Esther was echt overdreven blij ja, ik denk dat 't nog niet zo "Sunshine and rainbows" gaat worden, kom op ze is nog niet eens echt uit de kast voor iedereen. Ze heeft pas net ontdekt dat ze op vrouwen valt zo makkelijk is dat niet meteen allemaal in het begin :pquote:Op zondag 8 maart 2015 22:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Esther en Bertie gaan ook nog van een koude kermis thuiskomen als de camera's weg zijn
Misschien kunnen ze dat filmen.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:27 schreef Lienekien het volgende:
Tja, hoe ze zijn als de camera's weg zijn, zullen we natuurlijk nooit zien.
Ada zei wel dat ze even teleurgesteld wasquote:Op zondag 8 maart 2015 21:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Doen al die afvallers inderdaad, Leonie, Ada, etc. Ineens hebben ze er allemaal vrede mee en zagen ze het aankomen.Geef gewoon toe dan dat je het kut vind en teleurgesteld bent.
Is niet veel sneller... eerst naar Schiphol... van tevoren aanwezig zijn... dan vliegen naar Berlijn, en dan daar weer douaneshit en dan nog naar hotel.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:11 schreef tralalala het volgende:
Hadden ze niet even en vliegtuig kunnen regelen.
Ja, dat dus. Net zoals Theo en Nancy zie ik dat nog wel wat worden.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef rainbowwarrior het volgende:
Wat een leuke aflevering.
Ik geef Bertie en Esther best wel een kans eigenlijk. Ik vond Bertie veel meer ontspannen als tijdens de logeerweek en ze heeft ook veel meer gelachen en gestraald. Bijvoorbeeld tijdens het wandelen met de hond hebben Bertie en Esther wel handjes vastgehouden. Ik vond ze daar samen best wel liev en beiden leken wel een beetje te stralen. In ieder geval vond ik Bertie anders overkomen als tijdens de logeerweek. Ik ben benieuwd.
Waarom verwacht iedereen toch dat alle stelletjes hetzelfde zijn?... niet iedereen geeft elkaar meteen een tongzoen, niet iedereen is meteen hoteldebotel, niet iedereen ligt dezelfde avond in bed met elkaar.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef Mozy het volgende:
Bij Jan en Rianne spat t er wel vanaf. Rimjob en Tom zijn wat meer ingetogen.
Waarom? Omdat jij dat vindt? Geef gewoon zelf toe dat je wil dat ze jankend het erf verlaten... daar kick je nl. op.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Doen al die afvallers inderdaad, Leonie, Ada, etc. Ineens hebben ze er allemaal vrede mee en zagen ze het aankomen.Geef gewoon toe dan dat je het kut vind en teleurgesteld bent.
Ok, kijk de aflevering nog eens en kijk voor wie Geert kiest..quote:Op zondag 8 maart 2015 23:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Tsja, zo denk ik erover en voel ik het aan.
Je bedoeld denk ik Hettyquote:Op zondag 8 maart 2015 23:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Tsja, zo denk ik erover en voel ik het aan.
Ja, sorry verkeerde naam.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bedoeld denk ik HettyEn ze zijn nog samen stond laatst in een showbizz artikel.
Ze wist al jaren dat ze lesbisch was, maar kon er niets mee doen. Door het leuke voorstelfilmpje van Bertie viel ze gelijk uit de kast.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:28 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Esther was echt overdreven blij ja, ik denk dat 't nog niet zo "Sunshine and rainbows" gaat worden, kom op ze is nog niet eens echt uit de kast voor iedereen. Ze heeft pas net ontdekt dat ze op vrouwen valt zo makkelijk is dat niet meteen allemaal in het begin :p
En ja ze lijkt me idd het type dat je erg naar je mond praat.. Maarja misschien wil Bertie dat wel want Katherine was zo niet.
Ze kennen elkaar van 5 minuten plus één dag plus een kleine week. Verliefd zijn is plausibel, maar helemaal hoteldebotel is merkwaardiger dan voorzichtig beginnen.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:06 schreef elkravo het volgende:
[..]
Waarom verwacht iedereen toch dat alle stelletjes hetzelfde zijn?... niet iedereen geeft elkaar meteen een tongzoen, niet iedereen is meteen hoteldebotel, niet iedereen ligt dezelfde avond in bed met elkaar.
Er is geen norm waaraan mensen moeten voldoen om happy, verliefd etc. te zijn... En met een camera erbij doet de een het ook wat makkelijker als een ander.
Bertie die uit het niets een vraag stelt aan de ouders, en dan niet over iets kleins als het weer ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef rainbowwarrior het volgende:
Ik geef Bertie en Esther best wel een kans eigenlijk. Ik vond Bertie veel meer ontspannen als tijdens de logeerweek en ze heeft ook veel meer gelachen en gestraald. Bijvoorbeeld tijdens het wandelen met de hond hebben Bertie en Esther wel handjes vastgehouden. Ik vond ze daar samen best wel liev en beiden leken wel een beetje te stralen. In ieder geval vond ik Bertie anders overkomen als tijdens de logeerweek. Ik ben benieuwd.
Dat idee heb ik helemaal niet. Ik vond tijdens eerdere afleveringen juist dat ze af en toe even duidelijk kon maken wat zíj vond.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:28 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Esther was echt overdreven blij ja, ik denk dat 't nog niet zo "Sunshine and rainbows" gaat worden, kom op ze is nog niet eens echt uit de kast voor iedereen. Ze heeft pas net ontdekt dat ze op vrouwen valt zo makkelijk is dat niet meteen allemaal in het begin :p
En ja ze lijkt me idd het type dat je erg naar je mond praat.. Maarja misschien wil Bertie dat wel want Katherine was zo niet.
Hoe kom je erbij dat ze dat al jaren wist? Voordat Bertie voorbij kwam wist ze dat helemaal niet dat zei ze zelf.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:58 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ze wist al jaren dat ze lesbisch was, maar kon er niets mee doen. Door het leuke voorstelfilmpje van Bertie viel ze gelijk uit de kast.
[..]
Ze kennen elkaar van 5 minuten plus één dag plus een kleine week. Verliefd zijn is plausibel, maar helemaal hoteldebotel is merkwaardiger dan voorzichtig beginnen.
Yep:quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:08 schreef elkravo het volgende:
[..]
Waarom? Omdat jij dat vindt? Geef gewoon zelf toe dat je wil dat ze jankend het erf verlaten... daar kick je nl. op.
Ja oke dat is waar, maar ik denk dat de meeste zich gewoon bewust groot houden voor de camera's.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:59 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ada zei wel dat ze even teleurgesteld was
ja. Nancy bedoel ik hè?quote:
Valt wel mee met die labiliteit, volgens mij.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja. Nancy bedoel ik hè?
En katherine was blij dat ze niet gekozen werd? Dat klinkt een beetje als onzin eigenlijk
Waarom is ze dan toch tot het keuzemoment gebleven? Ze had ook zelf kunnen vertrekken.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:23 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb dat filmpje van K. even bekeken en dat klinkt mij niet als onzin. Helemaal niet als je nagaat dat ze er achteraf op terugkijkt, dus al afstand heeft kunnen nemen. Het was nou niet alsof de vonken ervan af spatten. Waar zou ze rouwig om moeten zijn?
ja maar dat is achteraf gezien terwijl ze iets zei zei van 'ik was opgelucht toen ze mij niet koos'quote:Op maandag 9 maart 2015 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Valt wel mee met die labiliteit, volgens mij.
Ik heb dat filmpje van K. even bekeken en dat klinkt mij niet als onzin. Helemaal niet als je nagaat dat ze er achteraf op terugkijkt, dus al afstand heeft kunnen nemen. Het was nou niet alsof de vonken ervan af spatten. Waar zou ze rouwig om moeten zijn?
quote:Op maandag 9 maart 2015 09:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yep:
BZV-kijkcijfers 2015
01 08-09-2014 3.322.000 (vorig seizoen 3.144.000)
02 04-01-2015 3.733.000 (vorig seizoen 3.429.000)
03 11-01-2015 4.260.000 (vorig seizoen 3.425.000)
04 18-01-2015 3.991.000 (vorig seizoen 3.351.000)
05 25-01-2015 4.192.000 (vorig seizoen 3.228.000)
06 01-02-2015 4.076.000
07 08-02-2015 4.226.000
08 15-02-2015 4.251.000
09 22-02-2015 4.076.000
10 01-03-2015 4.116.000
11 08-03-2015 4.269.000
Dat zeg ik. Achteraf gezien is ze er niet rouwig om, dan kan ze tot het keuzemoment nog wel een ander gevoel hebben gehad.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom is ze dan toch tot het keuzemoment gebleven? Ze had ook zelf kunnen vertrekken.
Ik begrijp dit soort analyses niet zo. Wat wil je dan horen, dat ze teleurgesteld was? De ontwikkeling van haar gevoel van dag tot dag?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dat is achteraf gezien terwijl ze iets zei zei van 'ik was opgelucht toen ze mij niet koos'
Maar het kwam op mij over alsof ze die hele week enorm haar best zat te doen om gekozen te worden. Waarom zou je dan op dat moment opgelucht zijn?
Dat je achteraf denkt 'ja dat werd hem gewoon niet' kan ik wel begrijpen
Spanning en de druk van het 'spel' om gekozen te worden spelen wellicht een rol. Naderhand valt dat van je af en kijk je er nuchterder tegenaan. Desalniettemin wel een cliché-uitspraak.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom is ze dan toch tot het keuzemoment gebleven? Ze had ook zelf kunnen vertrekken.
Nou kan me er wel wat bij voorstellen, ze ging er verliefd in en 't werd al minder en toen Bertie uiteindelijk voor Esther koos vond ze dat op dat misschien wel jammer, want ja je zit toch in een competitie. Maar als je er dan achteraf op reflecteert kan je best zoiets hebben van jee, ben eigenlijk wel blij dat ik 't niet was.. Heb jij dat nooit gehad? Dat je verliefd was op iemand en achteraf dacht van jeetje ben blij dat 't eigenlijk niks is geworden want die persoon paste toch niet echt bij mij?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dat is achteraf gezien terwijl ze iets zei zei van 'ik was opgelucht toen ze mij niet koos'
Maar het kwam op mij over alsof ze die hele week enorm haar best zat te doen om gekozen te worden. Waarom zou je dan op dat moment opgelucht zijn?
Dat je achteraf denkt 'ja dat werd hem gewoon niet' kan ik wel begrijpen
Ja het achteraf deel kan ik ook wel volgen maar volgens mij zei ze iets van 'op het moment dat bertie voor esther koos was ik opgelucht' en dat lijkt me gewoon lulkoekquote:Op maandag 9 maart 2015 12:32 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nou kan me er wel wat bij voorstellen, ze ging er verliefd in en 't werd al minder en toen Bertie uiteindelijk voor Esther koos vond ze dat op dat misschien wel jammer, want ja je zit toch in een competitie. Maar als je er dan achteraf op reflecteert kan je best zoiets hebben van jee, ben eigenlijk wel blij dat ik 't niet was.. Heb jij dat nooit gehad? Dat je verliefd was op iemand en achteraf dacht van jeetje ben blij dat 't eigenlijk niks is geworden want die persoon paste toch niet echt bij mij?
Nee natuurlijk hoeft ze niks te zeggenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik begrijp dit soort analyses niet zo. Wat wil je dan horen, dat ze teleurgesteld was? De ontwikkeling van haar gevoel van dag tot dag?
Ik volg je gewoon echt niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk hoeft ze niks te zeggenmaar ik vind het raar dat je pretendeert zo open te zijn en dan wel je gevoel achteraf in gaat kleuren/niet gewoon eerlijk zegt 'tja dat was even kut, maar nu kijk ik er anders op terug'
Heb jij nooit een 'er klopt iets niet'-gevoel gehad bij iemand, en dat je door een afwijzing bevestigd kreeg dat het inderdaad niet klopte? Misschien was het voor haar zoiets.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja het achteraf deel kan ik ook wel volgen maar volgens mij zei ze iets van 'op het moment dat bertie voor esther koos was ik opgelucht' en dat lijkt me gewoon lulkoek
Jawel, maar dan liep ik niet ondertussen hele gedichtenbundels samen te stellen voor die persoonquote:Op maandag 9 maart 2015 12:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb jij nooit een 'er klopt iets niet'-gevoel gehad bij iemand, en dat je door een afwijzing bevestigd kreeg dat het inderdaad niet klopte? Misschien was het voor haar zoiets.
Volgens mij deed ze dat alleen in het begin. Na de 'ik vind je leuk, wat vind je van mij want ik krijg zo weinig terug'-wandeling werd dat een stuk minder.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jawel, maar dan liep ik niet ondertussen hele gedichtenbundels samen te stellen voor die persoon
Edit: Ik zeg wel ja, maar nee dat heb ik eigenlijk nooit gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |