Nee, deze heb ik op een andere manier gevonden, namelijk op de verjaardag van mijn exquote:
Ik fiets elke dag, tenzij het kutweer isquote:Op maandag 9 maart 2015 16:41 schreef MarcoD het volgende:
Met de hoeveelheid die Very fietst hoef je je geen zorgen te maken over de levensduur.
De zus?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:44 schreef very het volgende:
[..]
Nee, deze heb ik op een andere manier gevonden, namelijk op de verjaardag van mijn ex
Wel voor brandgaatjes.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:41 schreef MarcoD het volgende:
Met de hoeveelheid die Very fietst hoef je je geen zorgen te maken over de levensduur.
Dude, als iets me nou niet verstandig lijkt, is het je fietskleding in de droger te stoppen, die hitte lijkt me niet echt handig...gewoon wassen en dan op een lijntje laten drogen.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:42 schreef very het volgende:
Maar ik heb ook een opfrisoptie op mijn vriendin's droger....dus dat maar eens proberen
Die opfrisfunctie is volgens mij geen droogfunctie...zal het me vriendin eens vragen want zelf geen idee eigenlijkquote:Op maandag 9 maart 2015 16:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dude, als iets me nou niet verstandig lijkt, is het je fietskleding in de droger te stoppen, die hitte lijkt me niet echt handig...gewoon wassen en dan op een lijntje laten drogen.
Rij je mee?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:53 schreef very het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar kan het pas erna met zekerheid zeggen
Klinkt druk.quote:Op de zaterdag van het evenement tussen 06.00 en 11.00 uur gaan maximaal 15.000 fietsrecreanten op weg op een van de 11 verschillende routes. Daarmee is FLM een van de grootste fietsevenementen op deze aardbol. Door een slimme keuze van starttijden en verschillende parcoursen rijd je niet in de drukte.
Nee, eigenlijk helemaal niet. Minder deelnemers dan afgelopen jaren en toen was het al niet druk op de weg. Door de vele verschillende routes worden de mensen goed verspreid.quote:
110 km (743 hoogtemeters)quote:Op maandag 9 maart 2015 16:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Weet de lussen helaas niet uit me hoofd, hoeveel km?
Viesdik is nooit soignequote:Op maandag 9 maart 2015 16:53 schreef very het volgende:
Waarom godverdomme geen gele bandjes voor die Apple Watch?
http://mixyourwatch.com/
Ik wil dit, want soigné
[ afbeelding ]
Die lussen staan toch het hele jaar (zomer?) bewijzerd in Limboland, ofniet?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Weet de lussen helaas niet uit me hoofd, hoeveel km?
Dat zijn die van de AGR(365)quote:Op maandag 9 maart 2015 17:42 schreef Levitas het volgende:
[..]
Die lussen staan toch het hele jaar (zomer?) bewijzerd in Limboland, ofniet?
En Mergellandroutequote:
Ik ga de gele van 135km doen.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:04 schreef very het volgende:
[..]
110 km (743 hoogtemeters)
http://www.limburgsmooiste.nl/toertochten/racefiets/blauw/
[ afbeelding ]
Voor een kennismaking met de variatie aan klimmetjes is het wel fijn. Alleen lus 1 is extreem saai vind ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik binnenkort ga doenBeetje leuke routes??
Haha, zou tof zijn. Het probleem is alleen dat ik me nooit aan de route kan houden, want richtingsgevoel van een visstick en (nog) geen navigatiequote:Op maandag 9 maart 2015 18:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor een kennismaking met de variatie aan klimmetjes is het wel fijn. Alleen lus 1 is extreem saai vind ik.
Ik kan altijd wel wat routes maken als je daar interesse is hebt.
In Limboland moet je gewoon de weg weten. Ik weet die klimmetjes wel redelijk te vinden, maar weet niet precies waar ze liggen. Of iemand meehebben die de weg weet.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haha, zou tof zijn. Het probleem is alleen dat ik me nooit aan de route kan houden, want richtingsgevoel van een visstick en (nog) geen navigatie
Ook zonder navigatie is dat goed te doen. Gewoon briefje op je bovenbuis met plaatsnamen en gaan.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haha, zou tof zijn. Het probleem is alleen dat ik me nooit aan de route kan houden, want richtingsgevoel van een visstick en (nog) geen navigatie
Ja, de Cauberg weet iedereen wel te vinden...quote:Op maandag 9 maart 2015 19:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In Limboland moet je gewoon de weg weten. Ik weet die klimmetjes wel redelijk te vinden, maar weet niet precies waar ze liggen. Of iemand meehebben die de weg weet.
Sjiek hoor!quote:
Ik twijfel nog. Maar moet ze sowieso eerst oprijdenquote:
Thanks, ja 50mm volgens de Chinees. Heb net 52mm gemetenquote:
Dankjequote:
Ik wil er ook nog decals op, maar het is zo lastig om geen namaak decals te kopen op internetquote:Op maandag 9 maart 2015 21:19 schreef Levitas het volgende:
Ja, ziet er vet uit!Persoonlijk vind ik het dan ook wel weer tof als er een witte letters een merk staat. Maarja, dat kost dan meteen weer een fortuin, want met namaak-merk spullen rij je dan weer niet.
En ja, ik ben ook benieuwd of toerders net als ik er daadwerkelijk iets van zouden merken?
Je haalt er twee door elkaar. De hele ouwe is Roger Baumann. Hij reed in een heel grijs verleden PBP rond de 50 uur. Tegenwoordig heeft ie moeite om binnen de tijd te komen, maar goed als je er al 10 hebt gereden mag het wat moeite kosten.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Las tijdje terug verhaal van zo'n kerel boven de 80 die Parijs - Brest - Parijs fietste op oude fiets met 3 versnellingen![]()
Ivo weet vast wel het linkje tevoorschijn te toveren.
Baas was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |