Snowworld bij Zoetermeer? Of is dat al te ver?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Wie van jullie weet er in de buurt van Rotterdam een rustige route met daarin een klimmetje? Brienenoord is te druk en bij Heinenoord loop je het risico op een bekeuring.
Een vriendin van mij en ikzelf geven op zaterdag training aan vrouwenwielrennen.nl in Rotterdam en we zoeken een rondje met daarin een soort van klimmetje. Mag een brug, viaduct zijn. Thanks!
--al genoemd zie ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Wie van jullie weet er in de buurt van Rotterdam een rustige route met daarin een klimmetje? Brienenoord is te druk en bij Heinenoord loop je het risico op een bekeuring.
Een vriendin van mij en ikzelf geven op zaterdag training aan vrouwenwielrennen.nl in Rotterdam en we zoeken een rondje met daarin een soort van klimmetje. Mag een brug, viaduct zijn. Thanks!
Oeh, zoek je nog trainers?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef CyclingGirl het volgende:
dat klimmetje bij ridderkerk op die afval berg langs het waterquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Afgelopen zondag was het daar weer afgeladen vol. Met de auto geen doorkomen aan, en met de fiets moest ik stoepje op en af om langs alle auto's te komen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef quinoahipster het volgende:
Valkenburg
Echt zo'n oord met een enorm hoog- gehalte, maar toch ga je er iedere keer weer heen, en als je er dan bent is het toch ergens wel weer
![]()
Toch 1 van de mooiste koersen van het jaarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:59 schreef MarcoD het volgende:
[ afbeelding ]
http://cyclingtips.com.au/2015/03/strade-bianche-in-photos-2/
Slufter, al is dat misschien net te ver weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef CyclingGirl het volgende:
godverdomme, iedereen zit me hier raar aan te kijken omdat ik hardop moest lachenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:59 schreef MarcoD het volgende:
[ afbeelding ]
http://cyclingtips.com.au/2015/03/strade-bianche-in-photos-2/
Moet je natekenenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:29 schreef Levitas het volgende:
Over navigeren met Garmin hè (voor het gemak 800 of 810)..
Kan ik gewoon een route die uitgespuugd wordt door bijvoorbeeld de Fietsroute planner van de Fietsbond exporteren als gpx en inladen? Of moet ik die route dan eerst echt zelf natekenen in Strava/Garmin context/whatever?
En wat als ik ergens een afslag mis, of toch besluit anders te rijden, herberekend ie dan automatisch de route om uiteindelijk toch weer op die vooraf geprogrammeerde route terug te komen?
Jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:29 schreef Levitas het volgende:
Kan ik gewoon een route die uitgespuugd wordt door bijvoorbeeld de Fietsroute planner van de Fietsbond exporteren als gpx en inladen? Of moet ik die route dan eerst echt zelf natekenen in Strava/Garmin context/whatever?
En wat als ik ergens een afslag mis, of toch besluit anders te rijden, herberekend ie dan automatisch de route om uiteindelijk toch weer op die vooraf geprogrammeerde route terug te komen?
Neequote:
Koop dan gewoon een Pinion, ben je ook direct van die achterderailleur af.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:51 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.indiegogo.com(...)icycle-gearbox-efneo
Grappig!
Werkt dat makkelijk zo'n Garmin? Heb er qua gebruik nog geen ervaring mee. Ik ga denk ik een 810 kopen voor op vakanties. Patroon had er afgelopen zomer eentje en dat werkte toch wel erg fijn moet ik zeggen!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:29 schreef Levitas het volgende:
Waar zit die precies? Ik kan hem niet voor me halen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat klimmetje bij ridderkerk op die afval berg langs het water
Dat zou wel kunnen denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 05:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Kom je de 22ste koers kijken bij gripper?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef eentwee het volgende:
Misschien als er een apart groepje viesdikke toerders met een tekort aan testosteron 25 gaat rijden dat ik wel kan aanhaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |