Geen idee eigenlijk, ik weet echt niet hoe de fiets van iedereen er hier uitzietquote:Op maandag 9 maart 2015 22:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Samen met kaas heb je de mooiste fiets van het topic imo, echt een super mooie fiets
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:24 schreef eentwee het volgende:
Hallo nieuwelingenIk kom jullie weer af en toe verblijden met mijn aanwezigheid.
Ff slang etc goed aandraaien.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh ja en mn SKS rennkompressor lekt nu alweer luchtDat is toch niet normaal? Misschien 3 keer gebruikt.
Ben jij dat met die ritjes elke dag op Strava?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ben jij dat met die ritjes elke dag op Strava?
Doe je met die korte ritjes wel helemaal je pakkie aan?
http://www.la-casa.nl/quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:43 schreef iScream. het volgende:
Fietsweekendje Valkenburg in het vooruitzicht, iemand nog tips voor een lekker eettentje / leuk kroegje in Valkenburg?
Pasta en speicaalbiertjes, perfectquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:16 schreef Questular het volgende:
[..]
http://www.la-casa.nl/
https://nl-nl.facebook.co(...)oort/201815546506125
Ik geloof steeds meer dat jij 108 kg puur vet ipv spier bent. Jij weet werkelijk waar in elk Limburgs gehucht wel een kroeg te vinden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:16 schreef Questular het volgende:
[..]
http://www.la-casa.nl/
https://nl-nl.facebook.co(...)oort/201815546506125
#bourgondisch fit noemen we dat hier in het zuiden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik geloof steeds meer dat jij 108 kg puur vet ipv spier bent. Jij weet werkelijk waar in elk Limburgs gehucht wel een kroeg te vinden.
La casa. Dat is het meest bekende restaurant van Valkenburg...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik geloof steeds meer dat jij 108 kg puur vet ipv spier bent. Jij weet werkelijk waar in elk Limburgs gehucht wel een kroeg te vinden.
Staat me iets van bij dat ik daar vorig jaar ook al eens heb gezeten na de AGR, dan hakken ze er extra lekker inquote:
Ik kom uit Friesland, ga minimaal 3x per jaar even naar Zuid-Limburg, omdat 't toch veel mooier fietst dan elke keer maar weer kale wegen met windkracht 5-6. Ik zit overigens ook veel liever niet in Valkenburg zelf (normaal altijd in Euverem), vriendin heeft 't dit keer geregeldquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef quinoahipster het volgende:
Valkenburg
Echt zo'n oord met een enorm hoog- gehalte, maar toch ga je er iedere keer weer heen, en als je er dan bent is het toch ergens wel weer
![]()
Snowworld bij Zoetermeer? Of is dat al te ver?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Wie van jullie weet er in de buurt van Rotterdam een rustige route met daarin een klimmetje? Brienenoord is te druk en bij Heinenoord loop je het risico op een bekeuring.
Een vriendin van mij en ikzelf geven op zaterdag training aan vrouwenwielrennen.nl in Rotterdam en we zoeken een rondje met daarin een soort van klimmetje. Mag een brug, viaduct zijn. Thanks!
--al genoemd zie ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Wie van jullie weet er in de buurt van Rotterdam een rustige route met daarin een klimmetje? Brienenoord is te druk en bij Heinenoord loop je het risico op een bekeuring.
Een vriendin van mij en ikzelf geven op zaterdag training aan vrouwenwielrennen.nl in Rotterdam en we zoeken een rondje met daarin een soort van klimmetje. Mag een brug, viaduct zijn. Thanks!
Oeh, zoek je nog trainers?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef CyclingGirl het volgende:
dat klimmetje bij ridderkerk op die afval berg langs het waterquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Afgelopen zondag was het daar weer afgeladen vol. Met de auto geen doorkomen aan, en met de fiets moest ik stoepje op en af om langs alle auto's te komen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef quinoahipster het volgende:
Valkenburg
Echt zo'n oord met een enorm hoog- gehalte, maar toch ga je er iedere keer weer heen, en als je er dan bent is het toch ergens wel weer
![]()
Toch 1 van de mooiste koersen van het jaarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:59 schreef MarcoD het volgende:
[ afbeelding ]
http://cyclingtips.com.au/2015/03/strade-bianche-in-photos-2/
Slufter, al is dat misschien net te ver weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:46 schreef CyclingGirl het volgende:
godverdomme, iedereen zit me hier raar aan te kijken omdat ik hardop moest lachenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:59 schreef MarcoD het volgende:
[ afbeelding ]
http://cyclingtips.com.au/2015/03/strade-bianche-in-photos-2/
Moet je natekenenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:29 schreef Levitas het volgende:
Over navigeren met Garmin hè (voor het gemak 800 of 810)..
Kan ik gewoon een route die uitgespuugd wordt door bijvoorbeeld de Fietsroute planner van de Fietsbond exporteren als gpx en inladen? Of moet ik die route dan eerst echt zelf natekenen in Strava/Garmin context/whatever?
En wat als ik ergens een afslag mis, of toch besluit anders te rijden, herberekend ie dan automatisch de route om uiteindelijk toch weer op die vooraf geprogrammeerde route terug te komen?
Jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:29 schreef Levitas het volgende:
Kan ik gewoon een route die uitgespuugd wordt door bijvoorbeeld de Fietsroute planner van de Fietsbond exporteren als gpx en inladen? Of moet ik die route dan eerst echt zelf natekenen in Strava/Garmin context/whatever?
En wat als ik ergens een afslag mis, of toch besluit anders te rijden, herberekend ie dan automatisch de route om uiteindelijk toch weer op die vooraf geprogrammeerde route terug te komen?
Neequote:
Koop dan gewoon een Pinion, ben je ook direct van die achterderailleur af.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:51 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.indiegogo.com(...)icycle-gearbox-efneo
Grappig!
Werkt dat makkelijk zo'n Garmin? Heb er qua gebruik nog geen ervaring mee. Ik ga denk ik een 810 kopen voor op vakanties. Patroon had er afgelopen zomer eentje en dat werkte toch wel erg fijn moet ik zeggen!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:29 schreef Levitas het volgende:
Waar zit die precies? Ik kan hem niet voor me halen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat klimmetje bij ridderkerk op die afval berg langs het water
Dat zou wel kunnen denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 05:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Kom je de 22ste koers kijken bij gripper?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef eentwee het volgende:
Misschien als er een apart groepje viesdikke toerders met een tekort aan testosteron 25 gaat rijden dat ik wel kan aanhaken.
Zou toch leuk zijn om je na 4 jaar een keer in het echt te zienquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen denk ikZet het iig even met potlood in de agenda. Meefietsen met de grote jongens is in elk geval nog een brug te ver. Misschien als er een apart groepje viesdikke toerders met een tekort aan testosteron 25 gaat rijden dat ik wel kan aanhaken.
Doe je dan wel lief voor 'm? Dat er niet weer bijna 30 gemiddeld op je teller staat en dat je dan aan het eind "een beetje moe" bent?quote:
Dat is wel 17 km meer dan wat ik nu rij per dagquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:19 schreef ddx het volgende:
[..]
andere pont nemen, die bij Buitenhuizen is echt uitgestorven doordeweeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |