 schreef Elisabeth92 het volgende:
Ik zeg altijd moi niks mis mee ik kijk mensen juist raar aan als je goedendag ofzo zeggen ik bedoel hoe degelijk wil je wezen
"Moi" is juist een groet in het Gronings.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Groeten is te degelijk voor je?
Blijf dan maar weg van het platteland.
Nance is 46 en ziet er beter uit dan haar dochter, was vroeger ongetwijfeld mooiste meisje van de klas, die beginnen altijd eerder.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:00 schreef Terreros85 het volgende:
Nancy was er blijkbaar ook al vroeg bij. Zij is 50 ofzo. Dochter is ouder dan 30. Dacht in eerste instantie dat het haar zus was.
Ik ken best veel Friese namen, maar Stoffel kende ik nog niet eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |