Zou toch leuk zijn om je na 4 jaar een keer in het echt te zienquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen denk ikZet het iig even met potlood in de agenda. Meefietsen met de grote jongens is in elk geval nog een brug te ver. Misschien als er een apart groepje viesdikke toerders met een tekort aan testosteron 25 gaat rijden dat ik wel kan aanhaken.
Doe je dan wel lief voor 'm? Dat er niet weer bijna 30 gemiddeld op je teller staat en dat je dan aan het eind "een beetje moe" bent?quote:
Dat is wel 17 km meer dan wat ik nu rij per dagquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:19 schreef ddx het volgende:
[..]
andere pont nemen, die bij Buitenhuizen is echt uitgestorven doordeweeks
Watjequote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel 17 km meer dan wat ik nu rij per dag
Hm, das wel apart. Zou toch niet zo moeilijk te maken moeten zijn?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doet niet automatisch herberekenen als je een route van fietsrouteplanner nafietst. Wel als je de garmin een route laat maken maar die optie ben ik niet heel enthousiast over.
Blijkbaar wel. De Garmin 1000 heeft deze opties. Herberekenen, zelf routes voorstellen, tom tom achtige turn by turn, maar dit is wel ten koste gegaan van de batterijduur, slechts een uur of 5 met al die fancy opties ingeschakeld.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hm, das wel apart. Zou toch niet zo moeilijk te maken moeten zijn?
Rondje waterweg is hoe dan ook een mooie training en je hebt weinig te maken met verkeer. Vanaf Vlaardingen tot de Maeslantkering alleen Maassluis een stukje over de weg maar voor de rest 10 km langs de waterweg waar je goed kan koersen. Kan je na de Maeslantkering eventueel nog doortrekken naar Hoek van Holland ook al is dat laatste stuk dan wel weer drukker qua verkeer.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef CyclingGirl het volgende:
In elk geval bedankt. Ik denk dat Zoetermeer misschien te ver is maar ik ga even kijken. Die trainingen zijn maar ongeveer 2 /2.5 uur. En ik zal ff bij Maeslantkering gaan kijken of dat wat is.
DSLR weer eens uit de kast getrokken zo te zien?quote:
Die verlengers kan je er toch weer afdraaien?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:45 schreef Andyy het volgende:
Danku allen voor de complimenten.
Ik heb de ventielverlengers gebruikt die ik erbij kreeg, komen nog wel fatsoenlijke binnenbandjes in als ik lek rijdt ooit.
En als die een rechte buis had en een lagere tube voor was die meer racewaardig
Voor als Very lek rijd over de gevallen bong tijdens de wiettocht. Onder invloed is het toch allemaal wat lastiger.quote:
Eckte mannen gaan over de sluizen van IJmuiden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel 17 km meer dan wat ik nu rij per dag
haha...lach maar. Maar ik vind dat makkelijk, want het ventiel valt op een of andere manier steeds net buiten het eerste zichtquote:
Ook leukerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor als Very lek rijd over de gevallen bong tijdens de wiettocht. Onder invloed is het toch allemaal wat lastiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |