Als dit geen neuken wordtquote:Op zondag 8 maart 2015 21:12 schreef Zo-is-dat het volgende:
Zoveel chemie tussen die twee he, t spat werkelijk van t scherm af
Volgens mij heeft Hetty alles voor zichzelf uitstekend op een rijtje. Die regelt dat allemaal wel voor zichzelf.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:12 schreef Starlie het volgende:
Geert en Ada was bij nader inzien denk.ik toch een betere keuze geweest die leek wat stijfjes en te keurig maar heb het idee dat Hetty 10x stijver is.
nee, dan Esther, die loopt ook op twee van die spijkers, eng mager,quote:Op zondag 8 maart 2015 21:12 schreef Pedroso het volgende:
Wat een dunne poten heeft Bertie. Dat wordt oppassen met scharen met al die dunne beentjes.
Dat dusquote:
Die hokjes in de trein waren altijd super joh.quote:
Ja nu zie je haar in haar eigen omgeving komt ze heel anders overquote:Op zondag 8 maart 2015 21:12 schreef Starlie het volgende:
Geert en Ada was bij nader inzien denk.ik toch een betere keuze geweest die leek wat stijfjes en te keurig maar heb het idee dat Hetty 10x stijver is.
Mwah, met inchecken en alles erbij valt dat mee denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:13 schreef Starlie het volgende:
Vliegtuig was toch een stuk sneller geweest...
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef matthijst het volgende:
Pffff, Jan ligt straks te ketsen met de foto van die dooie naast zich op het nachtkastje.
Wat?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
EN HET IS AL UIT TUSSEN TOM EN RIMKE
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef matthijst het volgende:
Pffff, Jan ligt straks te ketsen met de foto van die dooie naast zich op het nachtkastje.
Hier lach ik harder om dan zou moetenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef matthijst het volgende:
Sorry pik, het is niet anders.quote:
Bron?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
ESTHER HEEFT GEWOON AL RELATIES GEHAD HOOR
quote:
quote:De kersverse geliefden verspreiden zich door heel Europa om te genieten van de omgeving en elkaar. Boer Tom en Rimke gaan naar Dubrovnik, boer Jan en Rianne naar Dublin en boer Theo en Nancy bezoeken Oslo. Het ene koppel is smoorverliefd, het andere kijkt de kat nog even uit de boom.
Berlijn, iets met een strand, iets met een bed rozenblaadjes, iets Marokko-achtigs maar het kan ook Barcelona zijn. Het ging snel.quote:
Dit zal ook wel weer een fuck-up in de aankondiging zijn.quote:
Bron!quote:Op zondag 8 maart 2015 21:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Sorry pik, het is niet anders.
Riannequote:
Verdulleke Cee, waar was je nouquote:Op zondag 8 maart 2015 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Berlijn, iets met een strand, iets met een bed rozenblaadjes, iets Marokko-achtigs maar het kan ook Barcelona zijn. Het ging snel.
Linkje. Anders lul je ook maar wat.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Sorry pik, het is niet anders.
Als het over Alberto gaat, is het niet ergquote:
Samson en Gert aan het kijken op zondagavond? Get a lifequote:
Nee, dat is Albertooooooooooooquote:Op zondag 8 maart 2015 21:17 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Samson en Gert aan het kijken op zondagavond? Get a life
Dat dit kan op FOK!quote:Op zondag 8 maart 2015 21:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als het over Alberto gaat, is het niet erg
Rianne wil eerst trouwen, dan kinderen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:16 schreef svann het volgende:
Wie had het over eerst trouwen, toen ik net even hier keek?
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als het over Alberto gaat, is het niet erg
Redelijk logisch, toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Jan begon eerst over kinderen volgens mij... Toen zei Rianne eerst trouwen!
en dat weet jij, want ..... (bronvermelding)quote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
ESTHER HEEFT GEWOON AL RELATIES GEHAD HOOR
Nou ja dat moet iedereen zelf weten. Maar iedereen vond meteen rianne een creep omdat ze het over trouwen begon, terwijl jan het eerst over kinderen hadquote:
Haha dude..quote:Op zondag 8 maart 2015 21:14 schreef matthijst het volgende:
psychische zelfverdediging, dat doet iedereen, alleen word je er meestal niet mee geconfronteerd,quote:Op zondag 8 maart 2015 21:19 schreef ntm het volgende:
Hoorde ik Katherine nou zeggen ik was blij dat Berthie me niet had gekozenIn de uitzending vroeg Yvonne hoe ze het zou vinden als Bertie haar koos 'ja heel leuk' . Wat een raar wijf sowieso
http://boerzoektvrouw.kro(...)dat_ze_mij_niet_koosquote:Op zondag 8 maart 2015 21:19 schreef ntm het volgende:
Hoorde ik Katherine nou zeggen ik was blij dat Berthie me niet had gekozenIn de uitzending vroeg Yvonne hoe ze het zou vinden als Bertie haar koos 'ja heel leuk' . Wat een raar wijf sowieso
Nou ja.... laat ze het eerst maar eens een jaartje met elkaar uithouden.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nou ja dat moet iedereen zelf weten. Maar iedereen vond meteen rianne een creep omdat ze het over trouwen begon, terwijl jan het eerst over kinderen had
Ja,het zou ook niet mijn manier zijnquote:Op zondag 8 maart 2015 21:23 schreef svann het volgende:
[..]
Nou ja.... laat ze het eerst maar eens een jaartje met elkaar uithouden.
Dat besef kwam pas later, vertelt Katherine als je goed luistert. Ik kan me voorstellen dat je 'in de race' nog niet echt een goed en weloverwogen oordeel kan vormen en dat je daarom nog niet je eigen glazen wilt ingooien.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:19 schreef ntm het volgende:
Ik dacht ook dat het een iets jongere zus was.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:28 schreef SSJKliko het volgende:
Ik dacht trouwens serieus dat die blonde een vriendin was van Nancy was het haar dochter?:')
Ik ook... ik wel actie zien bij bertie!quote:Op zondag 8 maart 2015 21:30 schreef hondebrokje het volgende:
Ik heb nog wel zin in die andere aflevering
Doen al die afvallers inderdaad, Leonie, Ada, etc. Ineens hebben ze er allemaal vrede mee en zagen ze het aankomen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
psychische zelfverdediging, dat doet iedereen, alleen word je er meestal niet mee geconfronteerd,
Inderdaad, gewoon jezelf blijven. Ik zag het ook altijd, ongeacht wie ik tegenover me hebquote:
Alberto Stegeman niet kennenquote:
Ja ik snapte er al niks vanquote:Op zondag 8 maart 2015 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het een iets jongere zus was.
De park.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Alberto die het park checkt niet kennen..
Marieke was wel eerlijkquote:Op zondag 8 maart 2015 21:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Doen al die afvallers inderdaad, Leonie, Ada, etc. Ineens hebben ze er allemaal vrede mee en zagen ze het aankomen.Geef gewoon toe dan dat je het kut vind en teleurgesteld bent.
Haha Katherine is nu echt blij dat ze weg was en ze vond er geen kut aanquote:
Esther en Bertie gaan ook nog van een koude kermis thuiskomen als de camera's weg zijnquote:Op zondag 8 maart 2015 22:19 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Haha Katherine is nu echt blij dat ze weg was en ze vond er geen kut aanda's al de tweede die dat zegt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |