abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150488639
Wie van jullie weet er in de buurt van Rotterdam een rustige route met daarin een klimmetje? Brienenoord is te druk en bij Heinenoord loop je het risico op een bekeuring.
Een vriendin van mij en ikzelf geven op zaterdag training aan vrouwenwielrennen.nl in Rotterdam en we zoeken een rondje met daarin een soort van klimmetje. Mag een brug, viaduct zijn. Thanks!
Haters gonna hate.
pi_150488803
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Wie van jullie weet er in de buurt van Rotterdam een rustige route met daarin een klimmetje? Brienenoord is te druk en bij Heinenoord loop je het risico op een bekeuring.
Een vriendin van mij en ikzelf geven op zaterdag training aan vrouwenwielrennen.nl in Rotterdam en we zoeken een rondje met daarin een soort van klimmetje. Mag een brug, viaduct zijn. Thanks!
Snowworld bij Zoetermeer? Of is dat al te ver?

Van de andere kant is een brede weg zonder auto's en ook vrijwel geen fietsers. Het is niet veel meer dan een sprint met weerstand maar goed, viaduct was ook voldoende zei je :P
pi_150488816
Bij de Maeslantkering aan de noordkant heb je een heuveltje.

Die berg van buitencategorie bij ons in de polder houd ik mooi geheim, anders wordt het daar ook veel te druk.
pi_150488819
In b4 iemand uit Limburg: noem je dat klimmen haha einz.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 09:55:45 #230
40566 Ericr
Livewrong
pi_150488864
quote:
--al genoemd zie ik.

Wat verder weg maar bij de Maeslantkering langs de waterweg heb je een klimmetje waar je een rondje kan maken. Ook mooi gebied om naar toe te fietsen.

https://www.google.nl/maps/@51.9553889,4.1693453,17.95z
pi_150488911
quote:
Oeh, zoek je nog trainers? O+
  dinsdag 10 maart 2015 @ 09:59:30 #232
117107 MarcoD
.........
pi_150488945
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:00:14 #233
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_150488965
quote:
dat klimmetje bij ridderkerk op die afval berg langs het water
pi_150488978
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef quinoahipster het volgende:
Valkenburg :')

Echt zo'n oord met een enorm hoog :') - gehalte, maar toch ga je er iedere keer weer heen, en als je er dan bent is het toch ergens wel weer O+ :')
Afgelopen zondag was het daar weer afgeladen vol. Met de auto geen doorkomen aan, en met de fiets moest ik stoepje op en af om langs alle auto's te komen.
pi_150489031
quote:
Toch 1 van de mooiste koersen van het jaar _O_ Iig de meest fotogenieke.

Ik snap niet waarom UCI er zo lang over doet de status op te waarderen.
pi_150489068
quote:
Slufter, al is dat misschien net te ver weg.
pi_150489357
quote:
godverdomme, iedereen zit me hier raar aan te kijken omdat ik hardop moest lachen :D
pi_150489467
Over navigeren met Garmin hè (voor het gemak 800 of 810)..
Kan ik gewoon een route die uitgespuugd wordt door bijvoorbeeld de Fietsroute planner van de Fietsbond exporteren als gpx en inladen? Of moet ik die route dan eerst echt zelf natekenen in Strava/Garmin context/whatever?

En wat als ik ergens een afslag mis, of toch besluit anders te rijden, herberekend ie dan automatisch de route om uiteindelijk toch weer op die vooraf geprogrammeerde route terug te komen?
  FOK!fotograaf dinsdag 10 maart 2015 @ 10:30:07 #240
145146 Andyy
pi_150489481
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:29 schreef Levitas het volgende:
Kan ik gewoon een route die uitgespuugd wordt door bijvoorbeeld de Fietsroute planner van de Fietsbond exporteren als gpx en inladen? Of moet ik die route dan eerst echt zelf natekenen in Strava/Garmin context/whatever?

En wat als ik ergens een afslag mis, of toch besluit anders te rijden, herberekend ie dan automatisch de route om uiteindelijk toch weer op die vooraf geprogrammeerde route terug te komen?
Moet je natekenen
pi_150489594
quote:

Ja

Doet niet automatisch herberekenen als je een route van fietsrouteplanner nafietst. Wel als je de garmin een route laat maken maar die optie ben ik niet heel enthousiast over.

quote:
6s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:30 schreef Andyy het volgende:

[..]

Moet je natekenen
Nee
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:51:32 #242
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150489877
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:54:51 #243
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_150489951
quote:
Koop dan gewoon een Pinion, ben je ook direct van die achterderailleur af.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_150490069
quote:

Werkt dat makkelijk zo'n Garmin? Heb er qua gebruik nog geen ervaring mee. Ik ga denk ik een 810 kopen voor op vakanties. Patroon had er afgelopen zomer eentje en dat werkte toch wel erg fijn moet ik zeggen!

Gister kwam een dude bij me in de winkel die een Garmin had gekocht en het werkte niet, en hij snapte het allemaal niet. De cadanssensor en hartslagband deden het niet goed.
Dus ik zei; als dat het niet goed doet krijg je een nieuwe. Toen zei hij: Ja, ik heb 'm op internet besteld :') Bleek dat 'ie geen zin had om het allemaal te googelen :')

Toen heb ik 'm maar verteld dat ik geen zin had om 'm te helpen en dat hij die internet toko of Garmin maar moest bellen.
pi_150490169
Ik heb nu 2 maanden een Garmin 810, afgelopen week nog sensoren bij gehaald voor op de mountainbike. Fantastisch ding, blij dat ik hem toch gehaald heb. :)
pi_150490220
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:57 schreef Leonos het volgende:

[..]

Oeh, zoek je nog trainers? O+
Mogen alleen vrouwelijke trainsters zijn.
Haters gonna hate.
pi_150490227
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:00 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

dat klimmetje bij ridderkerk op die afval berg langs het water
Waar zit die precies? Ik kan hem niet voor me halen.
Haters gonna hate.
pi_150490239
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 05:52 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

*O*
Kom je de 22ste koers kijken bij gripper?
Dat zou wel kunnen denk ik :) Zet het iig even met potlood in de agenda. Meefietsen met de grote jongens is in elk geval nog een brug te ver. Misschien als er een apart groepje viesdikke toerders met een tekort aan testosteron 25 gaat rijden dat ik wel kan aanhaken.
pi_150490259
In elk geval bedankt. Ik denk dat Zoetermeer misschien te ver is maar ik ga even kijken. Die trainingen zijn maar ongeveer 2 /2.5 uur. En ik zal ff bij Maeslantkering gaan kijken of dat wat is.
Haters gonna hate.
pi_150490312
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef eentwee het volgende:
Misschien als er een apart groepje viesdikke toerders met een tekort aan testosteron 25 gaat rijden dat ik wel kan aanhaken.
:W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')