SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou gewoon even kijken wat voor velgen te koop zijn eigenlijk en wat dat zo'n beetje kost.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat voor wiel meot je maken dan? /depends
Noem je het maken van een babyoksel zo?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:25 schreef kaasplankje het volgende:
Oksel is het kippenhok aan het uitmesten.
Wel oppassen als ze zo'n bol bij de hiel hebben want dan kan je die wel flink verneuken.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:07 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee, hele goekope van Ikea, doen precies hetzelfde.
Tuseen de 30 en de 500 Euro voor een velg, spaken tussen de 30 cent en een paar euro per stuk. Wat het kost hangt af van wat je wil.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Nou gewoon even kijken wat voor velgen te koop zijn eigenlijk en wat dat zo'n beetje kost.
Half hoog? 35-40 aluquote:Op zondag 8 maart 2015 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tuseen de 30 en de 500 Euro voor een velg, spaken tussen de 30 cent en een paar euro per stuk. Wat het kost hangt af van wat je wil.
Zoek je hoog profiel carbon of
Laag profiel alu?
Moet ik al chip hebben voor die knakenkoers ?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tuseen de 30 en de 500 Euro voor een velg, spaken tussen de 30 cent en een paar euro per stuk. Wat het kost hangt af van wat je wil.
Zoek je hoog profiel carbon of
Laag profiel alu?
Adresjes?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vanaf een eurootje of 35.- per velg misschien
Oh, bij mij juist andersom. HR lag gisteren al ruim 10 slagen hoger dan normaal op dezelfde snelheden. Nu ligt dat natuurlijk niet 100% aan het temperatuurverschil, maar merkte dit met hardlopen ook al heel snel; mijn HR blijft nou eenmaal lager op koudere dagenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:00 schreef MarcoD het volgende:
Iets wat ik vandaag opmerkte, mijn hartslag was vandaag een stuk lager met deze temperaturen/minder lagen kleren bij een soortgelijke inspanning.
Dat is nou precies wat ik met de navigatie van Garmin zou willen doenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:04 schreef ratatat het volgende:
[..]
Van tevoren route maken in basecamp, deze inladen in de Garmin en dan werkt het prima.
Je moet dan alleen wel zorgen dat je in basecamp dezelfde map gebruikt als op je Garmin. Anders wordt het een drama als je een course gebruikt (course is met aanwijzingen). Als je echter een track (track is zonder aanwijzingen) gebruikt maakt het weer niet veel uit omdat je dan gewoon een lijntje op je map hebt met gps coordinaten.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat ik met de navigatie van Garmin zou willen doen
ben benieuwd naar de rest van de verhalen en vooral foto's!quote:Op zondag 8 maart 2015 22:00 schreef Gripper het volgende:
Patroon en ik liggen gebroederlijk in bed (we hebben de bedden wel 19,5 cm uit elkaar geschoven zodat we elkaar niet per ongeluk raken) en het is 10 uur dus licht uit!
Lekker rondje gefietst vanmiddag, niet ver hoor want we waren om 15 uur in het hotel en moesten toen nog de fietsen monteren. Maar toch ff lekker 2 uurtjes gereden, wat heerlijk bij deze temperaturen!
Wat een aidsquote:Op zondag 8 maart 2015 22:05 schreef muzas het volgende:
http://www.amazon.com/Gea(...)S/ref=cm_rdp_product
Dafuq
quote:Q:Is this bike laterally stiff, while remaining vertically compliant?
A: This bike literally defies all laws pertaining to gravity.
Die reviews ookquote:Op zondag 8 maart 2015 22:05 schreef muzas het volgende:
Dafuq
Lelijk, maar die "schijfremmen"vind ik wel wat hebben. Scheelt dat veel in remkracht of henb je er alleen voordeel van bij vochtig weer?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:05 schreef muzas het volgende:
Dafuq
Scheelt in modulatie.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef Coppi het volgende:
[..]
Lelijk, maar die "schijfremmen"vind ik wel wat hebben. Scheelt dat veel in remkracht of henb je er alleen voordeel van bij vochtig weer?
Bij die vragen zitten wel een paar trolletjes bij. Deze review.....quote:
quote:Upon receiving this beast of a bike I immediately went and signed up for a STRAVA account. Next I searched all the local KOMs and decided to go hunting. On my first ride I stole 188 KOMs and got a speeding ticket from the local police department. The ticket is framed and hanging in my garage as a momento of the awesomeness that is the Machete. My second ride was even better, I decided to go race a local criterium. From the first whistle I left the field in my rear view mirror I have mounted on my helmet(safety first). With in 2 laps I had lapped the field. In the process I won 2 primes that consisted of a bag of coffee and an Ontario Series T-Shirt. With the field starring in awe at the awesomeness of my bike I decided that lapping the field once wasn't good enough and did it again. After I won the race, the podium picture had just me on the top step, all the other racers felt unworthy to be in the presence of such an amazing marvel of engineering. After the race one of the podium girls came up to me and offered herself as a reward, which I gladly accepted. I used the $63 first place winnings and took her to dinner, reservations for three of course (me, her, and the Machete). The future seems bright and the possibilities are endless with this bike in your arsenal!
e-bike?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:35 schreef Andyy het volgende:
Stond vandaag ook even op m'n telefoon maps te checken, valt er midden op de weg een oud vrouwtje van d'r fiets. Had maar het verkeer even gestopt en geholpen met de fiets van de vrouw afhalen. Goede daad van dit jaar ook weer verricht.
Ja veel beter vooral met nat weer heb je veel meer remkracht met zo een mechanische schijfremquote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef Coppi het volgende:
[..]
Lelijk, maar die "schijfremmen"vind ik wel wat hebben. Scheelt dat veel in remkracht of henb je er alleen voordeel van bij vochtig weer?
http://www.amazon.com/Spo(...)16VKPX83VB4P7T9ENG0Yquote:Op zondag 8 maart 2015 22:05 schreef muzas het volgende:
Dafuq
Die fietsstandaard maakt het wel af gewoon.quote:Op maandag 9 maart 2015 06:26 schreef dop het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Spo(...)16VKPX83VB4P7T9ENG0Y
doe mij ook gelijk ninja wielen
Ik moest effe goed kijken voordat ik door had wat het wasquote:Op maandag 9 maart 2015 07:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die fietsstandaard maakt het wel af gewoon.
Hahaha, die fietsquote:Op maandag 9 maart 2015 08:28 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
stuurde ik ook net naar de vrouw
ff een partij sokken inslaan a 2.99 per paar
http://flyer.lidl.nl/af44c734-d732-46bb-b3bf-4c227171b8ba/#/26quote:
Jaaaa, eindelijk die standaard!! Krijg verdomme last van m'n rug als ik elke keer op m'n knieën de fiets moet schoonmaken.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:20 schreef Flipmoehoe het volgende:
volgende week maandag weer diverse fietsartikelen in de aanbieding bij de Lidl, waaronder de fietsmontagestandaard voor 24,99
Geloof dat velen (incl. Flip zelf) deze standaard hebben.
Ik zou zeggen.. doe er je voordeel mee
[ afbeelding ]
Ritje gisteren :quote:Op zondag 8 maart 2015 22:05 schreef Levitas het volgende:
[..]
ben benieuwd naar de rest van de verhalen en vooral foto's!
Met de 10 speed variant. En daarover niet echt tevreden, net 2000 km mee gered.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ieand ervaring met deze site? Er mag na 4 jaar ofzo wel eens een neiuwe ketting op, concludeerde ik gisteren onder het rijden.
http://www.fietssportiefo(...)_KMC_X8-93_116_ZIGR/
Hangt je fiets daar beetje stevig in?quote:Op maandag 9 maart 2015 08:20 schreef Flipmoehoe het volgende:
volgende week maandag weer diverse fietsartikelen in de aanbieding bij de Lidl, waaronder de fietsmontagestandaard voor 24,99
Geloof dat velen (incl. Flip zelf) deze standaard hebben.
Ik zou zeggen.. doe er je voordeel mee
[ afbeelding ]
Hum, ik dacht ik neem eens KMC, handig met dat linkje...ik heb een oudere Soa groep, dus ik moet absoluut een 8 speed, en de keuze daarin wordt wat minder natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met de 10 speed variant. En daarover niet echt tevreden, net 2000 km mee gered.
zeker! de klem doet zijn werk goed.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hangt je fiets daar beetje stevig in?
Ja, dat kan volgens mij.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hum, ik dacht ik neem eens KMC, handig met dat linkje...ik heb een oudere Soa groep, dus ik moet absoluut een 8 speed, en de keuze daarin wordt wat minder natuurlijk.
Kan ik een SRAM ketting op m'n Shimano groepje leggen? Kettingen lijken me behoorlijk universeel toch?
Ook even oppikken danquote:Op maandag 9 maart 2015 09:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
zeker! de klem doet zijn werk goed.
Heb hem geklemd op de bovenbuis en de fiets blijft prima stabiel hangen.
Ja man als het maar 8 speed is dan.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hum, ik dacht ik neem eens KMC, handig met dat linkje...ik heb een oudere Soa groep, dus ik moet absoluut een 8 speed, en de keuze daarin wordt wat minder natuurlijk.
Kan ik een SRAM ketting op m'n Shimano groepje leggen? Kettingen lijken me behoorlijk universeel toch?
Prima dingetje. You get what you pay for. Er zitten bepaalde dingen in waarvan ik denk, dat had beter gekunt, maar voor 25 euro is het een prima ding.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 09:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ritje gisteren :
[ afbeelding ]
En nu staan we alweer klaar voor 4 uurtjes met een groep
mee eensquote:Op maandag 9 maart 2015 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima dingetje. You get what you pay for. Er zitten bepaalde dingen in waarvan ik denk, dat had beter gekunt, maar voor 25 euro is het een prima ding.
Merk van m'n fiets raadt aan om 'm te klemmen aan de zadelpen.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
zeker! de klem doet zijn werk goed.
Heb hem geklemd op de bovenbuis en de fiets blijft prima stabiel hangen.
Bij een carbon frame is dat aan te raden ja. Zeker als je zoals bij de mijne van die vloeiende vormen hebt. Alu of staal moet wel kunnen.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:39 schreef Carb het volgende:
[..]
Merk van m'n fiets raadt aan om 'm te klemmen aan de zadelpen.
Bij succes wel graag een selfie met wolf en fiets maken.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:51 schreef Tommeke het volgende:
Wat een weertje gister. Ik was een beetje brakjes, zou uitslapen maar ik was om half 9 al wakker.
Toen maar 's middags ff twee uurtjes op wolvenjacht gegaan in Drenthe. Niets gezien helaas.
Ik zag gister alweer een hoop blote benen. En inderdaad toerders.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:56 schreef luc.sken het volgende:
Iedereen die ik zag fietsen met een racefiets was er geen één die een helm op had, ook zoiets.
Had hier graag een filmpje van gezien, pricelessquote:Op maandag 9 maart 2015 10:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kwam trouwens gisteren twee oudjes tegen, op een soort van Brompton(vouwfiets) maar dan electrisch...maakte een raar geluid ook, dacht eerst dat ze een soort van Spartamet hadden. Wel even ingehaald natuurijk en m'n achterband laten zien, ze moeten niet denken dat ze kunnen spelen met racefietsers!
Als "omdat het kan" voor jou een goede reden is wil ik je het ook weleens zien doen als het vriest. Kan immersquote:Op maandag 9 maart 2015 11:14 schreef Questular het volgende:
Gisteren lekker kort kort gefietst met harige benen, gewoon omdat ik dat kan.
Kan je misschien wel via FlyBy achter komenquote:Op maandag 9 maart 2015 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kwam nog wel een leuk wielerploegje tegen in lichtblauw pakje met arktic oid als hoofsponsor. Een paar keer zelfs. Stukken achter gehangen en uiteindelijk zag ik dat ze aan het trainen waren op het klimmetje (haha) de haringvlietdam op.
Reden wel goed door
Als je met 20 graden nog niet in kort/kort kan fietsen, dan kun je in Nederland eigenlijk zo goed als het hele jaar met lang/lang blijven fietsen...quote:Op maandag 9 maart 2015 11:15 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als "omdat het kan" voor jou een goede reden is wil ik je het ook weleens zien doen als het vriest. Kan immers.
Restore Pijnacker?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kwam nog wel een leuk wielerploegje tegen in lichtblauw pakje met arktic oid als hoofsponsor. Een paar keer zelfs. Stukken achter gehangen en uiteindelijk zag ik dat ze aan het trainen waren op het klimmetje (haha) de haringvlietdam op.
Reden wel goed door
staat in mijn post toch duidelijk, volgende week maandag weer fietsspullen......quote:Op maandag 9 maart 2015 11:25 schreef Leonos het volgende:
Ik zie alleen maar hardloop dingen bij Lidl, of volgende week maandag pas?
Ah, sorryquote:Op maandag 9 maart 2015 11:27 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
staat in mijn post toch duidelijk, volgende week maandag weer fietsspullen......
ff weekje wachten nog, of nu vast voor de deur gaan liggen
Ga m'n best doen! Morgen op de crosser richting Hoogezand.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij succes wel graag een selfie met wolf en fiets maken.
Ja, klopt. Allemaal van dat ongesoigneerde toerderstuigquote:Op maandag 9 maart 2015 10:56 schreef luc.sken het volgende:
Iedereen die ik zag fietsen met een racefiets was er geen één die een helm op had, ook zoiets.
De kans is wel vrij klein, ik las dat ze wel 60km per dag kunnen lopen. Hij is nu wel erg dicht bij ons huis gespot +/-15km. Wel tof! Ik hoop dat je geluk hebt.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ga m'n best doen! Morgen op de crosser richting Hoogezand.
Helpt dit?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:06 schreef ratatat het volgende:
Ik ben aan het proberen om m'n headset een beetje proper te maken. Heb topcap, spacers en stuur eraf. Maar hoe krijg ik de rest los? Ben al een beetje bezig geweest met een hamer maar durf niet te hard los te gaan omdat ik de boel ook niet wil slopen. Iemand tips?
Ik had het ook graag op film, ik haal niet zo vaak mensen in tenslotte.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Had hier graag een filmpje van gezien, priceless
Dat filmpje was ik aan het volgen. Maar het lijkt wel alsof de onderste ring vast is gezet met montagepasta oid. Is totaal geen beweging in te krijgen.quote:
klapje eropquote:Op maandag 9 maart 2015 12:49 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dat filmpje was ik aan het volgen. Maar het lijkt wel alsof de onderste ring vast is gezet met montagepasta oid. Is totaal geen beweging in te krijgen.
[ afbeelding ]
Ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nice, heb toch nog een inschrijving kunnen fixen voor de Fiets Elfstedentocht!
Nog meer Fokkers aanwezig daar?
quote:
Ben al flink in de weer geweest met blokje hout + hamer maar er komt totaal geen beweging in.quote:
Zit een beetje vastgeteerd zo te zien, klapje wel bovenop de vorkbuis gegeven? Mag best een harde met kunstof hamer.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:59 schreef ratatat het volgende:
[..]
[..]
Ben al flink in de weer geweest met blokje hout + hamer maar er komt totaal geen beweging in.
Jij bent echt onze huistoerderquote:Op maandag 9 maart 2015 12:46 schreef very het volgende:
Gisteren ook lekker met korte mouwen en korte pijpen op de fiets....was prima te doen
Ook zonder helm, want zon op m'n bolletje en we gingen toch niet hard fietsen
http://www.rtvnoord.nl/gemist/videogemist.asp?v=33686&size=grootquote:Op maandag 9 maart 2015 12:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
De kans is wel vrij klein, ik las dat ze wel 60km per dag kunnen lopen. Hij is nu wel erg dicht bij ons huis gespot +/-15km. Wel tof! Ik hoop dat je geluk hebt.
Ook met o-benen op de fiets?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:46 schreef very het volgende:
Gisteren ook lekker met korte mouwen en korte pijpen op de fiets....was prima te doen
Ook zonder helm, want zon op m'n bolletje en we gingen toch niet hard fietsen
Ok, ga wat harder rammen dan. Ben alleen bang dat ik de boel aan gort sla.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zit een beetje vastgeteerd zo te zien, klapje wel bovenop de vorkbuis gegeven? Mag best een harde met kunstof hamer.
Spuit er anders ff wat wd40 op en laat het even intrekken, nachtje ofzo.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:19 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ok, ga wat harder rammen dan. Ben alleen bang dat ik de boel aan gort sla.
Was gewoon met wat vrienden beetje aan het genieten van het mooie weer. Lekker op windstille plekjes gewoon zitten, blowtje roken, pilsje drinken en lachen gieren brullen. Had verder weinig met fietsen te maken haha.quote:
Sowieso altijd ff een oude lap om het frame heen gooien als je wilt klemmen op het frame of de zadelpen.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij een carbon frame is dat aan te raden ja. Zeker als je zoals bij de mijne van die vloeiende vormen hebt. Alu of staal moet wel kunnen.
Denk het wel, is ook wel echt minuscuul. Bij de bottombracket gewoon een grote verfscheur rondomquote:Op maandag 9 maart 2015 13:22 schreef muzas het volgende:
wat is dit? Gewoon lakschade hoop ik?
[ afbeelding ]
Wat doet een man van 83 op een racefiets?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:28 schreef Questular het volgende:
Wielrenner overleden door aanrijding
Je blijft toch enorm kwetsbaar als fietser op de openbare weg...
In dit geval sterven in het harnas?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat doet een man van 83 op een racefiets?
Een enorme eindbaas zijn?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2015 14:35 schreef Questular het volgende:
[..]
In dit geval sterven in het harnas?
Alleen als het droog isquote:Op maandag 9 maart 2015 12:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nice, heb toch nog een inschrijving kunnen fixen voor de Fiets Elfstedentocht!
Nog meer Fokkers aanwezig daar?
True storyquote:Op maandag 9 maart 2015 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Denk dat Leonos jelly is dat oude bazen van boven de 80 meer fietsen dan hij.
Ik hoop dat ik dan ook nog lekker rondrij. Het schijnt dat in het velodrome in adam doordeweeks ook een hoop oude baasies nog over de baan scheuren.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je bent als je 83 bent, maar lijkt mij, als je al ziet hoe sommige auto rijden, dat je wat minder scherp bent.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan ook nog lekker rondrij. Het schijnt dat in het velodrome in adam doordeweeks ook een hoop oude baasies nog over de baan scheuren.
Én een zwart/blauwe jersey!quote:Op maandag 9 maart 2015 09:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Jaaaa, eindelijk die standaard!! Krijg verdomme last van m'n rug als ik elke keer op m'n knieën de fiets moet schoonmaken.
SPT / Doping #104 Babyvoedingtransfusies.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef very het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)an_stijf_van_de.html
Dat krijg je, als je vaak fietstquote:
hey very ga ff blowtje roken & biertje drinken met je vrienden manquote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef very het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)an_stijf_van_de.html
Heb ik al gedaan afgelopen weekend. Maar bedankt voor de tip. Ik zal er volgend weekend aan proberen te denkenquote:Op maandag 9 maart 2015 15:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hey very ga ff blowtje roken & biertje drinken met je vrienden man
Nee. Als ik vaak fiets krijg jij een heel dashboard vol met mijn ritjes.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:47 schreef very het volgende:
[..]
Als je vaak fietst dan krijg je heel je dash vol met Kano? Hmmmmm
Vuile dopeur. Samen met je maten EPO spuiten?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:48 schreef very het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan afgelopen weekend. Maar bedankt voor de tip. Ik zal er volgend weekend aan proberen te denken
deed hij dat maar dan werd het nog iets met hem. die luie hondquote:Op maandag 9 maart 2015 15:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vuile dopeur. Samen met je maten EPO spuiten?
bedankt voor de ophelderingquote:Op maandag 9 maart 2015 15:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Als ik vaak fiets krijg jij een heel dashboard vol met mijn ritjes.
Maat van mij had dat ook van het weekend, in een uurtje gefixt zonder ervaring.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:01 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb een klein slagje in mijn achterwiel (2mm bij het remblokje). Kan je zoiets zelf makkelijk fixxen of moet er een fietsenmaker aan te pas komen?
Doet je ketting 't alweer?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Maat van mij had dat ook van het weekend, in een uurtje gefixt zonder ervaring.
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zit je al met het broekje op de knieen voor het verkooppraatje van de dag, very?
Tikt nog wel, ga morgenavond fietsen.quote:
Best duur, dus dal wel goed zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:08 schreef very het volgende:
Trouwens...vind dit wel een mooi shirt eigenlijk. Kan iemand mij iets vertellen over de kwaliteit?
[ afbeelding ]
https://www.wieleroutfits(...)nt-retro-wielershirt
Oh dat...ja, daar ben ik wel benieuwd naar inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2015 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vandaag wordt apple watch gepresenteerd toch?
Achja, koop je 1x. Ben je de komende 3 seizoenen klaar.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:11 schreef very het volgende:
[..]
Ja, godver....alles behalve AliExpress is duur ofzo man
1 shirt voor 3 seizoenen?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Achja, koop je 1x. Ben je de komende 3 seizoenen klaar.
Geen idee, ik heb mijn fiets nog geen jaar. Maar dragen = gelijk wassen en zo vaak wassen komt zulke kleding niet echt ten goede, lijkt me.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Niet elke keer in de wasmacjine gooien is ook een idee...uitspoelen met lauw water, en in de wind laten drogen, doet al veel voor de levensduur. Misschien niet voor de hygiene, en mensen gaan je misschien wel erg veel ruimte geven als je er in rondrijdt, maar blijft wel langer goed!
Die 'vriendin' van fok?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:42 schreef very het volgende:
[..]![]()
Dan koop ik liever gewoon een nieuw shirt als die op is
Maar ik heb ook een opfrisoptie op mijn vriendin's droger....dus dat maar eens proberen
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:41 schreef MarcoD het volgende:
Met de hoeveelheid die Very fietst hoef je je geen zorgen te maken over de levensduur.
Nee, deze heb ik op een andere manier gevonden, namelijk op de verjaardag van mijn exquote:
Ik fiets elke dag, tenzij het kutweer isquote:Op maandag 9 maart 2015 16:41 schreef MarcoD het volgende:
Met de hoeveelheid die Very fietst hoef je je geen zorgen te maken over de levensduur.
De zus?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:44 schreef very het volgende:
[..]
Nee, deze heb ik op een andere manier gevonden, namelijk op de verjaardag van mijn ex
Wel voor brandgaatjes.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:41 schreef MarcoD het volgende:
Dude, als iets me nou niet verstandig lijkt, is het je fietskleding in de droger te stoppen, die hitte lijkt me niet echt handig...gewoon wassen en dan op een lijntje laten drogen.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:42 schreef very het volgende:
Maar ik heb ook een opfrisoptie op mijn vriendin's droger....dus dat maar eens proberen
Die opfrisfunctie is volgens mij geen droogfunctie...zal het me vriendin eens vragen want zelf geen idee eigenlijkquote:Op maandag 9 maart 2015 16:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dude, als iets me nou niet verstandig lijkt, is het je fietskleding in de droger te stoppen, die hitte lijkt me niet echt handig...gewoon wassen en dan op een lijntje laten drogen.
Rij je mee?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:53 schreef very het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar kan het pas erna met zekerheid zeggen
Klinkt druk.quote:Op de zaterdag van het evenement tussen 06.00 en 11.00 uur gaan maximaal 15.000 fietsrecreanten op weg op een van de 11 verschillende routes. Daarmee is FLM een van de grootste fietsevenementen op deze aardbol. Door een slimme keuze van starttijden en verschillende parcoursen rijd je niet in de drukte.
Nee, eigenlijk helemaal niet. Minder deelnemers dan afgelopen jaren en toen was het al niet druk op de weg. Door de vele verschillende routes worden de mensen goed verspreid.quote:
110 km (743 hoogtemeters)quote:Op maandag 9 maart 2015 16:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Weet de lussen helaas niet uit me hoofd, hoeveel km?
Viesdik is nooit soignequote:Op maandag 9 maart 2015 16:53 schreef very het volgende:
Waarom godverdomme geen gele bandjes voor die Apple Watch?
http://mixyourwatch.com/
Ik wil dit, want soigné
[ afbeelding ]
Die lussen staan toch het hele jaar (zomer?) bewijzerd in Limboland, ofniet?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Weet de lussen helaas niet uit me hoofd, hoeveel km?
Dat zijn die van de AGR(365)quote:Op maandag 9 maart 2015 17:42 schreef Levitas het volgende:
[..]
Die lussen staan toch het hele jaar (zomer?) bewijzerd in Limboland, ofniet?
En Mergellandroutequote:
Ik ga de gele van 135km doen.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:04 schreef very het volgende:
[..]
110 km (743 hoogtemeters)
http://www.limburgsmooiste.nl/toertochten/racefiets/blauw/
[ afbeelding ]
Voor een kennismaking met de variatie aan klimmetjes is het wel fijn. Alleen lus 1 is extreem saai vind ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik binnenkort ga doenBeetje leuke routes??
Haha, zou tof zijn. Het probleem is alleen dat ik me nooit aan de route kan houden, want richtingsgevoel van een visstick en (nog) geen navigatiequote:Op maandag 9 maart 2015 18:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor een kennismaking met de variatie aan klimmetjes is het wel fijn. Alleen lus 1 is extreem saai vind ik.
Ik kan altijd wel wat routes maken als je daar interesse is hebt.
In Limboland moet je gewoon de weg weten. Ik weet die klimmetjes wel redelijk te vinden, maar weet niet precies waar ze liggen. Of iemand meehebben die de weg weet.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haha, zou tof zijn. Het probleem is alleen dat ik me nooit aan de route kan houden, want richtingsgevoel van een visstick en (nog) geen navigatie
Ook zonder navigatie is dat goed te doen. Gewoon briefje op je bovenbuis met plaatsnamen en gaan.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haha, zou tof zijn. Het probleem is alleen dat ik me nooit aan de route kan houden, want richtingsgevoel van een visstick en (nog) geen navigatie
Ja, de Cauberg weet iedereen wel te vinden...quote:Op maandag 9 maart 2015 19:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In Limboland moet je gewoon de weg weten. Ik weet die klimmetjes wel redelijk te vinden, maar weet niet precies waar ze liggen. Of iemand meehebben die de weg weet.
Sjiek hoor!quote:
Ik twijfel nog. Maar moet ze sowieso eerst oprijdenquote:
Thanks, ja 50mm volgens de Chinees. Heb net 52mm gemetenquote:
Dankjequote:
Ik wil er ook nog decals op, maar het is zo lastig om geen namaak decals te kopen op internetquote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef Levitas het volgende:
Ja, ziet er vet uit!Persoonlijk vind ik het dan ook wel weer tof als er een witte letters een merk staat. Maarja, dat kost dan meteen weer een fortuin, want met namaak-merk spullen rij je dan weer niet.
En ja, ik ben ook benieuwd of toerders net als ik er daadwerkelijk iets van zouden merken?
Je haalt er twee door elkaar. De hele ouwe is Roger Baumann. Hij reed in een heel grijs verleden PBP rond de 50 uur. Tegenwoordig heeft ie moeite om binnen de tijd te komen, maar goed als je er al 10 hebt gereden mag het wat moeite kosten.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Las tijdje terug verhaal van zo'n kerel boven de 80 die Parijs - Brest - Parijs fietste op oude fiets met 3 versnellingen![]()
Ivo weet vast wel het linkje tevoorschijn te toveren.
Baas was dat
En de beste koopjes!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:24 schreef eentwee het volgende:
Hallo nieuwelingenIk kom jullie weer af en toe verblijden met mijn aanwezigheid.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:24 schreef eentwee het volgende:
Hallo nieuwelingenIk kom jullie weer af en toe verblijden met mijn aanwezigheid.
hee eentwee!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:24 schreef eentwee het volgende:
En die van patty, die vind ik ook 10/10 afgebouwd.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Samen met kaas heb je de mooiste fiets van het topic imo, echt een super mooie fiets
Geen idee eigenlijk, ik weet echt niet hoe de fiets van iedereen er hier uitzietquote:Op maandag 9 maart 2015 22:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Samen met kaas heb je de mooiste fiets van het topic imo, echt een super mooie fiets
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:24 schreef eentwee het volgende:
Ff slang etc goed aandraaien.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh ja en mn SKS rennkompressor lekt nu alweer luchtDat is toch niet normaal? Misschien 3 keer gebruikt.
Ben jij dat met die ritjes elke dag op Strava?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ben jij dat met die ritjes elke dag op Strava?
Doe je met die korte ritjes wel helemaal je pakkie aan?
http://www.la-casa.nl/quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:43 schreef iScream. het volgende:
Fietsweekendje Valkenburg in het vooruitzicht, iemand nog tips voor een lekker eettentje / leuk kroegje in Valkenburg?
Pasta en speicaalbiertjes, perfectquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:16 schreef Questular het volgende:
[..]
http://www.la-casa.nl/
https://nl-nl.facebook.co(...)oort/201815546506125
Ik geloof steeds meer dat jij 108 kg puur vet ipv spier bent. Jij weet werkelijk waar in elk Limburgs gehucht wel een kroeg te vinden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:16 schreef Questular het volgende:
[..]
http://www.la-casa.nl/
https://nl-nl.facebook.co(...)oort/201815546506125
#bourgondisch fit noemen we dat hier in het zuiden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik geloof steeds meer dat jij 108 kg puur vet ipv spier bent. Jij weet werkelijk waar in elk Limburgs gehucht wel een kroeg te vinden.
La casa. Dat is het meest bekende restaurant van Valkenburg...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik geloof steeds meer dat jij 108 kg puur vet ipv spier bent. Jij weet werkelijk waar in elk Limburgs gehucht wel een kroeg te vinden.
Staat me iets van bij dat ik daar vorig jaar ook al eens heb gezeten na de AGR, dan hakken ze er extra lekker inquote:
Ik kom uit Friesland, ga minimaal 3x per jaar even naar Zuid-Limburg, omdat 't toch veel mooier fietst dan elke keer maar weer kale wegen met windkracht 5-6. Ik zit overigens ook veel liever niet in Valkenburg zelf (normaal altijd in Euverem), vriendin heeft 't dit keer geregeldquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef quinoahipster het volgende:
Valkenburg
Echt zo'n oord met een enorm hoog- gehalte, maar toch ga je er iedere keer weer heen, en als je er dan bent is het toch ergens wel weer
![]()
Snowworld bij Zoetermeer? Of is dat al te ver?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Wie van jullie weet er in de buurt van Rotterdam een rustige route met daarin een klimmetje? Brienenoord is te druk en bij Heinenoord loop je het risico op een bekeuring.
Een vriendin van mij en ikzelf geven op zaterdag training aan vrouwenwielrennen.nl in Rotterdam en we zoeken een rondje met daarin een soort van klimmetje. Mag een brug, viaduct zijn. Thanks!
--al genoemd zie ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Wie van jullie weet er in de buurt van Rotterdam een rustige route met daarin een klimmetje? Brienenoord is te druk en bij Heinenoord loop je het risico op een bekeuring.
Een vriendin van mij en ikzelf geven op zaterdag training aan vrouwenwielrennen.nl in Rotterdam en we zoeken een rondje met daarin een soort van klimmetje. Mag een brug, viaduct zijn. Thanks!
Oeh, zoek je nog trainers?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef CyclingGirl het volgende:
dat klimmetje bij ridderkerk op die afval berg langs het waterquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Afgelopen zondag was het daar weer afgeladen vol. Met de auto geen doorkomen aan, en met de fiets moest ik stoepje op en af om langs alle auto's te komen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef quinoahipster het volgende:
Valkenburg
Echt zo'n oord met een enorm hoog- gehalte, maar toch ga je er iedere keer weer heen, en als je er dan bent is het toch ergens wel weer
![]()
Toch 1 van de mooiste koersen van het jaarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:59 schreef MarcoD het volgende:
[ afbeelding ]
http://cyclingtips.com.au/2015/03/strade-bianche-in-photos-2/
Slufter, al is dat misschien net te ver weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef CyclingGirl het volgende:
godverdomme, iedereen zit me hier raar aan te kijken omdat ik hardop moest lachenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:59 schreef MarcoD het volgende:
[ afbeelding ]
http://cyclingtips.com.au/2015/03/strade-bianche-in-photos-2/
Moet je natekenenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:29 schreef Levitas het volgende:
Over navigeren met Garmin hè (voor het gemak 800 of 810)..
Kan ik gewoon een route die uitgespuugd wordt door bijvoorbeeld de Fietsroute planner van de Fietsbond exporteren als gpx en inladen? Of moet ik die route dan eerst echt zelf natekenen in Strava/Garmin context/whatever?
En wat als ik ergens een afslag mis, of toch besluit anders te rijden, herberekend ie dan automatisch de route om uiteindelijk toch weer op die vooraf geprogrammeerde route terug te komen?
Jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:29 schreef Levitas het volgende:
Kan ik gewoon een route die uitgespuugd wordt door bijvoorbeeld de Fietsroute planner van de Fietsbond exporteren als gpx en inladen? Of moet ik die route dan eerst echt zelf natekenen in Strava/Garmin context/whatever?
En wat als ik ergens een afslag mis, of toch besluit anders te rijden, herberekend ie dan automatisch de route om uiteindelijk toch weer op die vooraf geprogrammeerde route terug te komen?
Neequote:
Koop dan gewoon een Pinion, ben je ook direct van die achterderailleur af.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:51 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.indiegogo.com(...)icycle-gearbox-efneo
Grappig!
Werkt dat makkelijk zo'n Garmin? Heb er qua gebruik nog geen ervaring mee. Ik ga denk ik een 810 kopen voor op vakanties. Patroon had er afgelopen zomer eentje en dat werkte toch wel erg fijn moet ik zeggen!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:29 schreef Levitas het volgende:
Waar zit die precies? Ik kan hem niet voor me halen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat klimmetje bij ridderkerk op die afval berg langs het water
Dat zou wel kunnen denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 05:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Kom je de 22ste koers kijken bij gripper?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef eentwee het volgende:
Misschien als er een apart groepje viesdikke toerders met een tekort aan testosteron 25 gaat rijden dat ik wel kan aanhaken.
Zou toch leuk zijn om je na 4 jaar een keer in het echt te zienquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen denk ikZet het iig even met potlood in de agenda. Meefietsen met de grote jongens is in elk geval nog een brug te ver. Misschien als er een apart groepje viesdikke toerders met een tekort aan testosteron 25 gaat rijden dat ik wel kan aanhaken.
Doe je dan wel lief voor 'm? Dat er niet weer bijna 30 gemiddeld op je teller staat en dat je dan aan het eind "een beetje moe" bent?quote:
Dat is wel 17 km meer dan wat ik nu rij per dagquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:19 schreef ddx het volgende:
[..]
andere pont nemen, die bij Buitenhuizen is echt uitgestorven doordeweeks
Watjequote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel 17 km meer dan wat ik nu rij per dag
Hm, das wel apart. Zou toch niet zo moeilijk te maken moeten zijn?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doet niet automatisch herberekenen als je een route van fietsrouteplanner nafietst. Wel als je de garmin een route laat maken maar die optie ben ik niet heel enthousiast over.
Blijkbaar wel. De Garmin 1000 heeft deze opties. Herberekenen, zelf routes voorstellen, tom tom achtige turn by turn, maar dit is wel ten koste gegaan van de batterijduur, slechts een uur of 5 met al die fancy opties ingeschakeld.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hm, das wel apart. Zou toch niet zo moeilijk te maken moeten zijn?
Rondje waterweg is hoe dan ook een mooie training en je hebt weinig te maken met verkeer. Vanaf Vlaardingen tot de Maeslantkering alleen Maassluis een stukje over de weg maar voor de rest 10 km langs de waterweg waar je goed kan koersen. Kan je na de Maeslantkering eventueel nog doortrekken naar Hoek van Holland ook al is dat laatste stuk dan wel weer drukker qua verkeer.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef CyclingGirl het volgende:
In elk geval bedankt. Ik denk dat Zoetermeer misschien te ver is maar ik ga even kijken. Die trainingen zijn maar ongeveer 2 /2.5 uur. En ik zal ff bij Maeslantkering gaan kijken of dat wat is.
DSLR weer eens uit de kast getrokken zo te zien?quote:
Die verlengers kan je er toch weer afdraaien?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:45 schreef Andyy het volgende:
Danku allen voor de complimenten.
Ik heb de ventielverlengers gebruikt die ik erbij kreeg, komen nog wel fatsoenlijke binnenbandjes in als ik lek rijdt ooit.
En als die een rechte buis had en een lagere tube voor was die meer racewaardig
Voor als Very lek rijd over de gevallen bong tijdens de wiettocht. Onder invloed is het toch allemaal wat lastiger.quote:
Eckte mannen gaan over de sluizen van IJmuiden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel 17 km meer dan wat ik nu rij per dag
haha...lach maar. Maar ik vind dat makkelijk, want het ventiel valt op een of andere manier steeds net buiten het eerste zichtquote:
Ook leukerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor als Very lek rijd over de gevallen bong tijdens de wiettocht. Onder invloed is het toch allemaal wat lastiger.
de gorzen heet het daar het is een fietspad met een tweetal hairpins best steilquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:11 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Waar zit die precies? Ik kan hem niet voor me halen.
Is dat een fietspad? Vlakbij de brug richting kinderdijk?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
de gorzen heet het daar het is een fietspad met een tweetal hairpins best steil
Ja, maar dan verdwijnt de ventiel onder de wielquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die verlengers kan je er toch weer afdraaien?
ja net voor je dat dijkje op gaat als je richting de brug over de noord gaatquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat een fietspad? Vlakbij de brug richting kinderdijk?
+1quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooie fiets![]()
Zwarte banden nog mooier met deze velgen, imo.
Dus?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:29 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, maar dan verdwijnt de ventiel onder de wiel
Geen idee.quote:
Draai je die ventielverlenger er toch weer op?quote:
Dat is wel heel onhandig. Ik pomp voor ieder ritje. En moet je ook nog losse ventielverlengers mee op je ritje voor bij lek onderweg.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Draai je die ventielverlenger er toch weer op?
Niet handigquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Draai je die ventielverlenger er toch weer op?
Met 7 bar of meer in je band tikt er weinig. Ventiel zit dan gewoon strak in dat ventielgat van je velg.quote:
-1quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooie fiets![]()
Zwarte banden nog mooier met deze velgen, imo.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn om je na 4 jaar een keer in het echt te zien
volgens mij heb ik jullie dan een keer zien fietsen 2 weken terug langs de a16 richting de pierenpot.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Sprinter:)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:15 schreef luc.sken het volgende:
Zijn hier eigenlijk nog meer wedstrijdrijders, in welk categorie?
Ik heb ventielverlengers opgegeven, zitten nooit lekker en er onsnapt altijd wat lucht bij pompen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:45 schreef Andyy het volgende:
Danku allen voor de complimenten.
Ik heb de ventielverlengers gebruikt die ik erbij kreeg, komen nog wel fatsoenlijke binnenbandjes in als ik lek rijdt ooit.
En als die een rechte buis had en een lagere tube voor was die meer racewaardig
welkom terug oude nieuwelingquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:24 schreef eentwee het volgende:
niet piepen ik kom de week van de 22e uit de nachtdienst. geen excuus om mee te sprinten naar welk lullig plaatsnaam bordje dan ook, let vooral op het wiel van kano en kaas , die proberen je leep en onverwacht te verschalkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:57 schreef Fretwork het volgende:
Tot de meet kom ik amper aan trainen toe, twee zakenreizen gesplitst door een weekendje weg. Het leven is zo zwaar nog niet, al ben ik vast minder fit bij de meet.
tnx allemaal ik ga eens kijken wat het beste is voor de meiden. @dop ja dat kan best. Ze gaan elke zaterdag vanaf het Feyenoord stadion. Ik rijd niet altijd mee. We zijn met 3 trainsters maar zoeken nog meer dames die zouden willen trainen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:42 schreef dop het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jullie dan een keer zien fietsen 2 weken terug langs de a16 richting de pierenpot.
brienenoord is goed te doen hoor zeker als je daar vroeg op de dag rijd , pas s'middags is het wat drukker
https://www.strava.com/routes/913153
rondje gemaakt met klimmetejes
grotebeer
baanhoeksebrug
spoorbrug dordt
netkous van rhoon naar charlois
een van onze dames rijd ook meequote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:44 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
tnx allemaal ik ga eens kijken wat het beste is voor de meiden. @dop ja dat kan best. Ze gaan elke zaterdag vanaf het Feyenoord stadion. Ik rijd niet altijd mee. We zijn met 3 trainsters maar zoeken nog meer dames die zouden willen trainen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |